Czyje interesy reprezentuje w RP niejaki Komorowski?

Data: 2010-08-15 00:38:19
Autor: Antenka
Czyje interesy reprezentuje w RP niejaki Komorowski?
Prezydenturę rozpoczął od rozpętania wojny polsko-polskiej o krzyż.
Wcześniej, podczas kampanii zaliczał wpadkę za wpadką. Jak mu nie
napisali wielkimi bukwami, co ma powiedzieć, ślinił się, pluł i plątał
w zeznaniach. Nie wiedział, że Norwegia nie należy do jewrokołchozu
hłe hłe hłe :D.

Nie ma pieniędzy on ani jego kumpel kominiarza na pomnik, by uczcić
śmierć wybitnych Polaków poległych w zamachu pod Smoleńskiem w  dn.
10.04.2010r., ale w wigilię "Bitwy Warszawskiej" odsłania pomnik ku
czci śmiertelnych wrogów Polski, ku czci bolszewickim najeźdźcom!
Patrząc na poczynania tego wasala, rzygać tylko można bleeeeee! :- /

Antenka

P.s. Na moje oko jego zadaniem jest skłócić Polaków, aby skoczyli
sobie do gardeł i sami się wytłukli. Wasal  Brukseli-Berlina-Moskwy!

Data: 2010-08-15 10:04:18
Autor: Panslavista
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:81d0acff-ee1d-483c-85fa-f3b3740e06fdq22g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Może chce dorównać księciu Konstantemu?
Ma pod kim się chować!

Data: 2010-08-15 05:34:17
Autor: precz z PO
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:

[...]

śmierć wybitnych PolakĂłw poległych w zamachu pod Smoleńskiem w  dn.
10.04.2010r., ale w wigilię "Bitwy Warszawskiej" odsłania pomnik ku
czci śmiertelnych wrogów Polski, ku czci bolszewickim najeźdźcom!
Patrząc na poczynania tego wasala, rzygać tylko można bleeeeee! :- /

Koszula bliższa ciału:

2010-06-28 - Super Ekspres

"Zdaniem ekspertów Bronisław Komorowski szczycił się herbem hrabiowskim, który należał do innego rodu Komorowskich.

Pojawiły się wątpliwości, czy herb hrabiowski którym szczycił się Bronisław Komorowski nie należał do innego rodu Komorowskich. Eksperci ze Związku Szlachty Polskiej oraz dr Marek Minakowski zarzucili rodowi kandydata PO na prezydenta nieuprawnione posługiwanie się herbem Korczak, który należał faktycznie do innego rodu Komorowskich.

Tłumacząc dlaczego przodkowie Bronisława Komorowskiego zaczęli posługiwać się należącym do innego rodu tytułem hrabiowskim, eksperci zwracają uwagę na możliwość wyłudzenia tytułu od zaborców w oparciu o sfałszowane dokumenty.

Dziennikarze „Super Expressu” ustalili, że gdy pojawiły się wątpliwości dotyczące hrabiowskiego pochodzenia Bronisława Komorowskiego, ze strony internetowej kandydata PO na prezydenta zniknęła informacja o tytule hrabiowskim."

"W czasie wojny polsko-bolszewickiej, dziadek Bronisława Komorowskiego (Osip Szczynukowicz) był czekistą w armii Tuchaczewskiego i po sromotnym laniu w bitwie nad Niemnem w 1920 roku dostał się do polskiej niewoli. Zachowała się jego kartoteka jeńca wojennego. W październiku 1920 r. dziadkowi Bronisława Komorowskiego udało się zbiec i schronił się na Litwie w Kowaliszkach u polskiej szlachty o nazwisku Komorowscy. Właściciele majątku zginęli z rąk Rosjan, a Szczynukowicz przywłaszczył sobie ich nazwisko. Tam w roku 1925 narodził się Zygmunt Leon Komorowski, ojciec Bronisława Marii.

Po wyparciu NiemcĂłw z Litwy przez Armię Czerwoną pod koniec 1944 roku Zygmunt Leon Komorowski wstąpił do wojska polskiego, do armii Berlinga. SłuĹźył w 12 Kołobrzeskim Pułku Piechoty i błyskawicznie awansował na stopień oficerski. Bronisław Komorowski na swojej stronie pisze: „Zygmunt Komorowski, mĂłj ojciec (1925-1992), za czasĂłw tzw. pierwszej okupacji sowieckiej i za okupacji niemieckiej działał w konspiracji (pseudo KOR), a od jesieni 1943 r. był w AK. Pod koniec wojny ojciec przebijał się  do Polski  razem z Łupaszką (mjr Zygmunt Szendzielorz). Złapali go bolszewicy z bronią w ręku, ale nie rozstrzelali jak stu innych, tylko wsadzili do więzienia. Za złoty pierścionek babuni straĹźnik wyprowadził go z celi, z ktĂłrej więźniowie trafiali pod
stienku, do takiej w ktĂłrej siedzieli rekruci do armii Berlinga.

Niech Bronek wytłumaczy ten "cud nad cudami", że oto żołnierz AK z oddziału Łupaszki, śmiertelnego wroga Sowietów i polskich zdrajców, złapany z bronią w ręku, w ciągu paru miesięcy zostaje oficerem Ludowego Wojska Polskiego. Jeżeli fakty podane przez Bronisława Komorowskiego są prawdziwe, to jedynym wytłumaczeniem tego "cudu" jest to, że Zygmunt Leon Komorowski, ojciec Bronisława – był sowieckim agentem."

Data: 2010-08-15 05:07:27
Autor: magdaverakosiorek
On Aug 15, 5:34 am, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> pisze:

> [...]

Właściciele majątku zginęli z rąk Rosjan, a Szczynukowicz przywłaszczył
sobie ich nazwisko. Tam w roku 1925 narodził się Zygmunt Leon

Po wyparciu Niemców z Litwy przez Armię Czerwoną pod koniec 1944 roku
Zygmunt Leon Komorowski wstąpił do wojska polskiego, do armii Berlinga.
Służył w 12 Kołobrzeskim Pułku Piechoty i błyskawicznie awansował na
stopień oficerski. Bronisław Komorowski na swojej stronie pisze:
"Zygmunt Komorowski, mój ojciec (1925-1992), za czasów tzw. pierwszej
[...]
strażnik wyprowadził go z celi, z której więźniowie trafiali pod
stienku, do takiej w której siedzieli rekruci do armii Berlinga.

[...]

Pełna zgoda, zasada jest taka KAŻDY KTO NIE GŁOSOWAŁ NA JAROSŁAWA
KACZYŃSKIEGO JEST AGENTEM ALBO SZPIEGIEM

magdavera

Data: 2010-08-15 07:49:21
Autor: Antenka
Czyje interesy reprezentuje w RP niejaki Komorowski?
On 15 Sie, 14:07, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:
On Aug 15, 5:34 am, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:

Pełna zgoda, zasada jest taka KAŻDY KTO NIE GŁOSOWAŁ NA JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO JEST AGENTEM ALBO SZPIEGIEM<

Spadaj, transwestyto! Każdy POlszewik jest agentem bądź szpiegiem,
przebierańcze! To jest prawidłowa teza. A teraz odmaszerować agencie!
No szybko!

Antenka

Data: 2010-08-15 08:19:52
Autor: magdaverakosiorek
wrote:

> [...]

Spadaj, transwestyto! Każdy POlszewik jest agentem bądź szpiegiem,
przebierańcze! To jest prawidłowa teza. A teraz odmaszerować agencie!

Antenko, jak tak możesz, chlip, chlip, chlip...
Przyjdzie nam z Zośką Kulawką o azyl w Wtykanie poprosić. Nie ma tu
dla nas miejsca.
magdavera

Data: 2010-08-15 17:46:15
Autor: Krzysztof
Czyje interesy reprezentuje w RP niejaki Komorowski?
Dla ciebie pan Prezydent Komorowski drucie.
Reprezentuje interesy moje i 53% głosujących na niego Polaków.

K.

Data: 2010-08-15 12:31:07
Autor: Antenka
On 15 Sie, 17:46, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
Dla ciebie pan Prezydent Komorowski drucie.
Reprezentuje interesy moje i 53% głosujących na niego Polaków.

K.

Reprezentuje nie moje interesy, ale Moskwy i Berlina. Spadów!

Antenka

Data: 2010-08-15 22:22:59
Autor: Jaksa

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:i49247$s0g$1inews.gazeta.pl...
Dla ciebie pan Prezydent Komorowski drucie.
Reprezentuje interesy moje i 53% głosujących na niego Polaków.

Twoje interesy obszczymurku?

A jakie ty możesz mieć interesy peło-śmieciu?  Tanc-buda
na tyłach dworca podmiejskiego czy stanowisko z kebabem
przy dworcu autobusowym? Nu?

Jaksa

Data: 2010-08-15 20:30:51
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i49id4$peh$1news.eternal-september.org...

[...]

Hańba! Hańba! Hańba!!!

Zennon

Data: 2010-08-15 23:04:15
Autor: Jaksa

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i49ipq$qje$1tioat.net...

> [...]
>
> A jakie ty możesz mieć interesy peło-śmieciu?  Tanc-buda
> na tyłach dworca podmiejskiego czy stanowisko z kebabem

Hańba! Hańba! Hańba!!!

Szanowny mieszkańcu blokowiska, tak to hańba mieszkać i żyć
w norze dla szczurów.

Jakbyś był dobrym lekarzem, zamiast być patologiem w jakimś
prowincjonalnym pogotowiu w Polsce-C, to byś:
1) mieszkał we własnej willi jak wszyscy znani mi lekarze
2) nie glosował na PO, które jest ugrupowaniem plebsu

Jaksa

Data: 2010-08-15 21:16:11
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i49kqh$40v$1news.eternal-september.org...

> [...]

1) mieszkał we własnej willi jak wszyscy znani mi lekarze
2) nie glosował na PO, które jest ugrupowaniem plebsu

Hańba! Hańba! Hańba!!! I Targowica !!!

Zennon

Data: 2010-08-15 23:18:31
Autor: Jaksa

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i49ler$rcv$1tioat.net...

> [...]
> 1) mieszkał we własnej willi jak wszyscy znani mi lekarze
> 2) nie glosował na PO, które jest ugrupowaniem plebsu

A zaraz tam Targowica,
obciach zenek i tyle!

Jaksa

Czyje interesy reprezentuje w RP niejaki Komorowski?