Czyje interesy reprezentuje w RP niejaki Komorowski?

Data: 2010-08-15 17:46:15
Autor: Krzysztof
Czyje interesy reprezentuje w RP niejaki Komorowski?
Dla ciebie pan Prezydent Komorowski drucie.
Reprezentuje interesy moje i 53% głosujących na niego Polaków.

K.

Data: 2010-08-15 12:31:07
Autor: Antenka
On 15 Sie, 17:46, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
Dla ciebie pan Prezydent Komorowski drucie.
Reprezentuje interesy moje i 53% głosujących na niego Polaków.

K.

Reprezentuje nie moje interesy, ale Moskwy i Berlina. Spadów!

Antenka

Data: 2010-08-15 22:22:59
Autor: Jaksa

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:i49247$s0g$1inews.gazeta.pl...
Dla ciebie pan Prezydent Komorowski drucie.
Reprezentuje interesy moje i 53% głosujących na niego Polaków.

Twoje interesy obszczymurku?

A jakie ty możesz mieć interesy peło-śmieciu?  Tanc-buda
na tyłach dworca podmiejskiego czy stanowisko z kebabem
przy dworcu autobusowym? Nu?

Jaksa

Data: 2010-08-15 20:30:51
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i49id4$peh$1news.eternal-september.org...

[...]

Hańba! Hańba! Hańba!!!

Zennon

Data: 2010-08-15 23:04:15
Autor: Jaksa

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i49ipq$qje$1tioat.net...

> [...]
>
> A jakie ty możesz mieć interesy peło-śmieciu?  Tanc-buda
> na tyłach dworca podmiejskiego czy stanowisko z kebabem

Hańba! Hańba! Hańba!!!

Szanowny mieszkańcu blokowiska, tak to hańba mieszkać i żyć
w norze dla szczurów.

Jakbyś był dobrym lekarzem, zamiast być patologiem w jakimś
prowincjonalnym pogotowiu w Polsce-C, to byś:
1) mieszkał we własnej willi jak wszyscy znani mi lekarze
2) nie glosował na PO, które jest ugrupowaniem plebsu

Jaksa

Data: 2010-08-15 21:16:11
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i49kqh$40v$1news.eternal-september.org...

> [...]

1) mieszkał we własnej willi jak wszyscy znani mi lekarze
2) nie glosował na PO, które jest ugrupowaniem plebsu

Hańba! Hańba! Hańba!!! I Targowica !!!

Zennon

Data: 2010-08-15 23:18:31
Autor: Jaksa

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i49ler$rcv$1tioat.net...

> [...]
> 1) mieszkał we własnej willi jak wszyscy znani mi lekarze
> 2) nie glosował na PO, które jest ugrupowaniem plebsu

A zaraz tam Targowica,
obciach zenek i tyle!

Jaksa

Czyje interesy reprezentuje w RP niejaki Komorowski?