Czyje jest to państwo?

Data: 2009-04-30 07:02:51
Autor: abc
Czyje jest to państwo?
Czyje jest państwo, w którym państwowa policja brutalnie pałuje
zrozpaczonych, tracących chleb stoczniowców, a wzmacnia "parady"
homoseksualistów?

Marsz 400 policjantów z psami, końmi i garstką aktywistów
http://www.wprost.pl/ar/117879/Marsz-Rownosci-w-Poznaniu/

Data: 2009-04-29 23:00:15
Autor: J-23
Czyje jest to państwo?
On 30 Kwi, 07:02, "abc" <opp...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

To nie wiesz? To jest panstwo katoli. O czym ciagle przypominasz.
Circa 99% Polakow, to katolicy - podobno???

J-itede

Data: 2009-04-30 12:14:46
Autor: abc
Czyje jest to państwo?
Katolicy są w tym państwie poddanymi. Nie rządzą nim.

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-04-30 13:57:14
Autor: Vic
Czyje jest to państwo?
abc wrote:
Katolicy są w tym państwie poddanymi. Nie rządzą nim.

Caly czas odwolujesz sie do tych dziewiecdziesieciu-ilus procent polskich katolikow. A masz swiadomosc, ze wsrod nich jest moze z 1-2%, ktorym te twoje bzdety sprzed 700 lat przypadna do gustu?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-30 07:12:52
Autor: Panslavista
Czyje jest to państwo?

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości
Czyje jest państwo, w którym państwowa policja brutalnie pałuje
zrozpaczonych, tracących chleb stoczniowców, a wzmacnia "parady"
homoseksualistów?

Jak to czyje - parchów i JPII. To oni wpędzili nas do UE. Masoni.

Data: 2009-04-30 07:20:25
Autor: Panslavista
Czyje jest to państwo?
Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości

Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela.

Przeczysz temu co powiedział Jezus?
Co cesarskie - cesarzowi, co boskie - Bogu.
W tych słowach Jezus potwierdził istniejący rozdział religii od państwa
mimo, że wiedział, że cesarze rzymscy byli najwyższsymi kapłanami, czyli
papieżami każdej uznanej religii w cesarstwie, w tym katolickiej - której
pierwszym papiezem był cesarz Konstantyn mimo, że nigdy nie został
chrześcijaninem.

Data: 2009-04-30 07:47:08
Autor: pluton
Czyje jest to państwo?
Przeczysz temu co powiedział Jezus?
Co cesarskie - cesarzowi, co boskie - Bogu.
W tych słowach Jezus potwierdził istniejący rozdział religii od państwa

Chlopie, co kogo obchodzi, co powiedzial jakis prehistoryczny bubek ?
Gdzie ty zyjesz ?

Nullification

Data: 2009-04-30 08:12:53
Autor: abc
Czyje jest to państwo?
Dlaczego bluźnisz?

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-04-30 08:12:18
Autor: abc
Czyje jest to państwo?
Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela.

Co cesarskie - cesarzowi, co boskie - Bogu.

Ale nie co Boskie - Cesarzowi!

Data: 2009-04-30 08:49:36
Autor: Panslavista
Czyje jest to państwo?

> Co cesarskie - cesarzowi, co boskie - Bogu.

Ale nie co Boskie - Cesarzowi!

Każda władza od Boga jest...

Data: 2009-04-30 12:18:33
Autor: abc
Czyje jest to państwo?
Jezus Chrystus jest Królem Wszechświata. Namiestnikiem Chrystusa na Ziemi jest Papież. Kogo Papież namaści i koronuje, ten zostaje prawowitym władcą jakiegoś państwa.

Demokratycznie wybrani uzurpatorzy nie są prawowitymi władcami.  Władzę świecką powinna ustanawiać i sądzić władza duchowa, a nie jakaś bezbożna grupa trzymajaca realną władzę i zakulisowo ustanawiająca władzę pozorną poprzez demokratyczne, wyborcze komedie.

Data: 2009-04-30 13:53:56
Autor: Vic
Czyje jest to państwo?
abc wrote:
Kogo Papież namaści i koronuje, ten zostaje prawowitym władcą jakiegoś państwa.

Z checia przeczytalbym jakis cytacik z ktorejs z 4 Ewangelii, gdzie Jezus mowi, ze kogo papiez namasci i koronuje, ten zostaje prawowitym wladca panstwa.
Poprosze o cytacik.

Władzę świecką powinna ustanawiać i sądzić władza duchowa,

No to przeciez tak wlasnie jest. W Iranie.

poprzez demokratyczne, wyborcze komedie.

Wiesz, ja jestem bardzo krytyczny wobec demokracji w takiej formie jaka mamy. Ale i tak nie zamienilbym jej na te twoje bonifacjanskie pierdy, ktore z nauka Jezusa maja tyle wspolnego co kozia dupa z traba.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-30 07:45:29
Autor: pluton
Czyje jest to państwo?
Czyje jest państwo, w którym państwowa policja brutalnie pałuje
zrozpaczonych, tracących chleb stoczniowców, a wzmacnia "parady"
homoseksualistów?

W stanie wojennym byla jakas takas audycja 'dzis pytanie, dzis odpowiedz'.
Tam wlasnie 'zatroskani obywatele' zadawali tego typu pytania.

Nullification

Data: 2009-04-30 14:02:07
Autor: Vic
Czyje jest to państwo?
abc wrote:
Czyje jest państwo, w którym państwowa policja brutalnie pałuje
zrozpaczonych, tracących chleb stoczniowców

Przyszla grupa stoczniowcow, usiedli na ulicy. W dloniach dzierzyli kwiaty. W przerwach miedzy odmawianiem rozanca, spiewali piesni maryjne lub dyskutowali o smutnym losie ich zakladow pracy.
Wtem! Nagle! Bez ostrzezenia! Napadla na nich watacha rozjuszonych, zdemoralizowanych policjantow, na oslep wymierzajac ciosy palkami.

Skandal!

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-30 15:22:35
Autor: cirrus
Czyje jest to państwo?
Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:gtc4ia$664$1mx1.internetia.pl...
abc wrote:
[...]

A co poniektóry recytowal:
"Oj kot pani matko kot urzadzil Jarusiowi lomot".

--
stevep

Data: 2009-04-30 16:18:06
Autor: AndrzejN
Czyje jest to państwo?

abc wrote:
[...]

                    Czy Tobie sie aby nie pomylilo z kopalnia Wujek? Tam wlasnie górnicy odmawiali rózaniec i spiewali piesni maryjne... A w przerwach medytowali o slusznosci stanu wojennego. Nie tak bylo?  Az tu do nich nagle, bez ostrzezenia ci oprawcy, milicjanci, zaczeli strzelac! ;-)
AN

Data: 2009-05-04 09:08:41
Autor: Vic
Czyje jest to państwo?
AndrzejN wrote:
[...]

No dobra, ja sie ponabijalem, ty sie ponabijales.
Tyle, ze ja kpie z ludzi, ktorzy dla swojego interesu politycznego probuja robic bezbronne ofiary rezimu z zadymiarzy, ktorzy przyjechali do Wawy na rozrobe i picie wodki.
Ty natomiast probujesz bagatelizowac dranstwa prawdziwego rezimu.
Roznica miedzy zadyma stoczniowcow, a pacyfikacja KWK Wujek jest taka, ze stoczniowcy przyjechali z nad morza do stolicy, zrobili rozpierduche, wiec dostali od policji wpierdol, przez co na drugi dzien bolaly ich glowy i dupy, natomiast do gornikow z Wujka to ZOMO przyjechalo i zrobilo rozpierduche z efektem w postaci 9 trupow.

A trzeba byc skonczonym sqrwysynem i lotrem, zeby strzelac ostra amunicja do ludzi, ktorzy nie posiadaja broni palnej.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec