Czyje lobby lansuje Sokorskiego "

Data: 2010-02-05 14:14:41
Autor: cyc
Czyje lobby lansuje Sokorskiego "
Od poczatkow karieiy Sikorskiego jestem pod wrazeniem szokujacego jej tempa .. Czlowiek , ktory posiadal obce obywatelstwo i zadnych ale to zadnych zaslug , staje sie ni stad ni z owad ministrem w polskim rzadzie, gdzie bryluje od pierwszego dnia do dnia dzisiejszego stajac sie glownym kandydatem do prezydenckiego fotela !!.
Powiem szczerze , zjawisko to  jest dla mnie szokiem , tak samo jak jego niezmiennie wysokie jakoby jego spoleczne poparcie .
Zastanawiam sie nad tym , czy nie jest to tylko medialna samospelniajaca sie kreakcja  oczekiwanych przez jakies srodowiska faktow ?. Czy powiazania rodzinne moaja cos do rzeczy ?
Nie moze byc przeciez przypadkow w karierze Sikorskiego tymbardziej , ze przeciez zaden z niego geniusz a i przeszlosc  jest calkiem normalna i nie naznaczona szczegolnymi osiagnieciami w tym modnym dzisiaj kombatanctwem . Jesli wezmie sie pod uwage rowniez jego naprawde mlody wiek  wtedy , kiedy stawal sie , ni stad ni z owad ministrem , to nie sposob pozbyc sie natarczywie cisnacych sie do glowy pytan w tym tego glownego ...: "dlaczego , co stoi za takariera ? ".
Dzisiaj staje sie powaznym kandydatem do prezydentury z duza sznsa  wygrania jako ze media , po wycofaniuu sie Tuska , najwyrazniej ida w kierunku lansowania tego tajemniczego polityka !a przeciez dalej , mimo , ze juz ministrowal przez pare lat nie ma zadnych liczacych sie zaslug !!.
Jest pewne , ze ja na niego glosowal nie bede !.

cyc

Data: 2010-02-05 17:35:57
Autor: boukun

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hkh5k5$u7g$1news.onet.pl...
[...]

Oczywiście, że żydowskie lobby. Człowiek znikąd ma być prezydentem Polaków basta...
Tylko syjonista może być prezydentem Polaków...

boukun

Czyje lobby lansuje Sokorskiego "