Czyje lobby lansuje Sokorskiego "

Data: 2010-02-05 14:20:00
Autor: Prawusek
Czyje lobby lansuje Sokorskiego "

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hkh5k5$u7g$1news.onet.pl...
Od poczatkow karieiy Sikorskiego jestem pod wrazeniem szokujacego jej
tempa
. Czlowiek , ktory posiadal obce obywatelstwo i zadnych ale to zadnych
zaslug , staje sie ni stad ni z owad ministrem w polskim rzadzie, gdzie
bryluje od pierwszego dnia do dnia dzisiejszego stajac sie glownym
kandydatem do prezydenckiego fotela !!.
Powiem szczerze , zjawisko to  jest dla mnie szokiem , tak samo jak jego
niezmiennie wysokie jakoby jego spoleczne poparcie .
Zastanawiam sie nad tym , czy nie jest to tylko medialna samospelniajaca
sie
kreakcja  oczekiwanych przez jakies srodowiska faktow ?. Czy powiazania
rodzinne moaja cos do rzeczy ?
Nie moze byc przeciez przypadkow w karierze Sikorskiego tymbardziej , ze
przeciez zaden z niego geniusz a i przeszlosc  jest calkiem normalna i nie
naznaczona szczegolnymi osiagnieciami w tym modnym dzisiaj kombatanctwem .
Jesli wezmie sie pod uwage rowniez jego naprawde mlody wiek  wtedy , kiedy
stawal sie , ni stad ni z owad ministrem , to nie sposob pozbyc sie
natarczywie cisnacych sie do glowy pytan w tym tego glownego ...:
"dlaczego
, co stoi za takariera ? ".
Dzisiaj staje sie powaznym kandydatem do prezydentury z duza sznsa
wygrania
jako ze media , po wycofaniuu sie Tuska , najwyrazniej ida w kierunku
lansowania tego tajemniczego polityka !a przeciez dalej , mimo , ze juz
ministrowal przez pare lat nie ma zadnych liczacych sie zaslug !!.
Jest pewne , ze ja na niego glosowal nie bede !.

cyc

Agenci.

Data: 2010-02-05 14:29:16
Autor: bolek

[...]