Czyje to s³owa?

Data: 2011-05-24 08:15:23
Autor: cytryna
Czyje to s³owa?
> "Otacza nas plastikowa rzeczywisto¶æ, a kibice to jedyny element > spo³eczeñstwa, ktory jest autentyczny, zdrowy, kieruje siê jasnymi, > sztywnymi zasadami, których nie nagina w zale¿no¶ci od okoliczno¶ci"

Chyba tego fifaka:
Ar³ukowicz o Tusku i Platformie Wypowiedzi z wywiadu dla dziennika "Polska The Times" z grudnia 2009 r.: "(...) W³a¶nie ta plastikowo¶æ PO strasznie mnie wkurza. Nie znoszê jej". "Jest tak plastikowa, ¿e a¿ mnie to boli. Nie rozumiem, dlaczego ten plastik tak strasznie podoba siê ludziom". "Jest ob³a, ¶liska, taka masa, która siê podporz±dkowuje oczekiwaniom zewnêtrznym. Mistrzem plastikowo¶ci jest Donald Tusk. Szanujê go jako premiera, ale on jest strasznie mia³ki pogl±dowo, nijaki i podobny do nikogo". "(...) Jestem pediatr± i wiem, ¿e on [Tusk - przyp. red.] siê zachowuje jak dziecko, które zas³ania oczy i wchodzi pod stó³. Dzieci wtedy my¶l±, ¿e ¶wiata nie ma". "(...) Kiedy¶ go nawet trochê ceni³em, ¿e potrafi tak piêknie manipulowaæ opini± publiczn±. Chcia³em siê od niego trochê tego nauczyæ. Dzi¶ ju¿ nie chcê". Na pytanie, czy Donald Tusk jest królem cynizmu: "Tak. Donald Tusk jest dzisiaj królem. Mam wra¿enie, ¿e dobrze siê czuje w tej roli. W sprawie hazardu zobaczy³em rozhisteryzowanego premiera, który wybieg³ przed publikê i powiedzia³: "Bo¿e drogi, w Polsce jest hazard, on jest straszny, musimy go zlikwidowaæ"". Wypowied¼ z wywiadu dla "Naszego Dziennika" z grudnia 2009 r.: "Pos³owie Platformy mog± mówiæ wszystko, co chc±. Polacy maj± swój rozum. Wiedz±, czyja jest ta afera, czyj jest Chlebowski i czyja jest ta ca³a awantura wokó³ hazardu". Wypowied¼ w programie Go¶æ Radia Zet ze stycznia 2010 r.: "(...) Platforma Obywatelska robi pewnego rodzaju teatr polityczny, robi takie przedstawienie pokazuj±ce i Platforma Obywatelska próbuje pokazaæ Polakom, ¿e odpowiedzialno¶æ za to, co robi³ Chlebowski na cmentarzu, ponosz± wszyscy, tylko nie ona. Czyli odpowiedzialno¶æ za Chlebowskiego ponosi SLD, PiS, dziennikarze, media, CBA, Kamiñski, wszyscy, tylko nie Platforma Obywatelska (...)". Wypowied¼ z konferencji prasowej w Sejmie: "Pan premier w poszukiwaniu szalupy ratunkowej na statku, który prowadzi faktycznie po rozszala³ym morzu kryzysu, spl±drowa³ mieszkania Polaków. Po prostu zabra³ zwyczajnie pieni±dze, w chaotyczny sposób, dlatego ¿e nie radzi sobie z tym mostkiem kapitañskim, na którym zasiada". Wypowied¼ w TVN 24 z listopada 2009 r.: "Donald Tusk dla mnie jest jak pogodynka. Wszyscy go lubi±, nikt za bardzo nie wie dlaczego. Donald Tusk jest tego typu premierem, który tak chodzi i opowiada nam wszystkim, i tak: troszkê ¶nie¿ku dla narciarzy, troszkê wiatru dla ¿eglarzy, s³oneczka dla wszystkich, ¿eby wszystkim siê ¿y³o lepiej (...)".  --

Czyje to s³owa?