Czyje zbrodnie ?

Data: 2010-04-07 13:15:24
Autor:
Czyje zbrodnie ?
On Wed, 07 Apr 2010 11:31:12 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam

Zastanawia mnie pewne zjawisko.
Jak mówimy o obozach koncentracyjnych, to wszystkie gazety i TV mówi o nazistowskich b±d¼ hitlerowskich zbrodniach. NIGDY niemieckich  !!!

 taka delikatnosc wskazujaca, ze wspolczesne niemcy nie
 maja nic wspolnego z tamtymi. a tak przy okazji to
 hitler byl austriakiem. czujesz ta subtelna mgielke ?

Natomiast jak mowa o Katyniu, to zawsze "rosyjskie zbrodnie"  nigdy nie Stalinowskie.

 czesciej uzywany jest zwrot "stalinowskie" albo "sowieckie".
 widzisz roznice pomiedzy "radzieckie", a "rosyjskie" ?

Ciekawe dlaczego ?

 psiak yorki oszczekuje wilczura kiedy ten jest za plotem
 i nie moze powyrywac psiakowi kudlow. tak samo jest z naszym  prezydentem. warczy na rosjan dobrze wiedzac, ze jedynie
 moze ich wkurzyc zza plotu. na fizycznego kopa w tylek rosjanie  nie moga sobie pozwolic bo we wspolczesnym "cywilizowanym"  swiecie takie zachowania sa "nieeleganckie". wiec uprzykrzaja
 naszemu prezydentowi zycie, a to napadajac na gruzje, a to
 zapraszajac premiera, a to podrzucajac generala jako kukulcze
 jajo na majowa impreze.prawda jest taka, ze rosjanie maja  nas gleboko z tylu, a nasze pobrzekiwanie szabelka jest zalosne.
 to taka prawda najprostsza. inna jest bardziej bolesna.  przez lata bylismy ich parobkami (tak nas traktowano) nie  dziw sie wiec, ze w ludzkiej pamieci pozostaje zadra.

 --

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-07 13:31:32
Autor: WW
Czyje zbrodnie ?
<he®sk> pisze:
On Wed, 07 Apr 2010 11:31:12 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam

Zastanawia mnie pewne zjawisko.
Jak mówimy o obozach koncentracyjnych, to wszystkie gazety i TV mówi o nazistowskich bÄ…dź hitlerowskich zbrodniach. NIGDY niemieckich  !!!

 taka delikatnosc wskazujaca, ze wspolczesne niemcy nie
 maja nic wspolnego z tamtymi. a tak przy okazji to
 hitler byl austriakiem. czujesz ta subtelna mgielke ?

Może dla Ciebie to i mgiełka, ale dla mnie to cuchnące bagno.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2010-04-07 14:46:58
Autor:
Czyje zbrodnie ?
On Wed, 07 Apr 2010 13:31:32 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  taka delikatnosc wskazujaca, ze wspolczesne niemcy nie
>  maja nic wspolnego z tamtymi. a tak przy okazji to
>  hitler byl austriakiem. czujesz ta subtelna mgielke ?

Mo¿e dla Ciebie to i mgie³ka, ale dla mnie to cuchn±ce bagno.

 nie, sa to wielkie pieniadze. podobna sytuacja jak  z niemcami i hitlerowcami jest z w.jaruzelskim.
 wtedy byl "be" dzis jest "cacy" bo mamy wolny kraj
 i kazdy komuch odcina sie od zwiazkow z komuna.

Data: 2010-04-07 15:19:42
Autor: WW
Czyje zbrodnie ?
<he®sk> pisze:
[...]

Co za bełkot.
Co palisz ?

Data: 2010-04-07 15:21:10
Autor:
Czyje zbrodnie ?
On Wed, 07 Apr 2010 15:19:42 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  nie, sa to wielkie pieniadze. podobna sytuacja jak >  z niemcami i hitlerowcami jest z w.jaruzelskim.
>  wtedy byl "be" dzis jest "cacy" bo mamy wolny kraj
>  i kazdy komuch odcina sie od zwiazkow z komuna.

Co za be³kot.

 zrozumiales, prawda ? ;o)

Co palisz ?

 nie pale. kiedys ligerosy. ale to bylo dawno temu.