Czyli I kapus III RP zdemaskowany

Data: 2010-04-15 19:43:33
Autor: awe
Czyli I kapus III RP zdemaskowany
hue hue hue
awe

Data: 2010-04-15 10:48:12
Autor: Hans Kloss
Czyli I kapus III RP zdemaskowany
On 15 Kwi, 19:43, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
hue hue hue

Wiadomość przeterminowana o drobne 15 lat co najmniej. Tylko ludzie
złej woli, kanalie, esbecy, pełowcy, durnie i komuchy usiłowali owa
oczywistą prawdę zapalikocić. Że koniec końców nic im z tego nie
wyszło  to jedynie kolejny dowód że nie da się na kłamstwie zbudować
nic trwałego. Ale spokojna głowa,  pełozłodziej  dziś złapany za rękę
w czasie kradzieży  już wkrótce zacznie wrzeszczeć że to nie była jego
ręka....
J-23

Data: 2010-04-15 10:53:10
Autor: zbig
On 15 Kwi, 19:48, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

nic trwałego. Ale spokojna głowa,  pełozłodziej  dziś złapany za rękę
w czasie kradzieży  już wkrótce zacznie wrzeszczeć że to nie była jego

O tym , że Wałesa donosił wiedza wszyscy od lat. My po prostu mu
wybaczyliśmy to ze wzgledu na jego późniejsze zasługi. A wy jak
chcecie to się zapluwajcie dalej. Bóg z wami.

Data: 2010-04-15 11:29:59
Autor: Hans Kloss
On 15 Kwi, 19:53, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

O tym , że Wałesa donosił wiedza wszyscy od lat. My po prostu mu
wybaczyliśmy to ze wzgledu na jego późniejsze zasługi.

WSZYSCY by mu wybaczyli, ba, nie byłoby właściwie czego wybaczać...
gdyby tylko  jakieś późniejsze zasługi miały w jego wykonaniu miejsce.
Tymczasem, analizując na chłodno przeszłość, Wałęsa był wedle
wszelkiego prawdopodobieństwa od początku jedynie posłusznym (czasem
mniej czasem bardziej) wykonawcą poleceń esbecji. Z perspektywy czasu
można by nawet ocenić że ten wykonany przy pomocy Wałęsy a zaplanowany
przez prylowskie służby specjalne odwrót od komunizmu ku względnej
normalności nie był dla naszego kraju wcale czymś złym. Jednak żadna w
tym zasługa Wałęsy, pierś pod ordery powinni wypinać wyłącznie jego
mocodawcy i zwierzchnicy.
Natomiast  co Wałęsa wykonał z własnej inicjatywy to było: zacieranie
śladów własnej przeszłości, dyskredytowanie osób które o niej miały
odwagę głośno mówić i pisać, szkodnictwo na tzw. prawej stronie naszej
sceny politycznej, uniemożliwienie lustracji na początku lat 90tych..
jeszcze by się tego trochę zebrało jakby poszperać. Zasługi,
delikatnie pisząc, wątpliwej jakości, przynajmniej z mojego punktu
widzenia.
J-23

Data: 2010-04-15 12:05:52
Autor: zbig
On 15 Kwi, 20:29, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

jeszcze by się tego trochę zebrało jakby poszperać. Zasługi,
delikatnie pisząc, wątpliwej jakości, przynajmniej z mojego punktu

Wymieniłeś tylko rzeczy mało chwalebne, zreszta wiekszość z nich to
spekulacje. Ja mówiłem o załugach, ktore są niewątpliwe.

Data: 2010-04-15 21:08:10
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:635341aa-ca6c-4cb3-87d4-adf383f99eb5k33g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
on to nazywal wspieraniem lewej nogi - niezle kitowal, a grupowe glaby wierza w to jak w pacierz
awe

Data: 2010-04-15 20:09:35
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3f04c8d1-674d-4b33-9608-d088f8e60bc6z7g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

wybaczyliśmy to ze wzgledu na jego późniejsze zasługi. A wy jak
chcecie to się zapluwajcie dalej. Bóg z wami.
-- -- -- -- --
co pozniej tez kapowal? czy tez chodzi ci o ten parasol ochronny nad tymi zlodziejskimi prywatyzacjami coby swoi zarobili na ubezpieczenie.
awe

Data: 2010-04-15 22:02:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 19:53, zbig pisze:

O tym , że Wałesa donosił wiedza wszyscy od lat. My po prostu mu
wybaczyliśmy to ze wzgledu na jego późniejsze zasługi. A wy jak
chcecie to się zapluwajcie dalej. Bóg z wami.

Wy mu wybaczyliście, a z mojej strony  uzyskał  uznanie.. Dla mnie współpraca z organami państwowymi jest godna najwyższego uznania.
Tylko dlaczego Lechu tak długo temu zaprzeczał?

Data: 2010-04-15 13:09:05
Autor: zbig
On 15 Kwi, 22:02, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

współpraca z organami państwowymi jest godna najwyższego uznania.
Tylko dlaczego Lechu tak długo temu zaprzeczał?

Bo nie jest to rzecz godna najwyższego uznania, poniał komsomolec?

Data: 2010-04-15 22:26:40
Autor: cytryna
Czyli I kapus III RP zdemaskowany

> Wy mu wybaczyliście, a z mojej strony  uzyskał  uznanie.. Dla mnie
> współpraca z organami państwowymi jest godna najwyższego uznania.

Ci z NKWD w Katyniu tez byli tego zdania, paniał kanalia?

Data: 2010-04-15 22:32:01
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 22:09, zbig pisze:
[...]

Dla mnie jest, - mało kto kosztem przyjaźni byłby gotów współpracować z organami bezpieczeństwa dla dobra ojczyzny.

Data: 2010-04-15 22:42:29
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq7t6g$gi7$1news.onet.pl...
[...]

ale on nie robi tego dla dobra ojczyzny tylko dla kasy
awe

Data: 2010-04-15 13:12:03
Autor: Hans Kloss
Czyli I kapus III RP zdemaskowany
On 15 Kwi, 22:02, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Tylko dlaczego Lechu tak długo temu zaprzeczał?

Bo w ramach owej "współpracy" donosił na swoich kolegów, ujawniał
poufne wiadomości o nich, prowokował ich do określonych zachowań,
skłócał ich ze sobą... jednym słowem zachowywał się tak jak zachowuje
się kanalia. A przecież mało kto lubi gdy otoczenie uważa go za
kanalię.
J-23

Data: 2010-04-15 22:33:05
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 22:12, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie wiesz Hans na czym polegała współpraca Wałęsy/Bolka z organami bezpieczeństwa. Może on tylko donosił bezpiece o tych zdradzieckich kanaliach którzy to za jankeskie pieniądze robili sabotaż w PRL-u..

Data: 2010-04-15 14:11:55
Autor: Hans Kloss
On 15 Kwi, 22:33, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Nie wiesz Hans na czym polegała współpraca Wałęsy/Bolka z organami
bezpieczeństwa.
Ależ wiem, wiem przynajmniej o niektórych aspektach owej "współpracy".
Ot choćby z ust Kazimierza Szołocha, jednego z przywódców strajku
gdańskiego 1970:
http://wyborcza.pl/1,76842,5411300,I_przebaczam_Lechowi_Walesie.html

Może on tylko donosił bezpiece o tych zdradzieckich
kanaliach którzy to za jankeskie pieniądze robili sabotaż w PRL-u..

LOL, pewnie stonkę rozrzucali w stoczni ;)).
J-23

Data: 2010-04-15 23:32:37
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 23:11, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie stonkę - podburzali robotników do strajków.  Dla przykładu i przestrogi pseudokomuchy powinni paru tych dywersantów  powiesić..

Data: 2010-04-15 15:10:43
Autor: Hans Kloss
On 15 Kwi, 23:32, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Nie stonkę - podburzali robotników do strajków.
Czyżbyś miał Gomułkę z jego podwyżkami za imperialistycznego agenta?
Śmiała, nowatorska teza, LOL ;)
Co do wieszania to istotnie, powiesili dywersanta który kradł mięso
klasie robotniczej ludu pracującego miast i wsi. Niestety nie pomogło.
J-23

Data: 2010-04-16 00:15:03
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-16 00:10, Hans Kloss pisze:
[...]

Mówię o dywersji z lat 80-tych.  To te płatne pachołki Waszyngtonu sprawiali że w Polsce nie dawało się żyć.

Data: 2010-04-15 15:26:11
Autor: Hans Kloss
On 16 Kwi, 00:15, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Mówię o dywersji z lat 80-tych.  To te płatne pachołki Waszyngtonu
sprawiali że w Polsce nie dawało się żyć.

80-tych?? Już w 76 podstępnie wprowadzili kartki na cukier a w 78
uczynili szynkę i polędwice towarami egzotycznymi. W 79 zaczęli masowo
wychlewać najlepszą polską wódkę, przez co  w sklepach były do
kupienia jedynie jakieś syfy w rodzaju Baltica. A ze cukier na kartki
i klasa robotnicza nie miała z czego pędzić samodzielnie więc jej
słuszny gniew zmiótł rządzącą krajem imperialistyczną klikę
edziagierka...ale on był płatnym pachołkiem Moskwy chyba?
J-23

Data: 2010-04-16 00:38:47
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-16 00:26, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie sadzę żeby Gierek brał pieniądze od sowietów. Był pachołkiem, ale na pewno nie płatnym. Praktycznie niczego się nie dorobił w życiu.... czego nie można powiedzieć o tzw. opozycjonistach.

Data: 2010-04-16 06:31:20
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hq84ip$8b1$1news.onet.pl...
[...]

Macie zakazane? A tyle gadania u was o... wolnosci....

P-KoL

Data: 2010-04-17 09:22:38
Autor: jadrys
Czyli I kapus III RP zdemaskowany

Data: 2010-04-16 10:53:11
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq8369$40d$1news.onet.pl...
[...]

Naprawdę jesteś takim kretynem, czy tylko udajesz?

--
stevep

Data: 2010-04-17 09:24:47
Autor: jadrys
Czyli I kapus III RP zdemaskowany

Data: 2010-04-17 11:46:57
Autor: cirrus
Czyli I kapus III RP zdemaskowany

Data: 2010-04-17 20:49:00
Autor: jadrys
Czyli I kapus III RP zdemaskowany

Data: 2010-04-18 09:22:56
Autor: cirrus
Czyli I kapus III RP zdemaskowany

Data: 2010-04-22 15:05:12
Autor: jadrys
Czyli I kapus III RP zdemaskowany
W dniu 2010-04-18 09:22, cirrus pisze:

Gdybyś mnie zobaczył to byś i moją urodę docenił..

Jesteś przystojniejszy od małpy? ;)

Znacznie.

Data: 2010-04-22 17:14:02
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqphma$393$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-18 09:22, cirrus pisze:
Gdybyś mnie zobaczył to byś i moją urodę docenił..
Jesteś przystojniejszy od małpy? ;)
Znacznie.

Uspokoiłeś mnie.

--
stevep

Data: 2010-04-15 20:14:37
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:48564dff-bef9-4112-91a6-8fa2bc104ce7x3g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Zaraz zaraz, nie mam początku wątku (ach ten wredny KF!), ale pominąwszy wymienionych przez Ciebie, to kogo masz na myśli?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"