Czyli jednak wyjeżdża !!!

Data: 2009-04-06 21:14:28
Autor: matador
Czyli jednak wyjeżdża !!!
Data: 2009-04-06 14:17:43
Autor: boukun
Czyli jednak wyjeżdża !!!
On 6 Kwi, 21:19, Andrzej Adam Filip <a...@poczta.onet.pl> wrote:
matador <mata...@neostrada.pl> pisze:

> #
> Wałęsa stawia warunek: Ja albo Kurtyka!
> #

>http://www.dziennik.pl/polityka/article355827/Walesa_stawia_warunek_J...

> matador.

Ktoś już publicznie poprosił Kurtykę żeby nie ustępował? :-)

--
Andrzej Adam Filip

Ale się naraziłeś żydostwu z Chicago, he, he spod znaku PiSu.

boukun

Data: 2009-04-06 21:26:46
Autor: awe
Czyli jednak wyjeżdża !!!

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:grdked$m9o$1atlantis.news.neostrada.pl...
#
Wałęsa stawia warunek: Ja albo Kurtyka!
#

http://www.dziennik.pl/polityka/article355827/Walesa_stawia_warunek_Ja_albo_Kurtyka_.html

matador.
-- -- -- -- --
a jednak to co mowila mi znajoma to musiala byc jakas prawda, bo jakos najtrudniej uwierzyc w relacje bezposrednich swiadkow zwlaszcza ze kloca sie z jakims obecnym a wlasciwie bylym wizerunkiem walesy. Otoz ostatnio mowi sie ze mial ksywke "obszczymurek" czy cos takiego, a moja znajoma opowiadala mi jak on chodzil po stogach (dzielnica gdanska) z butelkami piwa i jakos tak wygladalo ze to byl taki zulik
awe

Data: 2009-04-06 21:29:18
Autor: Piotr
Czyli jednak wyjeżdża !!!
Dnia Mon, 06 Apr 2009 21:14:28 +0200, matador napisał(a):

Wałęsa stawia warunek: Ja albo Kurtyka!

On tak wyjeżdża, jak kupa opuszcza grupę, he, he...
Gdzie trutniowi będzie lepiej?
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-06 21:58:46
Autor: Piotr
Panie Kurtyka, prezesie IPN, proszę publicznie, niech pan nie ustępuje!(was: [repost-1:5i4ytelz78] Czyli jednak wyjeżdża !!!)
Dnia Mon, 06 Apr 2009 21:19:14 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

Ktoś już publicznie poprosił Kurtykę żeby nie ustępował? :-)

Wstarczy już ustępstw dla pożytecznej idioterii...
Dziś popis dał niejaki Krauze, szerzej nie znany ogółowi rzeżyserzyna,
ktory ogłosił (!:-) bojkot TVP, z powodów jak zwykle.
pz
Piotr

Data: 2009-04-06 22:11:00
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

A jednak bardziej znany niĹź niejaki Kurtyka (pierwszy dyspozycyjny RP).. :-P

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-06 22:36:22
Autor: Piotr
Panie Kurtyka, prezesie IPN, proszę publicznie, niech pan nie ustępuje!
Dnia Mon, 06 Apr 2009 22:11:00 +0200, jadrys napisał(a):

A jednak bardziej znany niż niejaki Kurtyka (pierwszy dyspozycyjny RP).. :-P

Nie żartuj, to jakiś niemożebny dupoliz ten Krauze, a znany, hmm?
Wystepuje w komisji wybierającej antyfaszyste roku?
pz
Piotr

Data: 2009-04-06 23:04:57
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Reżyser min. znakomitego "długu".. A Kurtyka, naprawdę szkoda słów..