Czyli jednak wyjeżdża !!!

Data: 2009-04-06 21:26:46
Autor: awe
Czyli jednak wyjeżdża !!!

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:grdked$m9o$1atlantis.news.neostrada.pl...
#
Wałęsa stawia warunek: Ja albo Kurtyka!
#

http://www.dziennik.pl/polityka/article355827/Walesa_stawia_warunek_Ja_albo_Kurtyka_.html

matador.
-- -- -- -- --
a jednak to co mowila mi znajoma to musiala byc jakas prawda, bo jakos najtrudniej uwierzyc w relacje bezposrednich swiadkow zwlaszcza ze kloca sie z jakims obecnym a wlasciwie bylym wizerunkiem walesy. Otoz ostatnio mowi sie ze mial ksywke "obszczymurek" czy cos takiego, a moja znajoma opowiadala mi jak on chodzil po stogach (dzielnica gdanska) z butelkami piwa i jakos tak wygladalo ze to byl taki zulik
awe

Czyli jednak wyjeżdża !!!