Czyli liczyli się z tym, Ĺźe będą proteQ1|BËr

Data: 2020-10-29 19:38:09
Autor: boukun
Czyli liczyli się z tym, Ĺźe będą proteQ1|BËr

Sasin zaznaczył, że obowiązującej konstytucji nie pisało i nie
  przyjmowało "jego środowisko". A ci, którzy protestują, powinni
  protestować "przeciwko niej". - Mówienie o tym, że to jest jakiś
  wyrok na zamówienie, jest o tyle absurdalne, że nie jest w naszym
  interesie, żeby dochodziło do protestów w czasie epidemii (...).
  To nie jest dla nas czymś wygodnym - uznał.

https://wiadomosci.wp.pl/strajk-kobiet-jacek-sasin-broni-jaroslawa
-kaczynskiego-6569813939821344a
--
boukun

historyk

sasin zapomniał, że jego środowisko zajęło sie na nowo
  interpretacji rzeczy już dawno zinterpretowanych
  .

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-10-30 08:00:34
Autor: Runt
Czyli liczyli się z tym, Ĺźe będą pQ1|Bş-zËr
W dniu 2020-10-29 o 19:38, boukun pisze:

[...]

Razem z prezesem pójdą na dno. Ta krypa tonie.

Co słychac w temacie 5G. Nie protestujesz już?
To twoje ukochane PiS wprowadziło w PL ta zabójcza technologie.
POdwinąleś ogon?

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-10-30 11:39:29
Autor: Henryk Hajdan
W dniu 30.10.2020 o 08:00, Runt pisze:

Razem z prezesem pójdą na dno. Ta krypa tonie.

Co słychac w temacie 5G. Nie protestujesz już?
To twoje ukochane PiS wprowadziło w PL ta zabójcza technologie.
POdwinąleś ogon?

tracą elektorat, tymi ruchami żadna kobieta która dziś ma 15 lat, za 3 lata nie zagłosuje na nich.
Mimo że nie zgadzam się z Lewicą w wielu kwestiach, to wydaje się, że dla zwykłych ludzi Lewica ma najlepsze rozwiązania.

Robili sondaże aborcyjne wśród swoich, wyszło im, że zwolennicy PiS tego chcą, to to zrobili.

Data: 2020-10-30 05:36:22
Autor: Zenek Kapelinder
Czyli liczyli się z tym, że będą protesty
piątek, 30 października 2020 o 11:40:02 UTC+1 Henryk Hajdan napisał(a):
tracą elektorat, tymi ruchami żadna kobieta która dziś ma 15 lat, za 3 lata nie zagłosuje na nich. Mimo że nie zgadzam się z Lewicą w wielu kwestiach, to wydaje się, że dla zwykłych ludzi Lewica ma najlepsze rozwiązania. Robili sondaże aborcyjne wśród swoich, wyszło im, że zwolennicy PiS tego chcą, to to zrobili.
Dla zwykłych i niezwykłych ludzi lewica miała zawsze jedno najlepsze rozwiązanie. Kulka w tył głowy najlepiej po ciężkim katowaniu.

Data: 2020-10-30 15:38:19
Autor: u2
[...]

dokładnie, jeśli to tęczowo różowo czerwone oszołomstwo znowu dorwie się do władzy to będzie zabijać bez opamiętania, na razie idą w rękoczyny i wulgaryzmy

Data: 2020-10-30 17:59:49
Autor: Budzik
Czyli liczyli się z tym, że będą protesty
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Dla zwykłych i niezwykłych ludzi lewica miała zawsze jedno
najlepsze rozwiązanie. Kulka w tył głowy najlepiej po ciężkim
katowaniu.

Ale wi nnym poscie twierdzisz ze obecna władza tez zabija obywateli w ramach ogólnoeuropejskiego spisku...

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

Data: 2020-10-30 15:51:04
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 30 października 2020 o 18:59:50 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> Dla zwykłych i niezwykłych ludzi lewica miała zawsze jedno > najlepsze rozwiązanie. Kulka w tył głowy najlepiej po ciężkim > katowaniu.
Ale wi nnym poscie twierdzisz ze obecna władza tez zabija obywateli w ramach ogólnoeuropejskiego spisku... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć." Zbigniew Trzaskowski
Chodzi Ci o tych co na wirusa umarli? O mordach politycznych nie słyszałem. A nawet jak by były to w gazetach by o nich nie pisali. Może nie śledzę czy giną jacyś działacze opozycyjni. Jak słyszałeś że ktoś z KO ostatnio się ulotnił to napisz.

Data: 2020-10-31 10:59:47
Autor: Budzik
> [...]

obywateli w ramach ogólnoeuropejskiego spisku...
Chodzi Ci o tych co na wirusa umarli? [...]

Juz zapomniałes ze zbudowałes teorie spiskową ze Polska nie moze miec lepszych wyników epidemiologicznych i w zwiazku z czym w porozumieniu z innymi rzadami zabijamy obywateli zeby inne rzady nie wygladały zle?

Co prawda przegapiłes moment w którym mamy juz gorszy wynik niz np Niemcy ale pewnie teraz wymyslisz cos rownie ciekawego ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2020-10-31 12:02:33
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 31 października 2020 o 12:00:04 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ... >> > Dla zwykłych i niezwykłych ludzi lewica miała zawsze jedno >> > najlepsze rozwiązanie. Kulka w tył głowy najlepiej po ciężkim >> > katowaniu. >> Ale wi nnym poscie twierdzisz ze obecna władza tez zabija >> obywateli w ramach ogólnoeuropejskiego spisku... >>
> Chodzi Ci o tych co na wirusa umarli? [...] Juz zapomniałes ze zbudowałes teorie spiskową ze Polska nie moze miec lepszych wyników epidemiologicznych i w zwiazku z czym w porozumieniu z innymi rzadami zabijamy obywateli zeby inne rzady nie wygladały zle? Co prawda przegapiłes moment w którym mamy juz gorszy wynik niz np Niemcy ale pewnie teraz wymyslisz cos rownie ciekawego ;-D
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej
Jest takie powiedzenie że jak głupi czegoś nie zrozumie to sobie sam wytłumaczy. Po co mieli by kogokolwiek zabijać jak dziennie z przyczyn mniej lub bardziej naturalnych zawsze umiera ponad tysiąc osób. Wystarczy takich co z ostatnim oddechem zakaslal pierwszy i ostatni raz w tygodniu w którym umarli zakwalifikować do zawirusowanych. Pandemia kiedyś się skończy i rządy będą rozliczane że słupków pokazujących ile osób w różnych państwach umarło.

Data: 2020-11-01 07:59:59
Autor: Budzik
[...]

Mam wrazenie ze sam nie rozumiesz własnych teorii... albo po prostu zapominasz co piszesz.

W zwiazku z czym zacytuje co napisałes:
"Dostali z zachodu polecenie za ma urosnąć liczba zmarłych."

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2020-11-01 05:26:53
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 1 listopada 2020 o 09:00:03 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran
Jestem w stanie rozumieć ze pojęcie przez kuriera co to jest skrót myślowy może być trudne bo jedyne skróty jakie zna to te związane z jego praca żeby przy targaniu worków się najmniej zmęczył. Informuje i objaśniam że jeśli napisałem że zachód nakazał zwiększenie liczby zmarłych to nie że mamy zacząć rozstrzeliwac ludzi w lasach a ze na papierze mamy napisać że jak kogoś rozjechał pociąg i miał wirusa to umarl na wirusa. Tylko nie pytaj dlaczego akurat pociąg. Informacje ile osób umiera na wirusa a nie na choroby współistniejące są podawane. W Polsce na czystego wirusa umiera ok 1/4  tych co podają ze umarli na wirusa. Wczoraj w tv jakiś lekarz powiedział o tym że jak ktoś umarł na chorobę/by współistniejące i miał wirusa to piszą że umarł na wirusa.

Data: 2020-11-01 18:59:58
Autor: Budzik
> [...]

prostu zapominasz co piszesz. W zwiazku z czym zacytuje co napisałes: "Dostali z zachodu polecenie za ma urosnąć liczba zmarłych."

[...]
[...]

Cały czas postulowałes zeby nie patrzyc na ilosc zmarłych na corone tylko na całokształt i ze skoro umiera tyle ludzi co zwykle to znaczy ze jest ok.
A teraz mowiesz o statystykach coronowych. Znów ten wzór...

do meritum: jak wytłumaczysz ze w tygodniu 41 i 42 zamiast srednich 1100 osób dziennie umierało prawie 1450 dziennie?
Same zgody tez zaczeto fałszowac w ramach tych samych ogólnoeuropejskich ustalen?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2020-11-01 11:17:06
Autor: Zenek Kapelinder
Czyli liczyli się z tym, że będą protesty
niedziela, 1 listopada 2020 o 20:00:00 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ... >> > Jest takie powiedzenie że jak głupi czegoś nie zrozumie to >> > sobie sam wytłumaczy. Po co mieli by kogokolwiek zabijać jak >> > dziennie z przyczyn mniej lub bardziej naturalnych zawsze >> > umiera ponad tysiąc osób. Wystarczy takich co z ostatnim >> > oddechem zakaslal pierwszy i ostatni raz w tygodniu w którym >> > umarli zakwalifikować do zawirusowanych. Pandemia kiedyś się >> > skończy i rządy będą rozliczane że słupków pokazujących ile >> > osób w różnych państwach umarło. >> Mam wrazenie ze sam nie rozumiesz własnych teorii... albo po >> prostu zapominasz co piszesz. >> >> W zwiazku z czym zacytuje co napisałes: >> "Dostali z zachodu polecenie za ma urosnąć liczba zmarłych."
[...]
> [...]
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach niż bogaci - to biedni." Oscar Wilde
Ty kłamiesz jak ostatnia kurew dlatego ze masz coś do mnie czy dlatego że kłamiesz jak kurew bo jesteś ostatnia kłamliwa kurew? Zawsze pisałem że jedynym parametrem jest ilość zmarlych na milion, żadne całokształty. Oczywiście chodziło o wirusa a nie o coś innego. Mieliśmy bardzo malo takich zmarłych i żeby dobić przynajmniej do średniej europejskiej zrobili jakieś myki z klasyfikacja do tego sprowokowali pewne sytuacje żeby mieć alibi że duża ilość zmarłych jest spowodowana nieprzestrzeganiem przez ludzi zaleceń.

Data: 2020-11-01 20:59:58
Autor: Budzik
[...]

Skad wiesz ile osób umiera na covid?
Przeciez przed chwila sam twierdziłes ze statystyki są fałszowane.

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2020-11-01 13:17:25
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 1 listopada 2020 o 22:00:00 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka" Francois La Rochefoucauld
Ile umiera w związku z wirusem podają codziennie. Również codziennie podają ile umarło a nie miało żadnych innych oprócz wirusa chorob.

Data: 2020-11-02 10:59:57
Autor: Budzik
> [...]

Ile umiera w związku z wirusem podają codziennie. Również
codziennie podają ile umarło a nie miało żadnych innych oprócz

No podaja, to prawda.
Ale jeszcze raz zapytam, co z tego ze podaja, skoro sam twierdzisz ze te dane sa fałszowane na zamowienie obcych rzadów...?
Mimo to wierzysz tym danym?

No i czy nie martwi cie ze oficjalnie podaje sie ze na covida i powiazane zmarło np 50 osób a tymczasem w danym dniu umiera 300 osób wiecej niz srednio dziennie? --
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2020-11-02 05:00:50
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 2 listopada 2020 o 11:59:59 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ... >> > Zawsze pisałem że jedynym parametrem jest ilość zmarlych na >> > milion, żadne całokształty. Oczywiście chodziło o wirusa a nie >> > o coś innego. Mieliśmy bardzo malo takich zmarłych i żeby dobić >> > przynajmniej do średniej europejskiej zrobili jakieś myki z >> > klasyfikacja do tego sprowokowali pewne sytuacje żeby mieć >> > alibi że duża ilość zmarłych jest spowodowana >> > nieprzestrzeganiem przez ludzi zaleceń. >> > >> Skad wiesz ile osób umiera na covid? >> Przeciez przed chwila sam twierdziłes ze statystyki są >> fałszowane.
> [...]
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Kiedy dyplomata mówi "tak", oznacza to "może"; kiedy mówi "może", ma na myśli "nie"; kiedy mówi "nie", nie jest dyplomatą." Henry Louis Mencken
Moje zmartwienia z wirusem są na poziomie takim że jeśli już się martwię to czy ja i moi bliscy nie zachorują. Na resztę mam wyjebane. Nie wiem skąd bierzesz dane skoro GUS podaje  z  opóźnieniem. Opublikowali za pierwsze półrocze i wyszło że zmniejszenie liczby zgonów było niewielkie ale zauważalne. Za drugie półrocze będzie w nowym roku. Opieranie się na danych jednodniowych może prowadzić do dużych błędów. Należy je raczej traktować jako trend. W tej chwili trend jest taki że część zgonów ma podłoże covidowe  a w części oprócz wirusa sa jeszcze inne choroby najczęściej śmiertelne. Podawanie tych dwóch grup razem daje możliwość manipulacji. Uważam że w celu osiągnięcia ilości zgonów zbliżonych do średniej europejskie manipuluje się danymi.

Data: 2020-11-02 14:59:56
Autor: Budzik
[...]

https://www.money.pl/gospodarka/akt-zgonu-za-aktem-zgonu-polakow-
umiera-rekordowo-duzo-6568771565054656a.html

https://www.politykazdrowotna.com/66151,rekordowa-liczba-zgonow-w-
polsce-od-dekady

I tam masz tydzien po tygodniu za ostatnie kilka lat...

A dane masz tylko do 18 pazdziernika, a dopiero teraz zrobiło sie naprawde zle.

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2020-11-02 09:51:30
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 2 listopada 2020 o 15:59:58 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert
Cytat z linku jaki Ty dałeś.
"Ministerstwo Zdrowia w ostatnich dniach zleciło analizę danych dotyczących zgonów w Polsce. Przeglądem informacji zajmuje się Państwowy Zakład Higieny i to właśnie PZH odpowie na pytania, czym w ostatnich 2 - 3 miesiącach były wywołane te zgony. Jak tylko otrzymamy te analizy, to udostępnimy je opinii publicznej".
Jak to jest że oni nie wiedzą a Ty już wiesz?

Data: 2020-11-02 20:59:55
Autor: Budzik
[...]

Oni szukaja powodu.
Ja widze znaczny wzrost ilosci zgonów i mnie to martwi.
Ciebie nie?

Ciekawy jaki komunikat musiałoby wydac ministerstwo zebys stwierdził ze cos jest nie tak: "dalismy dupy"?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2020-11-02 13:32:33
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 2 listopada 2020 o 21:59:58 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy." Bird Johnson
Kiedyś dałeś dane odnośnie zanieczyszczenia powietrza w Łodzi dziesięć razy wyższe od tego co było. Martwiles się o ilość wody na Ziemi. Teraz się martwisz znacznym wzrostem ilości zgonów. On nie jest straszny tylko sposób liczenia się zmienił na taki co ma zawyżać. Komunikaty o zgonach wyglądają mniej więcej tak. Dzisiaj na covid zmarło 145 osób w tym 21  nie miało chorób współistniejących.

Data: 2020-11-03 04:10:38
Autor: Zenek Kapelinder
Czyli liczyli się z tym, że będą protesty
wtorek, 3 listopada 2020 o 06:59:57 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ... >> > Cytat z linku jaki Ty dałeś. >> > "Ministerstwo Zdrowia w ostatnich dniach zleciło analizę danych >> > dotyczących zgonów w Polsce. Przeglądem informacji zajmuje się >> > Państwowy Zakład Higieny i to właśnie PZH odpowie na pytania, >> > czym w ostatnich 2 - 3 miesiącach były wywołane te zgony. Jak >> > tylko otrzymamy te analizy, to udostępnimy je opinii >> > publicznej". Jak to jest że oni nie wiedzą a Ty już wiesz? >> Oni szukaja powodu. >> Ja widze znaczny wzrost ilosci zgonów i mnie to martwi. >> Ciebie nie? >> >> Ciekawy jaki komunikat musiałoby wydac ministerstwo zebys >> stwierdził ze cos jest nie tak: "dalismy dupy"?
[...]
> Teraz się martwisz znacznym wzrostem ilości zgonów. On > nie jest straszny tylko sposób liczenia się zmienił na taki co ma > zawyżać. Komunikaty o zgonach wyglądają mniej więcej tak. Dzisiaj > na covid zmarło 145 osób w tym 21 nie miało chorób > współistniejących.
Ja pisze o zgonach ogolnie a ty o covidowych? Nie ogarniasz tej drobnej roznicy? Ale skoro sami zawyzaja to po co twierdzisz ze badaja przyczyny duzej ilosci zgonów?
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Wiarą można manipulować. Tylko wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert
Znowu sugerujesz że napisałem coś czego nie napisałem.

Data: 2020-11-03 05:59:55
Autor: Budzik

Data: 2020-11-03 15:59:54
Autor: Budzik
Czyli liczyli się z tym, że będą protesty
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Znowu sugerujesz że napisałem coś czego nie napisałem.

Ktorego konkretnie zdania nie napisałes?

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2020-11-02 07:36:38
Autor: Runt
"argumenty" z kurnika
W dniu 2020-11-01 o 20:17, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
Ty kłamiesz jak ostatnia kurew dlatego ze masz coś do mnie czy dlatego że kłamiesz jak kurew bo jesteś ostatnia kłamliwa kurew?

i TO JEST ARGUMENT GODNY TAKIEJ KANALII JAK TY!

Data: 2020-10-31 08:51:24
Autor: Runt
W dniu 2020-10-30 o 15:38, pijaczek u2 pisze:

dokładnie, jeśli to tęczowo różowo czerwone oszołomstwo znowu dorwie się do władzy to będzie zabijać bez opamiętania, na razie idą w rękoczyny i wulgaryzmy

Te dzieciaki to "czerwone oszołomstwo"? Sa uzbrojeni w jakąś broń oprócz kartonów z "wulgarnymi" napisami? Czyzby nosili czarne mundury jak twoi kolesie?