Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.

Data: 2011-04-01 23:09:25
Autor: Harry z Tybetu
Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.
Co nie zmienia faktu, ze odpowiedzialnosc polityczna ponosi ich zwierzchnik Klich oraz Tusk. Wszystko jasne w tej kwestii.
Tylko kto odpowie za podawanie komunikatow, że jest na sciezce i kursie, chociaż leciała w las? Pewnie Kaczynski - on ponoc siedzial w smolenskiej wiezy.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/loty-do-smolenska-byly-nielegalne-moga-byc-zarzuty,1,4229907,wiadomosc.html

Data: 2011-04-01 23:11:32
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-01 23:09, Harry z Tybetu pisze:
[...]

Tak teletubisiu, wszyscy trafią do pierdla, tylko Lechowi się upiekło...

Data: 2011-04-01 14:16:44
Autor: Antenka
Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.
On 1 Kwi, 23:11, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Tak teletubisiu, wszyscy trafi do pierdla, tylko Lechowi si upiek o...<

No nie wierzę! Oczy przecieram i patrzę z niedowierzaniem!
Największa intelektualistka z pobliskiego zagajnika przy parkingu -
lala lorn głos zabrała! Kicaj na posterunek, bo jak cię alfons
dopadnie, że nie szanujesz klientów, to ci giry .....powyrywa.

Antenka

Data: 2011-04-01 23:21:00
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-01 23:16, Antenka pisze:
On 1 Kwi, 23:11, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:

Tak teletubisiu, wszyscy trafi do pierdla, tylko Lechowi si upiek o...<

No nie wierzę!

Uwierz, ale czy ty w co¶ wierzysz? No tak... w Trzeci± rzeszę wierzysz :)

Data: 2011-04-01 14:34:04
Autor: Antenka
Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.
On 1 Kwi, 23:21, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Uwierz, ale czy ty w co wierzysz? No tak... w Trzeci rzesz wierzysz :)<

Jeste¶ żałosn±, pust± lal± i tyle.

Antenka

Data: 2011-04-01 23:39:42
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-01 23:34, Antenka pisze:
On 1 Kwi, 23:21, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:

Uwierz, ale czy ty w co wierzysz? No tak... w Trzeci rzesz wierzysz :)<

Jeste¶ żałosn±, pust± lal± i tyle.

Tylko tyle? Stać cię na więcej...

Data: 2011-04-02 13:09:38
Autor: Harry z Tybetu

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:in5gn1$ota$2news.onet.pl...
[...]

A czego sie spodziewaz po tych wypocinach, oklaskow. Po oklaski to do kaweckiego...

Data: 2011-04-01 23:12:27
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-01 23:11, Lorn pisze:
[...]

PS. Kosmici, którzy zestrzelili samolot też trafią do pierdla...

Data: 2011-04-01 23:12:34
Autor: Harry z Tybetu

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:in5f27$g8r$4news.onet.pl...
[...]

Ty nie trafisz bo GWno znaczysz...

Data: 2011-04-01 23:20:30
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-01 23:12, Harry z Tybetu pisze:

[...]

Mam zacząć się martwić? ;-P

Data: 2011-04-02 11:15:25
Autor: cirrus
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:in5f27$g8r$4news.onet.pl...
[...]

No i jeszcze, nie byłby na kursie, ani na ścieżce, gdyby stosował się do komunikatów pogodowych.

--
stevep

Data: 2011-04-02 02:38:38
Autor: MH
Harry z Tybetu <popierdolka75@gazeta.pl> napisał(a):
Co nie zmienia faktu, ze odpowiedzialnosc polityczna ponosi ich zwierzchnik Klich oraz Tusk.

===================

Poczytaj sobie najpierw co oznacza pojęcie odpowiedzialno¶ci politycznej , bo
w tym akurat kontek¶cie pieprzysz głupoty jak prezes.

MH

Data: 2011-04-02 10:35:41
Autor: u2
W dniu 2011-04-02 04:38,  MH pisze:
[...]

Klich ma krew na rękach generałów, których wysłał jednym samolotem z
Prezydentem.

Reszta cwaniaczków, którzy przyczynili się do odstrzelenie Kaczki też
beknie, prędzej czy póĽniej.

Data: 2011-04-02 12:03:25
Autor: pluton
Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.

Klich ma krew na rękach generałów, których wysłał jednym samolotem z
Prezydentem.

Zdecydowanie! Lech dlatego sie spoznil na lotnisko, bo jeszcze rano pojechal
do Klicha blagac o zmiane decyzji w sprawie lotu generalow.
Ale Klich bym nieublagany i zagrozil, ze jezeli Lech nie wezmie ich na
poklad,
to ma przesrane.
I Lech sie musial zgodzic.

Reszta cwaniaczków, którzy przyczynili się do odstrzelenie Kaczki też
beknie, prędzej czy póĽniej.

95 juz beknelo, ten ostatni mam nadzieje beknie predzej niz pozniej.

Nullification

Data: 2011-04-02 03:06:46
Autor: HaMMeR
On 2 Kwi, 12:03, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> beknie, pr dzej czy p niej.

95 juz beknelo, ten ostatni mam nadzieje beknie predzej niz pozniej.

I po co pleciesz pierdoly ty antypolska meska dziwko?
Do budy (ruskiej) sciero sprzedajna!

Data: 2011-04-02 12:57:41
Autor: pluton
Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.
I po co pleciesz pierdoly ty antypolska meska dziwko?
Do budy (ruskiej) sciero sprzedajna!

u2, ty antypolska meska dziwko ! dlaczego postulujesz, zeby winny beknal ?

wystarczy cie poprzec, a juz zaczynaja wyzywac od scier sprzedajnych.

Nullification

Data: 2011-04-02 12:02:56
Autor: u2
W dniu 2011-04-02 12:03, pluton pisze:
95 juz beknelo, ten ostatni mam nadzieje beknie predzej niz pozniej.

To nie tylko jedna osoba, to gruppenfiirer KAT, czyli Komorowski, Klich,
Arabski i Tusk maj± krew na rękach.

Ale skoro zbratali się z morderc± Putinem to nie dziwię się, ze
odstrzelili Kaczkę.

Data: 2011-04-02 12:50:31
Autor: pluton
> [...]
> 95 juz beknelo, ten ostatni mam nadzieje beknie predzej niz pozniej.

To nie tylko jedna osoba, to gruppenfiirer KAT, czyli Komorowski, Klich,

Co chwila zmieniasz zeznania. 2 posty wyzej piszesz, ze Klich ma krew na
rekach.
Teraz mowisz, ze Klich to 4 osoby:  Komorowski, Klich, Arabski i Tusk.
To jakies religijny mistycyzm ? Jedna osoba w czterech osobach ?

Ale skoro zbratali się z morderc± Putinem to nie dziwię się, ze
odstrzelili Kaczkę.

No nie wiem czy wariat i blasik sie zbratali, ale odstrzelili skutecznie.

Nullification

Data: 2011-04-02 13:02:44
Autor: u2
W dniu 2011-04-02 12:50, pluton pisze:
[...]

Ot logika czekisty :) Jedno nie wyklucza drugiego.

No nie wiem czy wariat i blasik sie zbratali, ale odstrzelili skutecznie.

Oczywiscie czekisci tacy jak ty wyznaja zasade, ze jak nie ma czlowieka
to nie ma problemu. Ale zwykle marnie koncza :)

Data: 2011-04-02 15:51:25
Autor: Pinocchio
Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d96f452$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Te, pgrowski derektorze! Kaczkę odstrzelił zuipełnie kto¶ inny. Niebawem dowiesz siękto i wtedy zesrasz się ze strachu!

PhD

Data: 2011-04-02 15:50:24
Autor: Pinocchio
Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:in6s37$pt2$1inews.gazeta.pl...

[...]

Powiedz no kole¶ co ty ćpasz?

PhD

Data: 2011-04-02 17:37:53
Autor: pluton
> [...]
> do Klicha blagac o zmiane decyzji w sprawie lotu generalow.
> Ale Klich bym nieublagany i zagrozil, ze jezeli Lech nie wezmie ich na

Powiedz no kole¶ co ty ćpasz?

Ja cpam ? Ja???
Sugerujesz, ze Lech sam ukladal liste gosci ? Ze to nie Arabski z Klichem
kazali mu zabrac tych wszystkich ludzi ?

Jezeli tak, to znaczy, zr sam cpasz.

Nullification

Data: 2011-04-03 11:45:34
Autor: cirrus
Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:in7fme$or0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywi¶cie, Arabski wybrał groo ludzi z PiS-u bo wiedział, że zgin±, inni byli tylko na dokladkę.

--
stevep

Data: 2011-04-03 13:02:41
Autor: Harry z Tybetu

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:in9fk4$ou0$1news.vectranet.pl...
[...]

Pietrzykowski, pytanie nie czy? ale czy az tak bardzo ci rozum odebralo... GWno?

Data: 2011-04-03 13:01:31
Autor: Harry z Tybetu
Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.
Pare osob, tak przy okazji, podobno w ostatniej chwili zrezygnowalo... POd jakimis tam, na pierwszy rzut oka racjonalnymi, pretekstami... Przypadek?

-- pozdrawiam
Nullification

Data: 2011-04-02 07:50:52
Autor: Pinocchio

Użytkownik "Harry z Tybetu" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in5eua$9r9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pacanie, przestań ciągle zmieniać nicki!

PhD

Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.