Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.

Data: 2011-04-02 02:38:38
Autor: MH
Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.
Harry z Tybetu <popierdolka75@gazeta.pl> napisał(a):
Co nie zmienia faktu, ze odpowiedzialnosc polityczna ponosi ich zwierzchnik Klich oraz Tusk.

===================

Poczytaj sobie najpierw co oznacza pojęcie odpowiedzialności politycznej , bo
w tym akurat kontekście pieprzysz głupoty jak prezes.

MH

Data: 2011-04-02 10:35:41
Autor: u2
W dniu 2011-04-02 04:38,  MH pisze:
[...]

Klich ma krew na rękach generałów, których wysłał jednym samolotem z
Prezydentem.

Reszta cwaniaczków, którzy przyczynili się do odstrzelenie Kaczki też
beknie, prędzej czy później.

Data: 2011-04-02 12:03:25
Autor: pluton
Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.

Klich ma krew na rękach generałów, których wysłał jednym samolotem z
Prezydentem.

Zdecydowanie! Lech dlatego sie spoznil na lotnisko, bo jeszcze rano pojechal
do Klicha blagac o zmiane decyzji w sprawie lotu generalow.
Ale Klich bym nieublagany i zagrozil, ze jezeli Lech nie wezmie ich na
poklad,
to ma przesrane.
I Lech sie musial zgodzic.

Reszta cwaniaczków, którzy przyczynili się do odstrzelenie Kaczki też
beknie, prędzej czy później.

95 juz beknelo, ten ostatni mam nadzieje beknie predzej niz pozniej.

Nullification

Data: 2011-04-02 03:06:46
Autor: HaMMeR
On 2 Kwi, 12:03, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> beknie, pr dzej czy p niej.

95 juz beknelo, ten ostatni mam nadzieje beknie predzej niz pozniej.

I po co pleciesz pierdoly ty antypolska meska dziwko?
Do budy (ruskiej) sciero sprzedajna!

Data: 2011-04-02 12:57:41
Autor: pluton
Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.
I po co pleciesz pierdoly ty antypolska meska dziwko?
Do budy (ruskiej) sciero sprzedajna!

u2, ty antypolska meska dziwko ! dlaczego postulujesz, zeby winny beknal ?

wystarczy cie poprzec, a juz zaczynaja wyzywac od scier sprzedajnych.

Nullification

Data: 2011-04-02 12:02:56
Autor: u2
W dniu 2011-04-02 12:03, pluton pisze:
95 juz beknelo, ten ostatni mam nadzieje beknie predzej niz pozniej.

To nie tylko jedna osoba, to gruppenfiirer KAT, czyli Komorowski, Klich,
Arabski i Tusk mają krew na rękach.

Ale skoro zbratali się z mordercą Putinem to nie dziwię się, ze
odstrzelili Kaczkę.

Data: 2011-04-02 12:50:31
Autor: pluton
> [...]
> 95 juz beknelo, ten ostatni mam nadzieje beknie predzej niz pozniej.

To nie tylko jedna osoba, to gruppenfiirer KAT, czyli Komorowski, Klich,

Co chwila zmieniasz zeznania. 2 posty wyzej piszesz, ze Klich ma krew na
rekach.
Teraz mowisz, ze Klich to 4 osoby:  Komorowski, Klich, Arabski i Tusk.
To jakies religijny mistycyzm ? Jedna osoba w czterech osobach ?

Ale skoro zbratali się z mordercą Putinem to nie dziwię się, ze
odstrzelili Kaczkę.

No nie wiem czy wariat i blasik sie zbratali, ale odstrzelili skutecznie.

Nullification

Data: 2011-04-02 13:02:44
Autor: u2
W dniu 2011-04-02 12:50, pluton pisze:
[...]

Ot logika czekisty :) Jedno nie wyklucza drugiego.

No nie wiem czy wariat i blasik sie zbratali, ale odstrzelili skutecznie.

Oczywiscie czekisci tacy jak ty wyznaja zasade, ze jak nie ma czlowieka
to nie ma problemu. Ale zwykle marnie koncza :)

Data: 2011-04-02 15:51:25
Autor: Pinocchio

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d96f452$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Te, pgrowski derektorze! Kaczkę odstrzelił zuipełnie ktoś inny. Niebawem dowiesz siękto i wtedy zesrasz się ze strachu!

PhD

Data: 2011-04-02 15:50:24
Autor: Pinocchio
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in6s37$pt2$1inews.gazeta.pl...

[...]

Powiedz no koleś co ty ćpasz?

PhD

Data: 2011-04-02 17:37:53
Autor: pluton
> [...]
> do Klicha blagac o zmiane decyzji w sprawie lotu generalow.
> Ale Klich bym nieublagany i zagrozil, ze jezeli Lech nie wezmie ich na

Powiedz no koleś co ty ćpasz?

Ja cpam ? Ja???
Sugerujesz, ze Lech sam ukladal liste gosci ? Ze to nie Arabski z Klichem
kazali mu zabrac tych wszystkich ludzi ?

Jezeli tak, to znaczy, zr sam cpasz.

Nullification

Data: 2011-04-03 11:45:34
Autor: cirrus
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in7fme$or0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywiście, Arabski wybrał groo ludzi z PiS-u bo wiedział, że zginą, inni byli tylko na dokladkę.

--
stevep

Data: 2011-04-03 13:02:41
Autor: Harry z Tybetu

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:in9fk4$ou0$1news.vectranet.pl...
[...]

Pietrzykowski, pytanie nie czy? ale czy az tak bardzo ci rozum odebralo... GWno?

Data: 2011-04-03 13:01:31
Autor: Harry z Tybetu
Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.
Pare osob, tak przy okazji, podobno w ostatniej chwili zrezygnowalo... POd jakimis tam, na pierwszy rzut oka racjonalnymi, pretekstami... Przypadek?

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:in7fme$or0$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Sugerujesz, ze Lech sam ukladal liste gosci ? Ze to nie Arabski z Klichem
kazali mu zabrac tych wszystkich ludzi ?

-- pozdrawiam
Nullification

Czyli sa kozly ofiarne - oczywiscie polscy oficerowie.