Czyli zadymiali lotnisko!

Data: 2011-01-06 15:19:03
Autor: D. J. MC Donald Musk
Czyli zadymiali lotnisko!
Zadymienie w Smoleńsku:
Meteorolog z Smoleńska zeznawał, że na godzinę przed lądowaniem Tu-154m w pobliżu lotniska były obecne zamglenia i dymy.
(.)Na dym zwrócił uwagę Michaił Jadgowski, naczelnik stacji meteorologicznej jednostki wojskowej w Smoleńsku. - O godz. 9.26 stwierdziłem zmianę pogody, a mianowicie zachmurzenie 10 stopni, warstwowa mgiełka, dymy. - cytuje meteorologa "Gazeta Polska" i zwraca uwagę, że wyraźnie rozgranicza on pojęcia "mgła" i "dym".(.)
http://gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/54/3930
reszta tu: http://ndb2010.salon24.pl/265382,analiza-mgly-w-smolensku-10-04-2010#comment_3772734
--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2011-01-06 07:45:48
Autor: robertbig
Czyli zadymiali lotnisko!
On 6 Sty, 15:19, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
--
[...]

Dyrektywa PIS.
Tak długo , na masowa skalę powtarzac brednie na temat pobocznych
wydarzeń Katastrofy Smoleńskiej.
Pomijając szerokim łukiem głowne aspekty i przyczyny.
Az w głowach , nieznajacego sie przeciez na lotnictwie ogromu
społeczeństwa. Utrwali sie to jako prawda.

Swoją droga "utrwalacze" nie przebieraja w srodkach i nie wykazuja sie
dobrym smakiem.
Bo obrońcy normalnosci. Mogli by w odwecie zacząć uzywać sformułowań .
Np takich :
Zamach brata ,na brata.
Wewnetrzna walka w PIS przyczyna katastrofy.
Mord ,zamach , czystka w szeregach.
Walka o stołki w PIS.
Szalneńcy za sterami.
Terroryzm w parti i w przestworzach.
Terror nad miastem Smoleńsk.
Przestepcy za sterami ,szaleńcy i tyrani u władzy !
I takie tam.
Przeciez sa na to poszlaki a nawet dowody.

W przeciwieństwie do wysynach z palca bredni. "Tropicieli zamachu " w
wykonaniu Tusak, Komorowskiego i Putina !!!!!
LOL !!!

Że tez was jeszce nie pozamykali.
Za takie "cuda" Kaczka ,latała by po sadach jak orełek. Gdyby to po
niej tak jechano .Jak sie jedzie po Tusku ,Komorowskim.
Ah. No zapomniałem ,ze oni sa regularnymi agentami w słuzbie Putina.
Czy mi sie to sni ???

Ha,ha ,ha . Chyba nie !

Szalony "idol" = szaleni zwolennicy...
To takie banalne.

Data: 2011-01-06 15:54:50
Autor: Bachor
Czyli zadymiali lotnisko!
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ig4j0e$27g8$1news.ett.com.ua...
Zadymienie w Smoleńsku:
Meteorolog z Smoleńska zeznawał, że na godzinę przed lądowaniem Tu-154m w
pobliżu lotniska były obecne zamglenia i dymy.

Dymiło jak jasna cholera!  Mglisto było tak, że na wyciągnięcie ręki nie było nic widać, a mimo to śp. Lech z rozkazu swego brata kazał lądować! Lądować kurwa mać, a nie to spieprzaj dziadu!

Data: 2011-01-06 07:25:36
Autor: robertbig
Czyli zadymiali lotnisko!
On 6 Sty, 15:54, "Bachor" <jak...@vilno.ru> wrote:
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot> napisał w
> [...]

było nic widać, a mimo to śp. Lech z rozkazu swego brata kazał lądować!
Lądować kurwa mać, a nie to spieprzaj dziadu!

Inna "spiskowa "teoria salonu24 ,jest potwierdzony fakt ,ze piloci
ladowali korygujac kurs przy pomocy GPS.
Za taki czyn w normalnym kraju na ziemi czeka prokurator,policja i
kajdanki. Czeka tez przedstawiciel Urzedu Lotnictwa z wiadomościa o
dozywotnim odebraniu uprawnien do latania. Choćby na drzwiach ....
Wolsztyl to potwierdził oficjalnie ,  sic !
Zeznał ,ze TU tak jak oni uzywali GPS-u. Zeznał ,ze metoda zastosowna
przez obie załogi to lot na wypadkowa NDB i GPS !!!! Prosto w środek.

Wolsztyl nie siedzi w kryminale. ma się dobrze.
A winne głupoty sa Ruskie. Bo "zakłócali GPS"

Przypominam że wspomagając sie identycznym kieszonkowym Garminem.
Pewni piloci rozjebali samolot CASA . Mając na pokładzie całe
najwyzsze Dowództwo Wojsk Lotniczych .

Poszli w lewo od pasa ,w las. Ladując w tym lesie, na lewym skrzydle.
Z tendencja na plecy.

Ruskie ich "naprowdzali "  ?  "Zakłocali" ?
2 lata pózniej mamy powtórke tej samej akcji.

O łamaniu przpisów Prawa Lotniczego wspome może.
Bo jak widac wiekszośc nie chce pamietac ,ze piloci złamali w sposób
drastyczny minima swoje , minima dla lotniska , minima samolotu .

Nie widząc pasa nie mieli prawa zaczynac podejścia. Nie widząc APM- ów
to samo

Achtung !
Ciekawostka .
!!!!!  W takich warunkach ,nie było by mozliwości wylądowac nawet na
Okeciu. Bo ILS Okęcia (najlepszy w Pl )
pozwala na podejście ( POZWALA ,nie my chcemy!!! ) przy widoczności
około 500m i podstawie około 80m.

Czyli zadymiali lotnisko!