Czym

Data: 2012-01-07 13:11:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Czym

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je9bbv$omj$1node2.news.atman.pl...

WiÄ™cej siÄ™ dowiadujÄ™ o WOÅšP tym wiÄ™kszy niesmak zaczyna mnie ogarniać.. Może ci co krutykuja Owsiaka i jego "OrkiestrÄ™" majÄ… racjÄ™, może w istocie caÅ‚a ta piÄ™kna idea to  sposób na  obÅ‚owienie siÄ™  przez cwaniaków?

http://wiadomosci.wp.pl/title,Ile-kosztuje-Wielka-Orkiestra-Zobacz-zarobki-gwiazd,wid,14145250,wiadomosc.html?ticaid=1db25

Do kogo masz pretensje? Czy zastanowiłeś się nad wysokością honorarium jakie żądają zespoły?

# Rezerwat za koncert w Jeleniej Górze dostanie 12 tysięcy złotych, występ Lady Pank we Wrocławiu będzie kosztował 7-8 tysięcy. L.U.C. zainkasuje w Oławie 6 tysięcy złotych #.

Czy zdajesz sobie sprawę, ile kosztuje przewiezienie sprzętu i wszystkich członków zespołu i obsługi? Czy przypadkiem nie są to właśnie te sumy wymienione w artykule? Teraz artysta do występu potrzebuje tony sprzętu. To nie występ Warszawskiej Kapeli Podwórkowej (nie umniejszając ich artyzmu).

Można grać charytatywnie i chyba artyści z tych zespołów to robią dając siebie i swój talent, ale dlaczego mają pokrywać koszty? Ci artyści akurat nie chcą. Ich broszka. Inni - przypuszczam - grają całkowicie za darmo - może ich koszty są tak niskie, może z własnej kasy pokrywają koszty? Każdy człowiek jest inny. Jeden da na WOŚP, drugi nie da.

Czy zadałeś sobie trud porównania wysokości zapłaty za występ na WOŚP i wysokości zapłaty za normalny koncert? Sądzę, że normalny występ kosztuje drożej i różnica, to jest ten wkład artysty.

Przeanalizuj to i dopiero wtedy wyraź swoją opinię.

Data: 2012-01-07 13:45:02
Autor: mkarwan
Czym

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f083664$0$1461$65785112news.neostrada.pl...
Czy zdajesz sobie sprawę, ile kosztuje przewiezienie sprzętu i wszystkich członków zespołu i obsługi?

Sam przyznajesz, że nie wszystkie zebrane pieniądze idą na zakup sprzętu medycznego?
Zdajesz sobie sprawę ile kosztuje minuta reklamy w telewizji, a WOŚP dostaje je za darmo czy za to płaci?

Data: 2012-01-07 13:59:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Czym

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f083e4e$0$1185$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Posłuchaj! Jeśli uważasz, że akcja WOŚP jest okradaniem, to nie dawaj na WOŚP.

Data: 2012-01-07 14:33:35
Autor: mkarwan
Czym
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f0841c5$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Od kiedy dowiedziałem się, ze fundacja finansuje Przystanek Woodstock przestałem dawać.
Przy okazji czemu puszkowcy zbierają pieniądze pod kościołami?

Data: 2012-01-07 14:37:57
Autor: pluton
Czym
Przy okazji czemu puszkowcy zbieraj± pieni±dze pod ko¶cio³ami?

Zeby wkurwic ksiendzow. Ksiendze pedofile nie lubia dzieci, i dlatego
je gwalca, a puszkowcy lubia dzieci i chca je leczyc.

Nullification

Data: 2012-01-07 14:40:06
Autor: mkarwan
Czym
U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:je9hsv$t2c$1inews.gazeta.pl...
Przy okazji czemu puszkowcy zbieraj± pieni±dze pod ko¶cio³ami?
Zeby wkurwic ksiendzow. Ksiendze pedofile nie lubia dzieci, i dlatego
je gwalca, a puszkowcy lubia dzieci i chca je leczyc.

Czemu robisz siebie durnia?

Data: 2012-01-07 18:22:55
Autor: pluton
Czym
> Zeby wkurwic ksiendzow. Ksiendze pedofile nie lubia dzieci, i dlatego
> je gwalca, a puszkowcy lubia dzieci i chca je leczyc.

Czemu robisz siebie durnia?

zeby ci dac szanse zrozumiec, co pisze.

Nullification

Data: 2012-01-07 14:58:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Czym

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f0849b0$0$1204$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zapytaj ich. A jeśli ich odpowiedź nie będzie ci odpowidała, to ich przegoń.

Data: 2012-01-07 15:33:02
Autor: XL
Czym
Dnia Sat, 7 Jan 2012 14:33:35 +0100, mkarwan napisa³(a):

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f0841c5$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
Czy zdajesz sobie sprawê, ile kosztuje przewiezienie sprzêtu i wszystkich cz³onków zespo³u i obs³ugi?

Sam przyznajesz, ¿e nie wszystkie zebrane pieni±dze id± na zakup sprzêtu medycznego?
Zdajesz sobie sprawê ile kosztuje minuta reklamy w telewizji, a WO¦P dostaje je za darmo czy za to p³aci?

Pos³uchaj! Je¶li uwa¿asz, ¿e akcja WO¦P jest okradaniem, to nie dawaj na WO¦P.

Od kiedy dowiedzia³em siê, ze fundacja finansuje Przystanek Woodstock przesta³em dawaæ.
Przy okazji czemu puszkowcy zbieraj± pieni±dze pod ko¶cio³ami?

Poniewa¿ wolno im wszêdzie, w publicznych miejscach.
--
XL

Data: 2012-01-07 17:00:49
Autor: mkarwan
Czym
U¿ytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ahpcgjqi49ue$.18ihi7pala4g7$.dlg40tude.net...
[...]

Nie pyta³em, czy im wolno czy nie, ale dlaczego pod ko¶cio³ami?
Czemu akurat zwracaj± siê do katolików?

Data: 2012-01-07 18:32:22
Autor: pluton
Czym
Czemu akurat zwracaj± siê do katolików?

Bo jak probowali zwrocic sie do wyznawcow Wielkiego Manitou,
to zebrali tylko 2 zlote.

Nullification

Data: 2012-01-07 18:50:51
Autor: XL
Czym
Dnia Sat, 7 Jan 2012 17:00:49 +0100, mkarwan napisa³(a):

Bo tam s± WSZYSCY 3-)

--
XL

Data: 2012-01-07 17:29:41
Autor: jadrys
Czym

[...]

Do nikogo, tylko jakiś niesmak jest wszechobecny. Babcia odkłada sobie od ust, a okazuje się że to czego sobie odmówiła przypadło nie choremu dziecku, a jakiemuś leżącemu na kasie artyście, ew. jakiemuś pośrednikowi.

Data: 2012-01-07 18:33:08
Autor: pluton
Czym

Do nikogo, tylko jaki¶ niesmak jest wszechobecny. Babcia odk³ada sobie
od ust, a okazuje siê ¿e to czego sobie odmówi³a przypad³o nie choremu
dziecku, a jakiemu¶ le¿±cemu na kasie arty¶cie, ew. jakiemu¶ po¶rednikowi.

albo rydzyk zatankowal za 2 stowy.

Nullification

Data: 2012-01-07 21:09:42
Autor: jadrys
Czym
W dniu 2012-01-07 18:33, pluton pisze:
[...]

Tak.. i jeździ Maybachem... Naprawdę ten Rydzyk wam kością w gardle staje.

Data: 2012-01-07 21:57:35
Autor: pluton
Czym
Tak.. i je¼dzi Maybachem... Naprawdê ten Rydzyk wam ko¶ci± w gardle staje.

a powinien tobie. zamiast byc krysztalowo uczciwym komunista,
ktory pracuje dla dobra narodu i obywateli ten dupek rozbija sie maybachem
wyludzonym od glodnych emerytow.

Nullification

Czym