Czym

Data: 2012-01-07 13:32:27
Autor: XL
Czym
Dnia Sat, 07 Jan 2012 12:48:15 +0100, jadrys napisał(a):

Więcej się dowiaduję o WO¦P tym większy niesmak zaczyna mnie ogarniać.. Może ci co krutykuja Owsiaka i jego "Orkiestrę" maj± rację, może w istocie cała ta piękna idea to  sposób na  obłowienie się  przez cwaniaków?

http://wiadomosci.wp.pl/title,Ile-kosztuje-Wielka-Orkiestra-Zobacz-zarobki-gwiazd,wid,14145250,wiadomosc.html?ticaid=1db25

Aspekt obłowienia się mniej mnie interesuje, niż aspekt ogólnomoralny.
Polega on na tym, iż podstawowych rzeczy, na które WO¦P z pomp± zbiera
pieni±dze, nie zapewnia państwo. Ale pewno znowu, o ironio,  minister
zdrowia przeznaczy jaki¶ spory datek na WO¦P - "łaskawie" wspieraj±c
społeczn± samopomoc... Cóż, "ratujta sie samy, to jako¶ przetrwamy"!
Na stołkach...

--
XL

Data: 2012-01-07 13:52:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Czym

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h3vwud8r20a5$.1n4np7x1mhgbb$.dlg40tude.net...
[...]

Chyba, żeby to Kaczyński rz±dził, to byłoby cacy! No nie?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-07 14:25:10
Autor: XL
Czym
Dnia Sat, 7 Jan 2012 13:52:35 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Zajmij się tym, co JEST - a jest PO.
--
XL

Data: 2012-01-07 14:57:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Czym

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1k21q6o2covbt$.q19kr80hunxb$.dlg40tude.net...
[...]

Mnie pasi. A tobie?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-07 15:34:29
Autor: XL
Czym
Dnia Sat, 7 Jan 2012 14:57:00 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

A ja sobie poradzę.
--
XL

Data: 2012-01-07 15:39:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Czym

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gkckgvfb3l7h.q8r23qgbljef.dlg40tude.net...
[...]

Czyli, że nie ma co rozdzierać szat?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-07 16:46:54
Autor: XL
Czym
Dnia Sat, 7 Jan 2012 15:39:47 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Po co? - przydadz± się na póĽniej 3-)
--
XL

Data: 2012-01-07 17:36:54
Autor: stevep
Czym
Dnia 07-01-2012 o 15:34:29 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Zawsze cztery łapy?
--
stevep

Data: 2012-01-07 19:19:42
Autor: XL
Czym
Dnia Sat, 07 Jan 2012 17:36:54 +0100, stevep napisał(a):

[...]

Wystarczy pewne stanie na dwóch... nogach.
I posiadanie głowy.
--
XL

Data: 2012-01-08 06:53:27
Autor: stevep
Czym
Dnia 07-01-2012 o 19:19:42 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Hmmm, tak zapewne sobie radzili za komuny ci co :i PB ¶wieczkę i diabłu  ogarek", po cichu ¶lub ko¶cielny, albo chrzest dziecka.
--
stevep

Data: 2012-01-07 18:34:42
Autor: pluton
Czym
A ja sobie poradzę.

jestes z rzondu ? sam soie wyrzywisz ?

Nullification

Data: 2012-01-07 17:29:38
Autor: jadrys
Czym
W dniu 2012-01-07 13:32, XL pisze:
Dnia Sat, 07 Jan 2012 12:48:15 +0100, jadrys napisał(a):

Więcej się dowiaduję o WOŚP tym większy niesmak zaczyna mnie ogarniać..
MoĹĽe ci co krutykuja Owsiaka i jego "OrkiestrÄ™" majÄ… racjÄ™, moĹĽe w
istocie caĹ‚a ta piÄ™kna idea to  sposĂłb na  obĹ‚owienie siÄ™  przez cwaniakĂłw?

http://wiadomosci.wp.pl/title,Ile-kosztuje-Wielka-Orkiestra-Zobacz-zarobki-gwiazd,wid,14145250,wiadomosc.html?ticaid=1db25
Aspekt obłowienia się mniej mnie interesuje, niż aspekt ogólnomoralny.
Polega on na tym, iĹĽ podstawowych rzeczy, na ktĂłre WOĹšP z pompÄ… zbiera
pieniÄ…dze, nie zapewnia paĹ„stwo. Ale pewno znowu, o ironio,  minister
zdrowia przeznaczy jakiĹ› spory datek na WOĹšP - "Ĺ‚askawie" wspierajÄ…c
społeczną samopomoc...
Cóż, "ratujta sie samy, to jakoś przetrwamy"!
Na stołkach...

Oczywiście to też jest skandalem! - Minister zdrowia pobiera wysoka pensję i żyje w przepychu na koszt społeczeństwa, a na fundusze na zakup sprzętu medycznego pozwala żebrać na ulicach.. Jak ta banda na górze może z uśmiechami na tych gębach udzielać wsparcia dla tego żenującego widowiska?

Data: 2012-01-07 19:16:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Czym

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je9rrn$b7e$4node2.news.atman.pl...
[...]

Powinien za swoją pensję kupić sprzęt medyczny?

Data: 2012-01-07 21:27:28
Autor: jadrys
Czym

[...]

JuĹĽ nie mĂłwiÄ™ o samej pensji, ale o luksus w jakim sprawuje swĂłj urzÄ…d, te przywileje!..

Data: 2012-01-07 22:34:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Czym

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jea9pg$qm3$3node2.news.atman.pl...

[...]

Jakie przywileje?

Data: 2012-01-08 00:42:47
Autor: XL
Czym
Dnia Sat, 7 Jan 2012 22:34:42 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jea9pg$qm3$3node2.news.atman.pl...

Oczywi¶cie to też jest skandalem! - Minister zdrowia pobiera wysoka pensję i żyje w przepychu na koszt społeczeństwa, a na fundusze na zakup sprzętu medycznego pozwala żebrać na ulicach.. Jak ta banda na górze może z u¶miechami na tych gębach udzielać wsparcia dla tego żenuj±cego widowiska?

Powinien za swoj± pensję kupić sprzęt medyczny?

Już nie mówię o samej pensji, ale o luksus w jakim sprawuje swój urz±d, te przywileje!..

Jakie przywileje?

Czyli nie wiesz.
--
XL

Data: 2012-01-08 10:50:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Czym

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1bbn32kiwq6ua.1b60kne54r0zi.dlg40tude.net...

Data: 2012-01-08 07:42:20
Autor: stevep
Czym
Dnia 07-01-2012 o 19:16:04 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:je9rrn$b7e$4node2.news.atman.pl...
[...]

Przecież jadrys by tak zrobił.  ;)

--
stevep

Data: 2012-01-07 19:18:23
Autor: XL
Czym
Dnia Sat, 07 Jan 2012 17:29:38 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

Nie chodzi o indywidualne przypadki, osoby, pensje.

a na fundusze na zakup sprzętu medycznego pozwala żebrać na ulicach.. Jak ta banda na górze może z u¶miechami na tych gębach udzielać wsparcia dla tego żenuj±cego widowiska?

Popiera to widowisko, ponieważ ono wyręcza j± w tym, czego ona NIE ROBI.
Społeczeństwo prowadz±c takie akcje jak WO¦P samo, własnoręcznie i
osobi¶cie demoralizuje tych, którzy w założeniach maj± mu służyć.

--
XL

Data: 2012-01-07 19:31:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Czym

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slcwdns8ffqe.10m30dhpqmz6p.dlg40tude.net...
[...]

To kto ma zaopatrywać szpitale w sprzet?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-07 20:32:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Czym

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1514zuabemmy2$.8tzm2tirhneu.dlg40tude.net...
[...]

I to wła¶nie jest taka dyskusja z pisiakami. Żenua. Jedno na pocieszenie, że akurat w tym momencie nie obrzuciła¶ mnie inwektywami.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-07 20:41:21
Autor: XL
Czym
Dnia Sat, 7 Jan 2012 20:32:52 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Ależ obrzuciłam 3-)
--
XL

Data: 2012-01-08 07:43:17
Autor: stevep
Czym
Dnia 07-01-2012 o 20:22:21 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Nie męcz nas dłużej "siostro"?
--
stevep

Data: 2012-01-07 21:27:18
Autor: jadrys
Czym

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:slcwdns8ffqe.10m30dhpqmz6p.dlg40tude.net...
[...]

Popiera to widowisko, ponieważ ono wyręcza ją w tym, czego ona NIE ROBI.
Społeczeństwo prowadząc takie akcje jak WOŚP samo, własnoręcznie i
osobiście demoralizuje tych, którzy w założeniach mają mu służyć.

To kto ma zaopatrywać szpitale w sprzet?

Ja ci odpowiem, choć to gĹ‚upawe, prowokacyjne pytanie i sĹ‚usznie ci XLka na nie odpowiedziaĹ‚a merytorycznie.. Otóż w sprzet powinni zaopatrywać szpitale ĹĽebracy z ulic, a na posrednika tych transakcji  powinien być wybrany p. Owsiak. Czyli moĹĽna powiedzieć - wszystko gra jak naleĹĽy.

Data: 2012-01-07 22:02:50
Autor: XL
Czym
Dnia Sat, 07 Jan 2012 21:27:18 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

Ja ci odpowiem, choć to głupawe, prowokacyjne pytanie i słusznie ci XLka na nie odpowiedziała merytorycznie.. Otóż w sprzet powinni zaopatrywać szpitale żebracy z ulic, a na posrednika tych transakcji  powinien być wybrany p. Owsiak. Czyli można powiedzieć - wszystko gra jak należy.

:-D

:-*
--
XL

Data: 2012-01-07 22:33:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Czym

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jea9pg$qm3$2node2.news.atman.pl...

[...]

Czyli, ĹĽe nie wiesz.

Data: 2012-01-07 21:27:24
Autor: jadrys
Czym
W dniu 2012-01-07 19:18, XL pisze:
[...]

Jasne, chodzi o iście bizantyjskie luksusy w sprawowaniu rządów, podczas gdy ci co ich opłacają są zmuszeni do zebrania na ulicach.

Jasna sprawa.

Czym