Czym Nowak różni sie od Kaczmarka

Data: 2013-07-04 09:24:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Czym Nowak różni sie od Kaczmarka
Nie chodzi tu o to, że jakoś bardzo lubię i szanuję ministra Nowaka. To owszem, dbający o siebie kolo, wychuchany  i wypieszczony, ale minister nadzwyczaj chujowy raczej. I nie wiem – na razie przynajmniej – czy minister jest przestępcą.

Wkurza mnie przeto kiedy taki zasmarkany gil jak Tomasz Kaczmarek mówi, że “Sławomir Nowak w ordynarny sposób złamał przepisy prawa i powinien ponieść za to konsekwencje.” I wkurza mnie to z dwóch powodów.

Bo po pierwsze ów Kaczmarek przy Nowaku wygląda niczym niedomyty żul, przebrany w chiński garnitur przypadkowo znaleziony na śmietniku. I nawet jak się wreszcie domyje i ogoli, to i tak dalej będzie to żul, który chciał dobrze, ale właśnie oszczał sobie nogawkę nigdy nie prasowanych spodni. Nie ta liga po prostu panie Kaczmarek, pan co najwyżej kwalifikuje sie do okręgówki.

Zaś po drugie nie jest zbyt zręczną sytuacja, kiedy to pan Kaczmarek mówi o łamaniu prawa i konsekwencjach łamania tegoż. Bo nie kto inny jak pan Kaczmarek permanentnie i świadomie łamał prawo, próbując zgnoić ludzi na których miał zlecenie. Jasno wykazał to sąd, oczyszczając jego ofiary z zarzutów. Więc nie ma tu dyskusji.

Oczywiście pan Kaczmarek jako przestępca pod szczególnym nadzorem nie tylko nie poniósł kary, ale w uznaniu zasług w uprawianym przestępczym procederze awansował na posła, czyli przedstawiciela narodu. Nie mówię, że Nowak to chodzące dobro i nieskalana uczciwość, ale przy Kaczmarku to anioł, na dodatek czysty i zadbany. Pisze jak jest po prostu…

http://tiny.pl/hs2sx

Czym Nowak różni sie od Kaczmarka