Czym ?ydzi udobruchali 21% Polaków?

Data: 2011-02-07 10:04:49
Autor: boukun
Czym ?ydzi udobruchali 21% Polaków?
Odnosząc się jeszcze do tego ostatniego rewelacyjnego "sondażu o Polakach do Żydów", dowiadujemy sie oto, jak niewiele niektórym Polakom potrzeba do szczęscia, by Żydów rządzących naszym krajem całować po rękach...

Wystarczą im masowe wyjazdy zagraniczne na zmywak do Londynu i poznawanie wielokulturowych społeczeństw...

PS. Ja to się dopiero niedawno dowiedziałem od jednego handlarza drzewem kominkowym, że mój dobry sąsiad to Żyd... A jechał
na Żydów równo w rozmowie ze mną...

boukun

Data: 2011-02-07 10:58:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iiod0r$94v$1mx1.internetia.pl...
[...]

Bo twój dobry sąsiad i ty jesteście obaj żydami. Tak jak w filmie "Cud purymowy".

Data: 2011-02-07 11:00:48
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d4fc25f$0$2448$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A ja już chyba tobie odpisywałem, że ten film nagrali specjalnie dla ciebie..., i pewno wytypowali ciebie później do tego sondażu...

boukun

Data: 2011-02-07 13:21:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iiog9r$pfq$1mx1.internetia.pl...

[...]

Możesz mnie cmoknąć, o ile ci pozwolę. ha... ha... ha...
I uważaj, bo ci jakaś żyłka jebnie z tego antysemityzmu...

Data: 2011-02-07 11:44:15
Autor: Marek
On Feb 7, 1:21 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:iiog9r$pfq$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Możesz mnie cmoknąć, o ile ci pozwolę. ha... ha... ha...
I uważaj, bo ci jakaś żyłka jebnie z tego antysemityzmu...

"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"- Hide quoted text -

Antysemityzm - warunkiem przetrwania...( jestem Palestynczykiem).

Data: 2011-02-07 19:55:53
Autor: obserwator
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
Antysemityzm - warunkiem przetrwania...( jestem Palestynczykiem).

to celowa demagogia. W Polsce role Zydow, odgrywa teraz opozycja.

Tylko, ze ci rzekomi antysemici, zapomniaja o tym, iz po Zydach, kolejna nacja
do wytepienia byli Polacy. Jesli sie juz raz rozpeta nienawisc do
wyimaginowanych wrogow, to pozniej po wytepieniu jednych, przyjdzie kolej na
nastepnych. Nienawisc trudno powstrzymac.

Na tej nienawisci skorzysta ktos trzeci. W kolejce ustawili sie juz islamisci.

Data: 2011-02-07 23:25:19
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator " <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iipio9$gr0$1inews.gazeta.pl...
[...]

No to ty juz lepiej chciej dalej, żeby Żydzi tobą rządzili...

boukun

Data: 2011-02-07 23:24:02
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d4fe3c4$0$2506$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Antysemityzm, antysemityzm, a po ile on jest?

boukun

Czym ?ydzi udobruchali 21% Polaków?