Czym/co/i jak posmarować?

Data: 2011-10-22 03:11:49
Autor: Rowerex
Czym/co/i jak posmarować?
On 22 PaĽ, 10:07, XWindowsMen <xwindowsUSUNTOCODUZE...@gmail.com>
wrote:
Piasty w ¶rodku -> ???

ŁT43

Pancerze i linki -> jak wyżej?

Niczym. Wymienić i odtłu¶cić benzyn± przed montażem.

Golenie amortyzatora wystarczy WD-40 spryskać i wytrzeć do sucha potem?

Potem lepiej nie - pot jest mokry i słony ;-) Lepszy Brunox Deo

Wszystkie inne łożyska, kółeczka, ¶róbeczki czym nama¶cić?

ŁT43

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-10-22 16:10:07
Autor: Wojtek Sobociński
Czym/co/i jak posmarować?

wrote:
> Piasty w ¶rodku -> ???

ŁT43

> [...]

Potem lepiej nie - pot jest mokry i słony ;-) Lepszy Brunox Deo

> Wszystkie inne łożyska, kółeczka, ¶róbeczki czym nama¶cić?

Kółek przerzutki nie smarować w ¶rodku, wytrzeć do sucha i tak złożyć. --
Wojtek Sobociński
Raz na rowerze, raz na motorze :D

Data: 2011-10-22 19:04:48
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Czym/co/i jak posmarować?
Dnia 22.10.2011 16:10 użytkownik Wojtek Sobociński  napisał :
Kółek przerzutki nie smarować w ¶rodku, wytrzeć do sucha i tak złożyć.

Chyba, że kółeczka z łożyskami kulkowymi (np. XTR).

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2011-10-22 19:25:54
Autor: Wojtek Sobociński
Czym/co/i jak posmarować?
Mikołaj \Miki\ Menke   wrote:

Dnia 22.10.2011 16:10 użytkownik Wojtek Sobociński  napisał :
> Kółek przerzutki nie smarować w ¶rodku, wytrzeć do sucha i tak złożyć. Chyba, że kółeczka z łożyskami kulkowymi (np. XTR).

W takim razie nd. bo autor pisał altus/alivio.

Data: 2011-10-22 19:49:58
Autor: Jan Srzednicki
Czym/co/i jak posmarować?
On 2011-10-22, Wojtek Sobociński wrote:
MikoĹ‚aj \Miki\ Menke   wrote:

Dnia 22.10.2011 16:10 uĹĽytkownik Wojtek SobociĹ„ski  napisaĹ‚ :
> Kółek przerzutki nie smarować w środku, wytrzeć do sucha i tak złożyć. Chyba, że kółeczka z łożyskami kulkowymi (np. XTR).

W takim razie nd. bo autor pisał altus/alivio.

E, ja smaruję kółeczka. Nienasmarowane potrafią zacząć niemożebnie
piszczeć.

Czym/co/i jak posmarować?