Czym czyścić ekran TV

Data: 2010-12-12 15:07:29
Autor: Rycho
Czym czyścić ekran TV

Użytkownik "Norbert" <norkomp@MALPAgmail.com> napisał w wiadomości news:ie100l$n6n$1mx1.internetia.pl...
Posiadam samsunga LE40C650 który ma ekran błyszczący ( nie wiem jak się to nazywa fachowo ).
Prosze o informacje czym najlepiej czyścić taki ekran by nie zostawały żadne smugi itp. W monitorze komputerowym sprawdza się płyn do szyb z octem i szmatka z mikrofibry ale on ma matryce matową.
Prosze o doradzenie konkretnego środka i jakiejś szmatki.
Nie chce niczym nieodpowiednim zarysować lub zaszkodzić matrycy tv.
Pozdrawiam.
Polecam ściereczki czyszczące firmy "hama" na nic lepszego do tej pory nie trafiłem.

Czym czyścić ekran TV