Czym dmuchn±æ Foxa?

Data: 2009-06-10 09:48:15
Autor: Wooyek
Czym dmuchn±æ Foxa?
Czy Foxy potrzebuj± jakiej¶ niestandardowej pompki, czy
te¿ moja jest do d...?

Raczej Twoja jest do d... ;) Ja moje Foxy pompujê pompk± Wrench Force'a (czyli to samo, to Rock Shox i masa innych marek), czyli ca³kiem standardow±.

Data: 2009-06-10 10:06:52
Autor: Alfer_z_pracy
Czym dmuchn±æ Foxa?
Raczej Twoja jest do d... ;) Ja moje Foxy pompujê pompk± Wrench Force'a (czyli to samo, to Rock Shox i masa innych marek), czyli ca³kiem standardow±.

Luz, powalczê si³owo :)

Data: 2009-06-10 10:41:50
Autor: Wooyek
Czym dmuchn±æ Foxa?
> Raczej Twoja jest do d... ;) Ja moje Foxy pompujê pompk± Wrench
> Force'a (czyli to samo, to Rock Shox i masa innych marek), czyli
> ca³kiem standardow±.

Luz, powalczê si³owo :)

Hm, z tym to bym nie szala³... Mo¿e podjed¼ do jakiego¶ serwisu i spróbuj ich pompk±? Mo¿e faktycznie jest tak, jak pisze Frankie (tzn. wina po stronie dampera, nie pompki)?

Zawsze mo¿esz tez napompowaæ zwyk³± pompk± do dêtek (nabiæ wiêcej, potem delikatnie spuszczaæ do wymaganego poziomu) ;)

Data: 2009-06-10 10:41:11
Autor: dobrov
Czym dmuchn±æ Foxa?
Wooyek pisze:
[...]

Ta diagnoza wydaje mi siê s³uszna. Ja Fox-a pompujê pompk± scotta.
Kiedy¶ natomiast próbowa³em nasadzaæ na jakiego¶ dampera samochodow±
i dok³adnie taki sam by³ objaw - z p³ytko wchodzi³o i nie wciska³o dzyndzelka.

Data: 2009-06-10 11:11:34
Autor: cynamoon
Czym dmuchn±æ Foxa?

U¿ytkownik "dobrov" <dobrov0@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

mi kiedy¶, w renomowanym sklepie rowerowym, powiedziano, ¿e te wszystkie
"samochodowe" wentyle w amorach maj± ciut inny gwint ni¿ w dêtkach. Na oko
wszystko wyglada identycznie...
Lepiej nie u¿ywaæ pompek do dêtek bo je¶li nawet uda siê za pierwszym razem
podpompowaæ amora to trzeba liczyæ sie z tym, ¿e za ktorym¶ razem nic z tego
nie wyjdzie na skutek uszkodzenia gwintu w wentylu...
a wówczas....
a wówczas to ju¿ nawet oryginalna pomka nie da rady
Marek

Data: 2009-06-10 11:15:59
Autor: Wooyek
Czym dmuchn±æ Foxa?
Lepiej nie u¿ywaæ pompek do dêtek bo je¶li nawet uda siê za pierwszym
razem podpompowaæ amora to trzeba liczyæ sie z tym, ¿e za ktorym¶
razem nic z tego nie wyjdzie na skutek uszkodzenia gwintu w wentylu...

W jaki sposób pompka do dêtek mia³a by uszkodziæ gwint na wentylu?

Data: 2009-06-10 11:28:14
Autor: cynamoon
Czym dmuchn±æ Foxa?

U¿ytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
W jaki sposób pompka do dêtek mia³a by uszkodziæ gwint na wentylu?

je¿eli te gwinty siê ró¿ni± to chyba jest to mo¿liwe zw³aszcza, ¿e pompki
"wê¿ykowe" do dêtek maj± nakrêtki zrobione czego¶ twardszego ni¿ wentyle w
amorkach.
Marek
PS. chodzi mi o pompki których koñcowki nakrêca siê na wentyl a nie zaciska
d¼wigni±

Data: 2009-06-10 13:14:29
Autor: Wooyek
Czym dmuchn±æ Foxa?
PS. chodzi mi o pompki których koñcowki nakrêca siê na wentyl a nie
zaciska d¼wigni±

Prawdê mówi±c nie spotka³em siê jeszcze z nakrêcan± pompk± do dêtek. Jest to wiêc raczej niszowe rozwi±zanie => nie uogólnia³bym, ¿e "lepiej nie u¿ywaæ pompek do dêtek".

Data: 2009-06-10 13:30:04
Autor: Frankie
Czym dmuchn±æ Foxa?
Wooyek pisze:

Prawdê mówi±c nie spotka³em siê jeszcze z nakrêcan± pompk± do dêtek. Jest to wiêc raczej niszowe rozwi±zanie => nie uogólnia³bym, ¿e "lepiej nie u¿ywaæ pompek do dêtek".

Do¶æ popularne rozwi±zanie je¿eli chodzi o wê¿yki do presta.
No o przej¶ciówkach nie wspominaj±c :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-06-10 14:13:59
Autor: Wooyek
Czym dmuchn±æ Foxa?
> [...]
> "lepiej nie u¿ywaæ pompek do dêtek".

Do¶æ popularne rozwi±zanie je¿eli chodzi o wê¿yki do presta.

Raczej ciê¿ko napompowaæ amortyzator pompk± do Presty :)

Czym dmuchn±æ Foxa?