Czym dmuchn±æ Foxa?

Data: 2009-06-10 19:18:15
Autor: Iguan007
Czym dmuchn±æ Foxa?

"Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote in message
No w³a¶nie, Foxa bym chcia³ dmuchn±æ. Troszkê ci¶nienia mu dodaæ bo
przysiada. Fox siedzi w Epicu z ty³u i ma gwincik do dmuchania. Niemal
taki sam, jaki mam w przednim amorku z do³u goleni, który te¿ dmucham.
Zatem przykrêci³em wê¿yk od pompki amortyzatorowej, to chyba jaki¶ Acor
jest czy inny wynalazek, a tu lipa! Tak jakby koñcówka wê¿yka nakrêca³a
siê zbyt p³ytko na Foxa. Mogê jeszcze spróbowaæ kombinerkami go mocniej
wkrêciæ ale bojê siê ¿e wtedy gwint rozwalê dokumentnie. Czy Foxy
potrzebuj± jakiej¶ niestandardowej pompki, czy te¿ moja jest do d...?

Tez tak myslalem  pompujac foxa ale okazalo sie ze rozwiazanie bylo
banalne.  Ogladnij doklanie pompke. Moja ma koncu wezyka pokretlo ktorym
mozna doregulowac zwor do roznych amortyzatorow. Troche widac to tutaj:
http://www.sicklines.com/review/pocket_shock_dxg/topeak_pocket_shock_dxg1.jpg

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-06-10 11:42:45
Autor: Alfer_z_pracy
Czym dmuchn±æ Foxa?
[...]

Jest to jaka¶ koncepcja ale to ju¿ sprawdzê w chacie czy moja pompeczka ma taki patent, chyba nie ma, najwy¿ej zrobiê jak±¶ partyzantkê :)

Dziêki!
A.

Czym dmuchn±æ Foxa?