Czym doczyscic alufelgi

Data: 2009-08-07 22:29:46
Autor: Camel
Czym doczyscic alufelgi
Witam

Zwykle alusy 16", popsikalem srodkiem MojeAuto do felg bo byly mocno zalezione brudem ale gosc na myjni albo nie splukal tego dokladnie albo srodek do mycia wszedl w reakcje ze specyfikiem do felg i wyglada to jak zaschniete mydlo, bialy osad na felgach i oslonach srub, kurz tez sie do tego bardzo lubi kleic. Pytanie jak to usunac ? Zdrapac czy zszorowac za bardzo sie nie da, probowalem.
Popsikac tym srodkiem jeszcze raz i splukac woda ? Niestety nie mam karcher'a przy garazu, moge co najwyzej recznie poplukac.

Pozdrawiam
Camel

Data: 2009-08-07 17:19:10
Autor: .
Czym doczyscic alufelgi
AUTOSOL

Turtle WaX Platinum Wheel Cleaner

Data: 2009-08-08 02:28:21
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Czym doczyscic alufelgi

[...]

Daleko masz do myjni?
CIF dobry na takie rzeczy, działa jak wodny papier ścierny.

zyga

Data: 2009-08-08 10:59:27
Autor: Dman-666
Czym doczyscic alufelgi
Patrze a tu w szybce robal taki: news:h5i2rs$kgg$1news.onet.pl ! Pewnie kiero jakis, ten Camel . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

Popsikac tym srodkiem jeszcze raz i splukac woda ? Niestety nie mam karcher'a przy garazu, moge co najwyzej recznie poplukac.

Domestosem lub innym siuwaksem do czyszczenia kibla z kwasem + szczoteczka do zebow. Pod reka miej rozwor sody z woda ktorym spsikaj po ok 15 sek zeby zneutralizowac kwas.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Czym doczyscic alufelgi