Czym emulować windows 8.1 with Bing 64 bit ?

Data: 2015-11-12 13:26:30
Autor: Robert Winkler
Czym emulować windows 8.1 with Bing 64 bit ?
W dniu 11.11.2015 o 21:09, universis pisze:
Próbowałem VirtualBox pod Win 8.1 64 bit i pod linuxem Mint 64 bit
  - w obu przypadkach ten sam bÅ‚Ä…d z VT-x czy jakoÅ› tak.
Przełączałem te opcje pracy procesora, ale nic to nie dało.
Próbowałem Virtual PC SP1 - błąd komtatybilności programu.
Próby z VMware pod win 8.1 64 - też nic nie przyniosły pozytywnwgo.
Czy to jest w ogóle możliwe "na dziś" - jeśli tak to co polecacie ?

Sprawdzałeś inne wersje Windows 8.1?

Microsoft oficjalnie nie udostępnia ISO z
Windows 8.1 with Bing
To co można znaleźć w sieci to wszystko są jakieś przeróbki.
Może ktoś przerabiając instalkę dodał coś od siebie.
Na przykład jakiegoś rootkita wymagającego VT-x,
albo po prostu coś źle skonfigurował w instalatorze.

--
Robert

Data: 2015-11-12 09:24:02
Autor: Universis
Czym emulowaæ windows 8.1 with Bing 64 bit ?
W dniu czwartek, 12 listopada 2015 12:27:07 UTC u¿ytkownik Robert Winkler napisa³:
W dniu 11.11.2015 o 21:09, universis pisze:
> Próbowa³em VirtualBox pod Win 8.1 64 bit i pod linuxem Mint 64 bit
>   - w obu przypadkach ten sam b³±d z VT-x czy jako¶ tak.
> Prze³±cza³em te opcje pracy procesora, ale nic to nie da³o.
> Próbowa³em Virtual PC SP1 - b³±d komtatybilno¶ci programu.
> Próby z VMware pod win 8.1 64 - te¿ nic nie przynios³y pozytywnwgo.
> Czy to jest w ogóle mo¿liwe "na dzi¶" - je¶li tak to co polecacie ?

Sprawdza³e¶ inne wersje Windows 8.1?

Microsoft oficjalnie nie udostêpnia ISO z
Windows 8.1 with Bing
To co mo¿na znale¼æ w sieci to wszystko s± jakie¶ przeróbki.
Mo¿e kto¶ przerabiaj±c instalkê doda³ co¶ od siebie.
Na przyk³ad jakiego¶ rootkita wymagaj±cego VT-x,
albo po prostu co¶ ¼le skonfigurowa³ w instalatorze.

Tak wiem ¿e oficjalnego iso z Windows with Bing nie ma, ale ja wystara³em siê u producenta laptopa zestaw firmowych p³ytek "recovery" specjalnie do tego laptopa i z tego zestawu chcê zainstalowaæ win 8.1 with Bing w emulatorze.

Data: 2015-11-13 00:45:43
Autor: Adam
W dniu 2015-11-12 o 18:24, Universis pisze:
[...]

P³ytki firmowe (brandowane przez wiêkszych producentów) czêsto przed instalacj± grzebi± po bebechach sprzêtu, aby z rozpêdu nie zainstalowaæ siê na "nie koszernej" maszynie.

Mo¿e tu jest problem.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-11-14 11:38:06
Autor: Universis
Czym emulowaæ windows 8.1 with Bing 64 bit ?
Dziekujê wszystkim za odpowiedzi.  Plik VMware-Workstation-Full-12.0.1-3160714.x86_64.bundle ju¿ sci±gn±³em - ale pojêcia nie mam jak go zainstalowaæ - mam linux Mint Rebecca 64 bit. Próbowa³em 2xclick, potem poprzez GDebi Package Installer, a na koniec w shell'u jako root  polecenie : ./VMware-Workstation-Full-12.0.1-3160714.x86_64.bundle  . Nici z wszystkiego.

Data: 2015-11-14 21:11:28
Autor: Robert Winkler
W dniu 14.11.2015 o 20:38, Universis pisze:
[...]

Ten plik bundle, to skrypt instaluj±cy program plus sama binarka.

Wejd¼ na stronê http://www.liberiangeek.net/2014/12/install-vmware-workstation-11-ubuntu-14-10/
i przeczytaj jak siê co¶ takiego prawid³owo uruchamia.

--
Robert

Data: 2015-11-15 09:50:55
Autor: Universis
Czym emulowaæ windows 8.1 with Bing 64 bit ?
Czyli by³em na dobrym tropie z tym poleceniem : ./VMware-Workstation-Full-12.0.1-3160714.x86_64.bundle  - ale plik nie mia³ atrybutów wykonywalno¶ci. Teraz "posz³o". Dziekujê za pomoc.

Data: 2015-11-21 03:58:36
Autor: Universis
Czym emulowaæ windows 8.1 with Bing 64 bit ?
W dniu niedziela, 15 listopada 2015 17:50:57 UTC użytkownik Universis napisał:
Czyli byłem na dobrym tropie z tym poleceniem : ./VMware-Workstation-
Full-12.0.1-3160714.x86_64.bundle  - ale plik nie miaÅ‚ atrybutów wykonywalnoÅ›ci. Teraz "poszÅ‚o". DziekujÄ™ za pomoc.

WróciÅ‚em po tygodniu nieobecnoÅ›ci w domu, jak napisaÅ‚em ostatnio udaÅ‚o mi siÄ™ zainstalować VMware w wersji 12 na procesor 64 bit, ale problem z uruchomieiem win 8.1 w symulatorze pozostaÅ‚, to piekielne VT-x jest nadal przeszkodÄ… lub inne warningi przy innej konfiguracji, ÅšciÄ…dnÄ…Å‚em obie wersje VMware dla win 64 też - ale rezultaty takie same.  Może poµmóżcie mi to skonfigurować, albo poleccie mi jakiÅ› inny symulator ?

Data: 2015-11-21 18:11:38
Autor: Wiktor S.
Czym emulować windows 8.1 with Bing 64 bit ?
Wróciłem po tygodniu nieobecności w domu, jak napisałem ostatnio
udało mi się zainstalować VMware w wersji 12 na procesor 64 bit, ale
problem z uruchomieiem win 8.1 w symulatorze pozostał, to piekielne
VT-x jest nadal przeszkodÄ… lub inne warningi przy innej konfiguracji,
Ściądnąłem obie wersje VMware dla win 64 też - ale rezultaty takie
same.  Może poµmóżcie mi to skonfigurować, albo poleccie mi jakiÅ›
inny symulator ?

Póki nie włączysz VT-x to możesz zapomnieć o wirtualizacji 64-bitowego systemu.
Możesz za to spróbować z 32-bitowym systemem.

--
Wiktor S.

Data: 2015-11-21 20:39:30
Autor: universis
Czym emulować windows 8.1 with Bing 64 bit ?
On 21.11.2015 17:11, Wiktor S. wrote:
[..]
Póki nie włączysz VT-x to możesz zapomnieć o wirtualizacji 64-bitowego
systemu.
Możesz za to spróbować z 32-bitowym systemem.

No może napiszę o możliwosciach ustawień :

W rozchylnym menu Prefered mode:Automatic
Binary Translation
Intel VT-x or AMD-V
Intel Vt-x/EPT or AMD-V/RVI

W menu poniżej "kratki z haczykami" :

Disable acceleration for binary translation
Virtualize Intel Vt-x or AMD-V/RVI
Virtualize CPU performance counters65 bit

Mój "realny" procesor to Intel N2840 64 bit o którym "wykrywacz" sprzÄ™tu od Mandrivy mówi mi że  jest 8 cores a enabled cores 2.
Emulować chcÄ™  W win 8 64 bit lub linux Mint -system Windows 8.1 with Bing 64 bit. PróbowaÅ‚em różnych kombinacji tych  virtualnych ustwieÅ„
ale na wszystkich VMware wyrzuca tabliczki czasem z mnóstwem textu.

Data: 2015-11-21 21:01:03
Autor: 2late
On 21/11/15 20:39, universis wrote:

[...]

Mój "realny" procesor to Intel N2840 64 bit o którym "wykrywacz" sprzętu od
[...]

Mozliwe ze teraz cos sie zmienilo ale 2 lata temu, kiedy szukalem plyty glownej, tylko Asrock z desktopowych byla naprawde kompatybilna z vt-x.
Brakow sprzetowych nie przeskoczysz zadnymi ustawieniami.

Data: 2015-11-22 04:03:05
Autor: Universis
Czym emulowaæ windows 8.1 with Bing 64 bit ?
W dniu sobota, 21 listopada 2015 21:14:59 UTC u¿ytkownik 2late napisa³:
[..]
[...]

Dziêkujê za odpowied¼.  To chyba by wieñczy³o temat.

Czym emulować windows 8.1 with Bing 64 bit ?