Czym jest niedziela

Data: 2010-06-27 19:32:21
Autor: rAzor
Czym jest niedziela
Użytkownik abc napisał:
Niedziela to cotygodniowe święto upamiętniające zmartwychwstanie Jezusa, a
także dzieło stworzenia i zesłanie Ducha Świętego.

Dzięki za info. Zaraz wylezie gszjegosz i zaszczyci grupę jakimś rewelacyjnem" pedalskim wątkiem z FiM.
Obu was bym zamknął w piwnicy. W jednej celi...  he he he
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-27 19:35:10
Autor: abc
Czym jest niedziela
Niedziela to cotygodniowe święto upamiętniające zmartwychwstanie Jezusa, a
także dzieło stworzenia i zesłanie Ducha Świętego.

Dzięki za info.

Do tego doszło, że trzeba przypominać abc katolicyzmu. Zgroza!

Data: 2010-06-27 19:59:51
Autor: rAzor
Czym jest niedziela
Użytkownik abc napisał:
[...]

Bynajmniej - po prostu ględzisz jak moja tesciowa-nieboszczka, przy byle okazji, od rzeczy i nie na temat. Dajcie nam - mówię to do ciebie i do tego zboczonego ubeka gszjegosza - żyć. Jak chcecie uprawiać propagandę to zapraszam do mojej piwnicy - tam się mozecie wyłoić kropidłami i gumowymi fallusami po gębach, ale nam dajcie spokój, nie zohydzajcie propagandą tego co jest naszą opoką narodową, tradycją i międzypokoleniowym łącznikiem. Krótko mówiąc - won! To nie jest miejsce na szarganie i włóczenie religii. Psp to rynsztok.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-27 20:31:33
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Czym jest niedziela
Użytkownik abc napisał:

> Do tego doszło, że trzeba przypominać abc katolicyzmu. Zgroza!

[...] To nie jest miejsce na szarganie i włóczenie religii. Psp to rynsztok.
--
To racja że rynsztok, ale bynajmniej nie z winy ABC, lecz z winy bardzo wielu innych - m.inn. Grzegorza Z.
A mnóstwo tematów "politycznych" nie odnosi się bynajmniej do kwestii politycznych, lecz do sprowadza się do rozmaitych jałowych plotkarskich insynuacji i wyzwisk pod adresem polityków.

A to że ABC inicjuje wątki religijne... pamiętajmy że Chrystus zwracał się właśnie do grzeszników.

Data: 2010-06-27 21:15:28
Autor: zenek
Czym jest niedziela
abc pisze:
[...]

321 r. Cesarz Konstantyn nakazuje swięcić niedziele zamiast dotychczasowej soboty.

Data: 2010-06-27 19:44:34
Autor: Grzegorz Z.
Czym jest niedziela
Dnia Sun, 27 Jun 2010 19:32:21 +0200, rAzor napisał(a):

Użytkownik abc napisał:
[...]

Weź przestań. Nie jestem pedofilem.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-27 20:00:31
Autor: rAzor
Czym jest niedziela

Użytkownik abc napisał:
[...]

Weź przestań.

Nie jestem pedofilem.

Taaa, ale na widok ministranta to dostajesz ślinotoku, nieprawdaż?
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-27 20:06:01
Autor: Grzegorz Z.
Czym jest niedziela

Użytkownik abc napisał:
[...]

Nie, ślinotoku dostaję tylko na widok lefebrystycznych zatęchłych
przedsoborowych ornatów.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-27 20:11:42
Autor: rAzor
Czym jest niedziela

Użytkownik abc napisał:
[...]

Dobra, dobra - może mnie wyręczysz w cytowaniu swoich wątków, misiuniu.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-27 20:13:08
Autor: Grzegorz Z.
Czym jest niedziela

Użytkownik abc napisał:
[...]

No dobra, zrób jeden raz wyjątek i zacytuj wątek w którym sugerowałem że
chciałbym zerżnąć jakiegoś ministranta.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Czym jest niedziela