Czym jest 'prawo naturalne'

Data: 2012-10-28 15:10:19
Autor: Zagros
Czym jest 'prawo naturalne'
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał

Kardynał Stanisław Dziwisz żąda, by prawo stanowione przez Sejm było zgodne
z prawem naturalnym. Papież Benedykt XVI proponuje, by było ono płaszczyzną
dialogu ze świeckim społeczeństwem obywatelskim. Brzmi dobrze: prawo
naturalne, a więc oczywiste, niekwestionowalne, jakoś powszechne. W każdym
razie bez religijnej domieszki. Tylko co to dokładnie znaczy? Takie jak w
przyrodzie?

Prawa przyrody są bardzo okrutne dla słabszych,czyli śmierć
w paszczy silniejszego i sprytniejszego, więc dziwi mnie,
co wygaduje biskup. Chyba sie nigdy nad tym glębiej
nie zastanawiał.

zdar
zagros

Data: 2012-10-28 18:22:07
Autor: Artur Kosmal
Czym jest 'prawo naturalne'
On Sun, 28 Oct 2012 15:10:19 +0100
"Zagros" <zagros@gazeta.pl> wrote:

> [...]

w paszczy silniejszego i sprytniejszego, więc dziwi mnie,
co wygaduje biskup. Chyba sie nigdy nad tym glębiej

Jesli sobie uswiadomisz, ze to kosciol jest tym "silniejszym i sprytniejszym" to przestaniesz sie dziwic ;)

--
Chcesz żyć bez grzechu ? Zostań ateistą !

Data: 2012-10-29 14:57:30
Autor: Zagros
Czym jest 'prawo naturalne'
Użytkownik "Artur Kosmal"

> [...]
nie zastanawiał.

Jesli sobie uswiadomisz, ze to kosciol jest tym "silniejszym i sprytniejszym" to przestaniesz sie dziwic ;)

No tak, to wyjaśnia sprawę :-)

-- Chcesz żyć bez grzechu ? Zostań ateistą !

Data: 2012-10-28 20:15:59
Autor: Trybun
Czym jest 'prawo naturalne'
W dniu 2012-10-28 15:10, Zagros pisze:
[...]

Prawa natury nie są okrutne. Tylko dzięki nim gatunki roślin i zwierząt mogą przetrwać i są coraz silniejsze. Natomiast ludzki gatunek wydaje się zmierzać prosto do samozagłady. Na własne życzenie składa swoje być albo nie być na ręce koncernów farmaceutycznych.

Data: 2012-10-29 15:01:44
Autor: Zagros
Czym jest 'prawo naturalne'
Użytkownik "Trybun"

[...]

Prawa natury nie sÄ… okrutne.

Chyba nigdy niw oglądałeś Geografica.

Tylko dzięki nim gatunki roślin i zwierząt
mogą przetrwać i są coraz silniejsze.

A co ze słabszymi i mniej sprytymi ?
A jak postępujesz w swojej rodzinie ?
Wszyscy sÄ… silni i sprytni ?
Pewnie dlatego nie widzisz problemu.

zdar
zagros

Data: 2012-10-29 08:01:32
Autor: leszek niewiadomski
Czym jest 'prawo naturalne'
Am 28.10.2012 15:10, schrieb Zagros:
[...]

Jak watpisz, to kup sobie relikwie blogoslawionego JP2, ojca Pio, sw. Jozefa, Judy Tadeusza lub krzyza. Pomoga?
http://allegro.pl/relikwia-bl-jan-pawel-ii-relikwie-jpii-obrazki-i2743518900.html

ln.

Czym jest 'prawo naturalne'