Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Czym jest stołeczna deklaracja LGBT+ i kto za nią stoi? Trzaskowski ogłasza tęczowe eldorado i kaganiec dla normalności

Czym jest stołeczna deklaracja LGBT+ i kto za nią stoi? Trzaskowski ogłasza tęczowe eldorado i kaganiec dla normalności

Data: 2020-06-14 09:31:16
Autor: Bruno Brunowski
Czym jest stołeczna deklaracja LGBT+ i kto za nią stoi? Trzaskowski ogłasza tęczowe eldorado i kaganiec dla normalności
Parafrazując słowa Adriana "Bo 500+ dałem wam JA i rząd, a zabierają wam samorządy."

--
Bruno

Czym jest stołeczna deklaracja LGBT+ i kto za nią stoi? Trzaskowski ogłasza tęczowe eldorado i kaganiec dla normalności