Czym kłamczyńscy jutro będą usprawiedliwiac kolejną porażkę podróbki?

Data: 2010-06-27 22:26:27
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwośc\)
Czym kłamczyńscy jutro będą usprawiedliwiac kolejną porażkę podróbki?
przeziębiony, żałoba, niesprzyjające okoliczności, czy może normalna ignorancja?

Przemysław Warzywny

--

Ja, Jarosław Kaczyński kandydat na prezydenta RP, na wiecu wyborczym w
Lublinie rozpowszechniłem informację, że Bronisław Komorowski chce, aby

 - tak brzmi sprostowanie które prezes PiS musi zamieścić w TVP1 i TVN.

Data: 2010-06-27 22:30:03
Autor: MAG
Czym kłamczyńscy jutro będą usprawiedliwiac kolejną porażkę podróbki?
Nie będą, przecież Jaro wygrał ;-)

Pozdrawiam,
MAG

Data: 2010-06-27 22:39:08
Autor: rAzor
Użytkownik Przygłup Kawecki napisał:
przeziębiony, żałoba, niesprzyjające okoliczności, czy może normalna
ignorancja?

Przemysław Burak

Jeszcze pozostał problem twojej rzadkiej sraczki. he he he
Nie wyrabiacie.
--
"..because *this time* is all you have..."

Czym kłamczyńscy jutro będą usprawiedliwiac kolejną porażkę podróbki?