Czym kleic naklejki?

Data: 2018-06-30 08:46:21
Autor: JaNus
Czym kleic naklejki?
W dniu 2018-06-30 o 07:36, ń pisze:
czym najlepiej podkleić żeby lepiej złapały pulpitu obudowy?

Temat mi znany umiarkowanie, ale pewnym, że nowy klej nie powinien-być w
konflikcie ze starym. A jeśli czymsik ten stary usuniesz
(izopropanolem?), to bym użył kleju z mąki kartoflanej. Wieczne to-to
nie będzie, ale w razie konieczności operację można powtórzyć.

Data: 2018-06-30 12:10:20
Autor: ń
Czym kleic naklejki?
Jestem ciekaw, jaki klej (jaka chemia) jest oryginalnie.
Może np. wymaga podgrzania naklejki (ostrożnie, żeby nie uszkodzic plastiku pulpitu obudowy).

-- -- -

Data: 2018-06-30 15:08:28
Autor: JaNus
Czym kleic naklejki?
W dniu 2018-06-30 o 12:10, ń pisze:
Jestem ciekaw, jaki klej (jaka chemia) jest oryginalnie. Może np. wymaga podgrzania naklejki (ostrożnie, żeby nie uszkodzic plastiku pulpitu obudowy).

Ano zetknąłem się z takim zaleceniami "z mądrości ludu" (pracującego.
Miast i... WSI!), aby użyć suszarki do włosów, i po ogrzaniu da się
naklejkę od~ i do~kleić. Ale mi ta sztuczka nie dała spodziewanych
rezultatów: naklejka wciąż, i wciąż "złazi"!

Data: 2018-06-30 15:45:22
Autor: Jacek Maciejewski
Czym kleic naklejki?
Dnia Sat, 30 Jun 2018 08:46:21 +0200, JaNus napisał(a):

[...]

JaNus, daj sobie spokój z tym głąbem. Facet jest całkowicie odporny na
savoir vivre i z oślim uporem odmawia odpisywania pod cytatem. Ratujmy
resztki netykiety przez szacunek dla samych siebie.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-06-30 16:15:18
Autor: collie
Czym kleic naklejki?
W dniu 30.06.2018 15:45, Jacek Maciejewski pisze:

[...]

Najlepiej tak:
Każdą taką ń-świnię kopnij w ryjo i przyprowadź mi ją,
żebym ja także mógł ją kopnąć w ryjo.

Data: 2018-07-01 11:48:51
Autor: Akarm
Czym kleic naklejki?

JaNus, daj sobie spokój z tym głąbem. Facet jest całkowicie odporny na
savoir vivre i z oślim uporem odmawia odpisywania pod cytatem. Ratujmy
resztki netykiety przez szacunek dla samych siebie.

To nie za bardzo tak.
Poszukaj sobie jego wypowiedzi z czasów, kiedy podpisywał się 666. Wyjaśnił kiedyś, że ma w dupie netykietę i użytkowników usenetu, którymi gardzi, bo uważa ich za bezrozumne bydło. I trudno w tej mierze nie przyznać mu racji, bo przecież każdy człowiek, który ma choć odrobinę godności, to indywiduum trzyma w KF. Tylko ludzie bez najmniejszego szacunku do siebie mogą z nim dyskutować, tylko ci z gatunku co na plucie im w twarz mówią, że deszcz pada. Skoro ma do czynienia praktycznie tylko z takimi, to i nie dziwota, że myśli w ten sposób o wszystkich.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-07-01 13:28:24
Autor: Jacek Maciejewski
Czym kleic naklejki?
Dnia Sun, 1 Jul 2018 11:48:51 +0200, Akarm napisał(a):

 to indywiduum trzyma w KF.

Nie używam KF. To IMO bardzo dziecinne :) Wolę świadomie niektórych
ignorować.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-07-01 14:16:43
Autor: Akarm
[OT] Re: Czym kleic naklejki?

Nie używam KF. To IMO bardzo dziecinne

Nie. To konieczne.

:) Wolę świadomie niektórych
ignorować.

To coś zupełnie innego.
Każdy człowiek myślący wie kogo ignorować. I to najczęściej już po pierwszym przeczytanym poście. :)
Ale KF daje dużo większy komfort korzystania z grup dyskusyjnych.
Nieporównywalny komfort. Bez KF nie da się przeglądać np. pregierza.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-07-01 14:23:16
Autor: Jacek Maciejewski
[OT] Re: Czym kleic naklejki?
Dnia Sun, 1 Jul 2018 14:16:43 +0200, Akarm napisał(a):

Bez KF nie da się przeglądać np. pregierza.

Tam w ogóle nie zaglądam, nie jestem masochistą :)
--
Jacek
I hate haters.

Czym kleic naklejki?