Czym lecial Tusk do Smoleńska?

Data: 2012-02-16 09:53:50
Autor: mkarwan
Czym lecial Tusk do Smoleńska?
Data: 2012-02-16 20:39:44
Autor: saturn5
Czym lecial Tusk do Smoleńska?

Przypadkowo natknąłem się na te informacje

I co tu niby takiego ciekawego??

Data: 2012-02-16 21:41:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "saturn5 " <saturn5@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhjpif$otq$1inews.gazeta.pl...

Przypadkowo natknąłem się na te informacje

I co tu niby takiego ciekawego??

Na miotle?

Data: 2012-02-16 21:46:22
Autor: mkarwan
[...]

Czym leciał Tusk do Smoleńska?

Data: 2012-02-16 22:08:41
Autor: PH
W dniu 2012-02-16 21:46, mkarwan pisze:
Czym leciał Tusk do Smoleńska?
Pewnie samolotem i co w tym dziwnego?

Data: 2012-02-17 03:50:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czym lecial Tusk do Smoleńska?

"PH" jhjr8p$is4$1@node2.news.atman.pl

W dniu 2012-02-16 21:46, mkarwan pisze:
Czym leciał Tusk do Smoleńska?

Pewnie samolotem i co w tym dziwnego?

Pewnie to, że do sracza lata się bez samolotu.
Ja przywykłem do tego, że inni latają samolotami
i helikopterami, ale być może mkarwana dziwi
takie latanie.

-=-

Ponoć DTusk u progu swego premierowania poleciał
nie rządowym szmelcem, ale jakimś zwykłym
samolotem rejsowym.

Moim zdaniem już ten fakt świadczy o knuciu
i premiera, i całego polskiego rządu.

Data: 2012-02-17 13:06:02
Autor: mkarwan

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jhkff7$fkj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Interesuje mnie, którym samolotem poleciał Tusk w dniu 7 kwietnia do Smoleńska?

Data: 2012-02-17 18:40:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czym lecial Tusk do Smoleńska?

"mkarwan" 4f3e42ac$0$1270$65785112@news.neostrada.pl

Interesuje mnie, którym samolotem poleciał Tusk w dniu 7 kwietnia do Smoleńska?

102 był wówczas chyba na wczasach w Samarze.

Sugerujesz, że 101 był trefny i Tusk go omijał?

Data: 2012-02-17 21:19:58
Autor: mkarwan
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jhm3el$3fg$1inews.gazeta.pl...
Interesuje mnie, którym samolotem poleciał Tusk w dniu 7 kwietnia do Smoleńska?
102 był wówczas chyba na wczasach w Samarze.
Sugerujesz, że 101 był trefny i Tusk go omijał?

Na razie nic nie sugeruję na razie po prostu pytam.
Więc jakim samolotem poleciał Tusk w dniu 7 kwietnia do Smoleńska?

Data: 2012-02-18 00:34:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czym lecial Tusk do Smoleńska?

"mkarwan" 4f3eb670$0$1212$65785112@news.neostrada.pl

Na razie nic nie sugeruję na razie po prostu pytam.
Więc jakim samolotem poleciał Tusk w dniu 7 kwietnia do Smoleńska?

Latającym? Odrzutowym?... Pasażerskim?...

Data: 2012-02-18 10:33:06
Autor: mkarwan

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jhmo5v$7qp$1inews.gazeta.pl...
Na razie nic nie sugeruję na razie po prostu pytam.
Więc jakim samolotem poleciał Tusk w dniu 7 kwietnia do Smoleńska?
Latającym? Odrzutowym?... Pasażerskim?...
Udajesz durnia czy nim jesteś?
Czym Tusk poleciał w dniu 7 kwietnia do Smoleńska?
Tu154 czy Casą?
Jeśłi poleciał Casą to dlaczego nie Tu-154?

Data: 2012-02-18 11:05:51
Autor: PH
W dniu 2012-02-18 10:33, mkarwan pisze:
Jeśłi poleciał Casą to dlaczego nie Tu-154?

Poleciał Casą dlatego, że nie poleciał Tutką, dwoma nie mógł polecieć.

Data: 2012-02-18 11:17:17
Autor: mkarwan

Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.abc> napisał w wiadomości news:jhnt5v$moa$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-02-18 10:33, mkarwan pisze:
Jeśłi poleciał Casą to dlaczego nie Tu-154?

Poleciał Casą dlatego, że nie poleciał Tutką, dwoma nie mógł polecieć.

Dlaczego nie poleciał TU-154?

Data: 2012-02-18 12:31:53
Autor: PH
W dniu 2012-02-18 11:17, mkarwan pisze:

[...]

Strasznie tępy jesteś.
Nie poleciał Tutką, dlatego, że poleciał Casą, dwoma nie mógł polecieć.

Data: 2012-02-18 18:01:02
Autor: mkarwan
Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.abc> napisał w wiadomości news:jho279$s3q$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kręcisz unikając odpowiedzi, więc zadam ci pytanie inaczej.
Dlaczego poleciał Casą, a nie poleciał TU154?
Czy moje pytanie jest wystarczająco jasne i oczywiste?

Data: 2012-02-18 18:11:58
Autor: GrzegorzW
W dniu 2012-02-18 18:01, mkarwan pisze:
[...]

Myślałem, że dla wszystkich jest jasne i oczywiste że 7.04 do Smoleńska leciał 101. Nawet w księdze białej chyba coś o tym jest, bo w kłamliwy raport pewnie nie uwierzysz.

Data: 2012-02-18 20:17:41
Autor: J.F.
Dnia Sat, 18 Feb 2012 18:11:58 +0100, GrzegorzW napisał(a):
Myślałem, że dla wszystkich jest jasne i oczywiste że 7.04 do Smoleńska leciał 101. Nawet w księdze białej chyba coś o tym jest, bo w kłamliwy raport pewnie nie uwierzysz.

no wlasnie - wszedzie pisza ze polecial tutka, niektorzy moze nawet
pamietaja transmisje telewizyjna z ladowania, a tu nagle tyle linkow ...
kto tu klamie i w jakim celu ? P.S. to juz prawie dwa lata ... wiec jak bylo w kwietniu 2011 ?
Czym polecieli ... czy moze w ogole nie polecieli ?

J.

Data: 2012-02-18 20:47:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4vbn61silft0$.grz7kf7epapy.dlg40tude.net...
[...]

Na miotłach?
A na poważnie. Zajrzyj do raportu MAK. Tam jest coś o lekceważeniu poleceń, czy coś takiego, przez pilota polskiego samolotu wiozącego Tuska ze świtą na spotkanie w Katyniu z ruskim premierem. Z pewnością napisali jaki samolot pilotował.

Data: 2012-02-19 12:50:00
Autor: J.F.
Dnia Sat, 18 Feb 2012 20:47:20 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):
[...]

Pamietam, ale pytam o rok pozniej.
Nie bylo wizyty, polecieli embraerem, czy wybrali pociag ? J.

Data: 2012-02-19 14:14:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1dz39xuwfi8jq$.1e9nuk785ywtj$.dlg40tude.net...
[...]

Jak nie było wizyty? Spotkali się Komorowski z Miedwiediewem. Z Polski pojechał pociąg
http://www.osrp.swietokrzyska.policja.gov.pl/?dzial=2&artykul=10408
i samolot
http://www.radaopwim.gov.pl/article_details/167/wylot-samolotu-na-uroczystosci-do-katynia/

Chcesz wiedzieć więcej - poszperaj sam.

Data: 2012-02-18 22:22:42
Autor: mkarwan
Użytkownik "GrzegorzW" <gwoz@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f3fdbe6$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W którym miejscu raportu jest to napisane?]
Co sądzisz o informacjach do których linki podałem w poście otwierającym wątek?

Data: 2012-02-18 22:59:04
Autor: GrzegorzW
W dniu 2012-02-18 22:22, mkarwan pisze:

W którym miejscu raportu jest to napisane?]
Nie wiem, a nie jest?
Co sądzisz o informacjach do których linki podałem w poście otwierającym
wątek?
nic, jak widzę salon24 to nawet nie zaglądam, ja po prostu wiem, że 7.04 leciał 101

Data: 2012-02-18 23:24:25
Autor: mkarwan

Użytkownik "GrzegorzW" <gwoz@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f401f33$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jest tam także Fakt http://www.fakt.pl/Barbara-Maciejczyk-3-stewardessa,artykuly,69180,1.html
gdzie pisze "Barbara Maciejczyk była absolwentką Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Pracowała jako cywil w 36. specjalnym pułku lotnictwa transportowego.

Stewardessa w Smoleńsku była już trzy dni wcześniej. Leciała z delegacją, której przewodniczył Donald Tusk. Wtedy udało jej sie szczęśliwie wrócić do domu. O przedostatnim locie Maciejczyk wspomina jeden z dziennikarzy, którzy w środę byli na uroczystościach w Katyniu. Tyle, że wtedy delegacja wraz z dziennikarzami na miejsce poleciała nie tupolewem, ale wojskowym samolotem CASA.

- Warunki mieliśmy spartańskie. Siedzieliśmy obok siebie na wąskich, niewygodnych ławach i rozmawialiśmy całą drogę. "

Tu piszą, że 102 http://niepoprawni.pl/content/tusk-polecial-innym-samolotem-do-smolenska-niz-kaczynski

Data: 2012-02-18 23:31:22
Autor: GrzegorzW
W dniu 2012-02-18 23:24, mkarwan pisze:
Tu piszą, że 102
http://niepoprawni.pl/content/tusk-polecial-innym-samolotem-do-smolenska-niz-kaczynski

Nawet się czytać nie chce, 102 był wtedy w remoncie w Aviakorze.

Data: 2012-02-19 16:08:34
Autor: mkarwan
Użytkownik "GrzegorzW" <gwoz@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f4026c5$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
Tu piszą, że 102
http://niepoprawni.pl/content/tusk-polecial-innym-samolotem-do-smolenska-niz-kaczynski

Nawet się czytać nie chce, 102 był wtedy w remoncie w Aviakorze.

Tam ci się nie chce czytać, tu ci się nie chce czytać, jednym słowem czytasz tylko w swoich myślach.
Nie potrafisz więc nawet wyjaśnić czy informacje do których podałem linki w poście otwierającym wątek mogą być w jakimkolwiek stopniu prawdziwe czy nie, a jeśli nie to dlaczego.
Jeśli nie chce ci się czytać i nie potrafisz wyjaśnić czy informacje są prawdziwe lub nie to po co zabierasz głos?

Data: 2012-02-19 17:57:20
Autor: GrzegorzW
mkarwan pisze:
[...]

Po prostu wiadomo jest, że 102 był w tym czasie w remoncie w Samarze, więc nie mógł polecieć do Smoleńska. To po co mam takie bzdury czytać?

Data: 2012-02-19 02:18:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czym lecial Tusk do Smoleńska?

"mkarwan" 4f3f757a$0$26710$65785112@news.neostrada.pl

Udajesz durnia czy nim jesteś?

Wykazuję Ci Twoją nieumiejętność zadawania pytań.

Czym Tusk poleciał w dniu 7 kwietnia do Smoleńska?

 -- Samolotem.
 -- Którym?
 -- Sto pierwszym.

Tu154 czy Casą?
Jeśłi poleciał Casą to dlaczego nie Tu-154?

 -- Dlaczego bijesz tę kasetę?
 -- Kazali ją przesłuchać.

-=-

ZTCP, w 2010 roku nie było śladu informacji o tym, jakoby
DTusk nie leciał Tupolewem 101 dnia 07 kwietnia wiadomego
roku pańskiego. Z  biegiem czasu pojawiają się różne wersje
wydarzeń, których Antoni Macierewicz jest autorem bądź współautorem.

Data: 2012-02-19 16:11:03
Autor: mkarwan

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jhpilr$6d9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sądziłem, że tylko udajesz durnia, a tu naraz się okazało, że nim jesteś.
Ostatecznie to twój problem.

Data: 2012-02-19 17:00:47
Autor: Endriu
Czym lecial Tusk do Smoleńska?
Sądziłem, że tylko udajesz durnia, a tu naraz się okazało, że nim jesteś.
Ostatecznie to twój problem.

Kolego mkarwan. Eneuel to trollujący dureń i w dodatku jakiś nawiedzony ....
Ciszewski twierdzi, że reżim Kaczyńskich kiedyś go w jakiś tam sposób tam pokrzywidził i od tego czasu przeszkadza mu wilogoć ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-19 17:12:15
Autor: mkarwan
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:jhr66s$cba$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Może Pan wie czym poleciał Tusk do Smoleńska 7 kwietnia i gdzie można znaleźć wiarygodne potwierdzenie tej informacji?
Informacje na temat Casy są dziwne i zastanawiające.
Na dodatek dziwna jest informacja o locie TU154 101 9 kwietnia do Smoleńska.

Data: 2012-02-19 18:01:20
Autor: Endriu
[...]

Nie znam na tp pytanie odpowiedzi. Może warto zapytać bloggera Alfreda Rosłonia  ksywa "FYM":
http://mkkwola.nowyekran.pl/

....o stan jego wiedzy w tym temacie. Wydaje mi się, że spośród wszystkich bloggerów jest on najdociekliwszy jeżeli chodzi o Śmoleńsk a swoją wiedze dosyć dobrze dokumentuje i w postaci pdf-ów swoim czytelnikom za darmo udostępnia (tu np. 4 część jego opracowania):

http://fymreport.polis2008.pl/wp-content/uploads/2012/02/FYM-cz-4.pdf

Warto zwrócić uwagę, że Alferd Rosłoń stawia tezę jakoby do wypadku pod smoleńskiem nie doszło w ogóle, natomiast szczątki samolotów w smoleńsku sa tylko części "maskirowki", a tajemnicza śmierć PiS-owskiego wiceministra Wróbla który mógł dysponowac dowodami na potwierdzenie tej tezy jest kontynuacją działań środowisk które są zainteresowane tym aby do poznania prawdziwych przyczyn śmierci delegacji katyńskiej nigdy nie doszło.  Alfred Rosłoń zwraca uwagę na to, iż śmierć wiceminstra Wróbla nie jest poruszana przez zespół Macierewicza i jego zespół parlamentarny, co wydaje się być wyjątkowo podejrzane  .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-19 18:15:27
Autor: GrzegorzW
Endriu pisze:
[...]

Chłopie, czy Ty naprawdę w te brednie wierzysz. A szczątki prawie 100 ludzi to też maskirowka?

Data: 2012-02-20 01:21:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czym lecial Tusk do Smoleńska?

"GrzegorzW" jhrang$7v9$1@node2.news.atman.pl

Endriu>> ...o stan jego wiedzy w tym temacie. Wydaje mi się, że spośród
Endriu>> wszystkich bloggerów jest on najdociekliwszy jeżeli chodzi o Śmoleńsk a
Endriu>> swoją wiedze dosyć dobrze dokumentuje i w postaci pdf-ów swoim

Chłopie, czy Ty naprawdę w te brednie wierzysz. A szczątki prawie 100 ludzi to też maskirowka?

Musi wierzyć -- skoro to w PeDeeFach jest.
(znaczy się -- profesjonalnie opracowane)

Data: 2012-02-21 10:06:23
Autor: Endriu
Czym lecial Tusk do Smoleńska?
Chłopie, czy Ty naprawdę w te brednie wierzysz.

A czy ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-22 17:48:57
Autor: Smok Eustachy
Czym lecial Tusk do Smoleńska?
W dniu 19.02.2012 17:12, mkarwan pisze:
/.../
[...]

7 kwiecień Tusk Smoleńsk.
8 kwiecień Kaczyński Wilno.
8 kwiecień Tusk Praga.
9 kwiecień rekonesans Smoleńsk
10 kwiecień Kaczyński Smoleńsk

????

Data: 2012-02-22 18:03:28
Autor: mkarwan

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomości news:ji369p$8bd$1news.icm.edu.pl...
[...]

Jakimi konkretnie samolotami?

Data: 2012-02-22 18:37:39
Autor: Smok Eustachy
W dniu 22.02.2012 18:03, mkarwan pisze:

[...]

Poza 8 kwiecień Kaczyński Wilno - Tutką na pewno. Wilna nie jestem pewien.

Data: 2012-02-22 18:43:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomości news:ji3953$leh$1news.icm.edu.pl...
[...]

W Pradze mały ptaszek uszkodził osłonę radaru. Widocznie był pancerny, bo brzoza w Smoleńsku nie była pancerna i tutka ścięłą ją jak słomkę.

Data: 2012-02-22 20:28:33
Autor: mkarwan
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f452932$0$1256$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wiesz z czego jest zbudowana osłona radaru?

Data: 2012-02-22 23:31:23
Autor: Smok Eustachy
Czym lecial Tusk do Smoleńska?
W dniu 22.02.2012 18:43, Bogdan Idzikowski pisze:
/..../

W Pradze mały ptaszek uszkodził osłonę radaru. Widocznie był pancerny,
bo brzoza w Smoleńsku nie była pancerna i tutka ścięłą ją jak słomkę.

Tutka ma radar? To mysliwiec przechwytujący jest?

Data: 2012-02-22 23:32:14
Autor: saturn5
Czym lecial Tusk do Smoleńska?

Tutka ma radar? To mysliwiec przechwytujący jest?

A o radarach pogodowych to wacpan nigdy nie slyszal?
Rece opadaja.

Data: 2012-02-22 20:28:09
Autor: mkarwan
[...]

Masz jakieś linki na potwierdzenie?

Data: 2012-02-20 01:17:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czym lecial Tusk do Smoleńska?

"Endriu" jhr66s$cba$1@usenet.news.interia.pl

[...]

Durniem w oczach polityków zagranicznych jest Kaczyński.
Gdy zastanawiałem się nad tym, dlaczego JKaczyński nie
poleciał do Smoleńska, zauważyłem, że to rozwiązanie
znacznie lepsze niż śmierć -- bo dzięki temu świat
śmieje się z tego, kto chciał być premierem, prezydentem
itd., lecz zamiast rodziny -- chował koty, nie miał konta
w banku, nie miał prawa jazdy...

Gdybym ja dowiedział się o takim właśnie kandydacie na
prezydenta USA -- uśmiałbym się. :)

-=-

Co z tego, że dla jakiegoś użytkownika Usenetu ja jestem durniem,
skoro nie jestem uzależniony od kaprysów tegoż użytkownika? W wypadku
JKaczyńskiego jest gorzej -- widzą ludzie, że to dureń, więc na niego
nie głosują (głosują? -- jego rodzina, mohery nakręcane przez  Rydzyka
itp. nomenklatura) i jego nie wspierają.

Endriu -- publicznie nazwałeś siebie samego chujem, innych także
wyzywasz, nie radzisz sobie z emocjami i (jak Macierewicz) podpierasz
się wątpliwymi autorytetami amerykańskich profesorów wywlekanych ze
śmietnika, drwiących z praw przyrody, czy jak kto woli -- z praw Bożych..

Kaczyńscy nie tyle skrzywdzili mnie co ich ochroniarz nie wpuścił
mnie na spotkanie Kaczyńskich z wyborcami. Kaczyńscy by chcieli,
żebym ja na nich pracował -- spotkanie było opłacone podatkami,
ale żebym nie korzystał z tego, co wypracuję.

-=-

Co do nawiedzenia -- nie ja jestem (czy bywam) nawiedzony co
właśnie ja jestem przeciwnikiem nawiedzonych, kierujących się
intuicją [kobiecą -- także po zmianie płci] przeczuciami,
podszeptami ducha świętego, śniętego, ściętego czy nieczystego
bądź ducha czasu itp. :)

-=-

Mieszasz niepotrzebnie problem niewpuszczenia mnie do filharmonii
na spotkanie zorganizowane przez Kaczyńskich z problemem wilgoci.
Tak samo (podobnie) rozumiesz problemy latania.

Data: 2012-02-21 10:01:47
Autor: Endriu
Czym lecial Tusk do Smoleńska?
Mieszasz niepotrzebnie problem niewpuszczenia mnie do filharmonii
na spotkanie zorganizowane przez Kaczyńskich z problemem wilgoci.
Tak samo (podobnie) rozumiesz problemy latania.

Zaiste zdrowo jebnięty koleś.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-24 07:00:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czym lecial Tusk do Smoleńska?

"Endriu" jhvmef$k50$1@usenet.news.interia.pl

Mieszasz niepotrzebnie problem niewpuszczenia mnie do filharmonii
na spotkanie zorganizowane przez Kaczyńskich z problemem wilgoci.
Tak samo (podobnie) rozumiesz problemy latania.

Zaiste zdrowo jebnięty koleś.....

Anim ja Twój koleś, ani mnie ktokolwiek jebał. :)

Jam nie kobieta, by mnie jebać -- ja należę do przeciwników,
czyli do jebiących, nie jebanych. ;) Mężczyzna jebie, zaś
jebana jest kobieta -- zapamiętaj. A... Poprawnie to
nazywa się kopulowaniem, nie jebaniem... Ale
jebanie też jest zrozumiałe...

Data: 2012-02-24 23:00:22
Autor: mkarwan

http://www.miejski.pl/slowo-Jeste%C5%9B+jebni%C4%99ty_

Data: 2012-02-22 23:35:35
Autor: /dev/SU45
Czym lecial Tusk do Smoleńska?

Ciszewski twierdzi, że reżim Kaczyńskich kiedyś go w jakiś tam sposób
tam pokrzywidził i od tego czasu przeszkadza mu wilogoć ....

To by potwierdzało roboczą hipotezę że reżim Kaczyńskich był zainstalowany przez Krainę Deszczowców. Karamba!

Data: 2012-02-24 07:30:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czym lecial Tusk do Smoleńska?

"/dev/SU45" ji3qjn$q53$1@inews.gazeta.pl

[...]

To by potwierdzało -- ale nie potwierdza, bo ja nie twierdzę
tego, iż reżim Kaczyńskich mnie jakoś pokrzywdził. Ot -- po
prostu Kaczyńskie to pospolite chamy. Na dodatek -- ukarane
przez samego Boga -- ręką samego Boga.

Data: 2012-03-15 22:01:52
Autor: Grzegorz Tomczyk
W dniu 17.02.2012 13:06, mkarwan pisze:
Interesuje mnie, którym samolotem poleciał Tusk w dniu 7 kwietnia do
Smoleńska?

Udokumentowane fotograficznie:

http://vkononov.ru/2010/12/antifotomontazh-2/

--