Czym leczyc odciski od siodelkowe ?

Data: 2009-05-07 10:37:13
Autor: lenicz
Czym leczyc odciski od siodelkowe ?
Sudocrem

Data: 2009-05-07 10:53:35
Autor: SN .. AP
Czym leczyc odciski od siodelkowe ?
Sudocrem

Mam jest OK - ale szukam cos bardziej skutecznego : ]

Data: 2009-05-07 11:14:07
Autor: lenicz
Czym leczyc odciski od siodelkowe ?

Użytkownik "SN .. AP> Mam jest OK - ale szukam cos bardziej skutecznego : ]

Najskuteczniejszy będzie krem Procto-Glyvenol. Główne przeznaczenie -hemoroidy ale bardzo skutecznie pomaga na takie dolegliwości likwidując stany zapalne i działa przeciwbólowo. Niestety jest troche droższy niż zasypka dla dzieci, która fakt, tez pomaga

Czym leczyc odciski od siodelkowe ?