Czym moze nas jeszcze Tusk zaskoczyc ?

Data: 2013-05-09 11:56:15
Autor: Marek
Czym moze nas jeszcze Tusk zaskoczyc ?
Prawdomownoscia ?
Realizacja jakiejs obietnicy wyborczej ?
Podroza po Polsce Tuskobusem ?
Krytyka Palikota ?

Data: 2013-05-09 20:58:38
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-09 20:56, Marek pisze:
Prawdomownoscia ?
Realizacja jakiejs obietnicy wyborczej ?
Podroza po Polsce Tuskobusem ?
Krytyka Palikota ?

Okradzeniem następnej grupy niedoszłych emerytów, bandzior jeden...

Data: 2013-05-09 21:03:38
Autor: Marek Czaplicki
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 9 maja 2013 20:56:

Prawdomownoscia ?
Realizacja jakiejs obietnicy wyborczej ?
Podroza po Polsce Tuskobusem ?
Krytyka Palikota ?

No nie wiem. Może jak wygra następne wybory parlamentarne to dogodzi wszystkim? Jest premierem drug± kadencję. Wiec co miałby jeszcze zrobić? :)

Data: 2013-05-09 22:12:46
Autor: Gonzalez
[...]

Dalej kra¶ć, łupić i orać...

Data: 2013-05-10 08:15:28
Autor: xantiros
Czym moze nas jeszcze Tusk zaskoczyc ?
Marek wrote:

Prawdomownoscia ?

Nie ma brata który mógłby zostać prezydentem.

Realizacja jakiejs obietnicy wyborczej ?

Wybuduje 3 mln mieszkań :D

Podroza po Polsce Tuskobusem ?

Ale to już było.......

Krytyka Palikota ?

Nudne.....

Data: 2013-05-10 03:35:32
Autor: Marek
On 10 Maj, 08:15, xantiros <xantiros_wytnij...@ymail.com> wrote:
Marek wrote:
> Prawdomownoscia ?

Nie ma brata który mógłby zostać prezydentem.

> Realizacja jakiejs obietnicy wyborczej ?

> [...]

Nudne.....

Zgadzam sie...to juz jest nudne - czas na zmiane.

Czym moze nas jeszcze Tusk zaskoczyc ?