Czym moze nas jeszcze Tusk zaskoczyc ?

Data: 2013-05-09 21:03:38
Autor: Marek Czaplicki
Czym moze nas jeszcze Tusk zaskoczyc ?
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 9 maja 2013 20:56:

Prawdomownoscia ?
Realizacja jakiejs obietnicy wyborczej ?
Podroza po Polsce Tuskobusem ?
Krytyka Palikota ?

No nie wiem. Może jak wygra następne wybory parlamentarne to dogodzi wszystkim? Jest premierem drug± kadencję. Wiec co miałby jeszcze zrobić? :)

Data: 2013-05-09 22:12:46
Autor: Gonzalez
[...]

Dalej kra¶ć, łupić i orać...

Czym moze nas jeszcze Tusk zaskoczyc ?