Czym mozna jezdzic po sciezkach rowerowych poza rowerem?

Data: 2009-06-24 10:56:31
Autor: cynamoon
Czym mozna jezdzic po sciezkach rowerowych poza rowerem?

Uzytkownik <pmolski@ant.pl> napisal w wiadomosci
Witam,
Czy na sciezce rowerowej mozna poruszac sie w inny sposob niz na
rowerze? Przymierzam sie do nowej zabawki - deskorolki elektrycznej -
i zastanawiam sie czy wolno mi nia bedzie jezdzic po sciezkach. Cos
takiego
http://www.youtube.com/watch?v=ErxXYNqQD7A
deskorolka elektryczna, o ile dostosujesz sie do regul obowiazujacych na
sciezce, bedziesz trzymal sie prawej strony i nie jezdzil zaskosami  tak jak
ten madrala z pierwszego filmu to prosze bardzo, jezdzij sobie kolego....
 tylko czy taka jazda deska po prostej bedzie przyjemna i na dluzsza mete
nie meczaca?
hmm...
Marek

Data: 2009-06-24 08:57:49
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-24, cynamoon wrote:

[...]

Nic nie rozumiesz.

http://xkcd.com/139/

:)

Data: 2009-06-24 12:09:16
Autor: cynamoon
Czym mozna jezdzic po sciezkach rowerowych poza rowerem?

Użytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał w
wiadomości news:slrnh43qkd.11ja.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...
Nic nie rozumiesz.

http://xkcd.com/139/

:)

 c l i c k 'n' c h i c k s ?

dobrze zrozumiałem?

Marek

Czym mozna jezdzic po sciezkach rowerowych poza rowerem?