Czym mozna jezdzic po sciezkach rowerowych poza rowerem?

Data: 2009-06-24 13:44:46
Autor: robert2
Czym mozna jezdzic po sciezkach rowerowych poza rowerem?

Nie wiem czy się nie zmieniło, kiedyś był zapis że można motorowerem pod warunkiem nie przekraczania prędkości 40 km/h.

Data: 2009-06-24 14:58:42
Autor: fabian
robert2@mailinator.com wrote:
Nie wiem czy się nie zmieniło, kiedyś był zapis że można motorowerem pod warunkiem nie przekraczania prędkości 40 km/h.

Źródło?

Fabian.

Data: 2009-06-24 16:39:19
Autor: robert3
> [...]
> Nie wiem czy się nie zmieniło, kiedyś był zapis że można motorowerem pod > warunkiem nie przekraczania prędkości 40 km/h.

http://www.kodeksdrogowy.com.pl/archiwum/1983_1.html

Rodział 5, Art 28, ust. 4

Data: 2009-06-24 19:42:20
Autor: fabian
robert3@mailinator.com wrote:
[...]

Teraz do art 28 ma podobne brzmienie art 33, ale tego ustępu tam nie ma. Uff ;)

Fabian.

Czym mozna jezdzic po sciezkach rowerowych poza rowerem?