Czym można jeździć po zatrzymaniu prawa jazdy?

Data: 2017-06-20 03:35:19
Autor: Zenek Kapelinder
Czym można jeździć po zatrzymaniu prawa jazdy?
Wszystkim mozesz jezdzic tylko Ci nie wolno.

Data: 2017-06-20 14:14:04
Autor: sirapacz
Czym można jeździć po zatrzymaniu prawa jazdy?
Wszystkim mozesz jezdzic tylko Ci nie wolno.

ja nie pytam się czym mi nie wolno jeździć lecz czym wolno. Czy jest to zakaz na wszystkie pojazdy mechaniczne czy tylko na samochody czy może na to co w prawku a na DO mogę popylać skuterem

Data: 2017-06-20 17:49:43
Autor: Akarm
W dniu 2017-06-20 o 14:14, sirapacz pisze:

Czy jest to zakaz na wszystkie pojazdy mechaniczne czy tylko na samochody czy może na to co w prawku a na DO mogę popylać skuterem

Na wszystko, do czego potrzebne są uprawnienia.
Na skuterze też nie możesz jeździć, jeśli ma silnik o pojemności ponad 50 ccm.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-06-20 18:32:06
Autor: J.F.
Użytkownik "sirapacz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oib3ls$vl5$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

To nie jest zakaz, tylko zatrzymanie PJ, a wiec zawieszenie uprawnien.
A bez uprawnien prowadzic nie wolno ... wielu rodzajow pojazdow

Tylko,
"1d. Jeżeli osoba kierowała pojazdem silnikowym pomimo wydania decyzji administracyjnej o zatrzymaniu jej prawa jazdy na podstawie ust. 1 pkt 4 lub 5 albo zatrzymania prawa jazdy na podstawie art. 135 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, starosta wydaje decyzję administracyjną o przedłużeniu okresu, na który zatrzymano prawo jazdy, do 6 miesięcy. Jeżeli decyzja, o której mowa w ust. 1c, nie została jeszcze wydana, starosta wydaje tę decyzję na okres 6 miesięcy."

32) pojazd silnikowy - pojazd wyposażony w silnik, z wyjątkiem motoroweru i pojazdu szynowego;

Wychodzi na to, ze motorowerem mozna, a rowerem z silnikiem elektrycznym ... chyba nie :-)
Motorowerem elektrycznym za to tak.

J.

Data: 2017-06-20 18:35:30
Autor: t-1
W dniu 2017-06-20 o 18:32, J.F. pisze:

Wychodzi na to, ze motorowerem mozna, a rowerem z silnikiem elektrycznym ... chyba nie :-)
Motorowerem elektrycznym za to tak.

Rower z motorem (silnikiem) to inaczej motorower.

Data: 2017-06-20 20:03:47
Autor: J.F.
Użytkownik "t-1"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oibis3$j73$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2017-06-20 o 18:32, J.F. pisze:
Wychodzi na to, ze motorowerem mozna, a rowerem z silnikiem elektrycznym ... chyba nie :-)
Motorowerem elektrycznym za to tak.

Rower z motorem (silnikiem) to inaczej motorower.

Nie masz aktualnych informacji.

J.

Data: 2017-06-20 19:38:27
Autor: tck

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:59494e07$0$652$65785112news.neostrada.pl...
[...]

można też tramwajem;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Czym można jeździć po zatrzymaniu prawa jazdy?