Czym można jeździć po zatrzymaniu prawa jazdy?

Data: 2017-06-20 13:03:21
Autor: LordBluzg(R)
Czym można jeździć po zatrzymaniu prawa jazdy?
W dniu 2017-06-20 o 10:22, sirapacz pisze:
W niedzielę rano dostałem fotkę z fotoradaru na modlińskiej w DC i
drapię się w głowę do dzisiaj czy dostałem za prędkość czy za czerwone
światło.

Raczej zrobili a nie dostałeś. Bądź precyzyjny w zdaniu.

Mijając tablicę uwaga fotoradar akurat zaczynałem zmianę pasa i
lampiłem się w lusterka (przyspieszając jednocześnie) i na dwoje babka
wróżyła - jak skończyłem manewr to dostałem błyskiem i albo za prędkość
(nie mam pojęcia ile tam jest ograniczenia - niby droga międzynarodowa
ale lubią stawiać FR przy większych ograniczeniach) a miałem ok 100 na
liczniku, może mniej albo za czerwone światło (w lusterku nagle wszyscy
zwolnili lub się zatrzymali - więc może przejechałem skrzyżowanie na
czerwonym lub ciemno pomarańczowym).

Ponieważ zachodzę w głowę za które wykroczenie dostanę mandat to mam
pytanie na wypadek ew. pecha:)

Na poczatek dostaniesz pismo z ITD o potwierdzenie kto kierował pojazdem z opisem wykroczenia. Po odesłaniu formularza (wypełnionego) dostaniesz mandat i punkty.
Możesz nie odsyłac pisma i nie wskazać sprawcy i dostaniesz ~300zł za niewskazanie, bez punktów.

Czy po odebraniu prawa jazdy na 3m nie mogę jeździć niczym mechanicznym
czy tylko pojazdami na które było prawko?

Tak, dokładnie tymi pojazdami, które nie wymagają prawa jazdy.

Czy po odebraniu prawka mogę jeździć skuterem do 50ccm albo jednośladami
do 125ccm?

Tak.
--
LordBluzg(R)

Czym można jeździć po zatrzymaniu prawa jazdy?