Czym myć ręce?

Data: 2018-06-25 13:48:10
Autor: sczygiel
Czym myć ręce?
W dniu poniedziałek, 25 czerwca 2018 15:40:14 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:
Witam,

Pozornie głupie pytanie i NTG... Pomy¶lałem, że brać mechaników samochodowych będzie najlepszym miejscem do uzyskania odpowiedzi. Otóż lubię majsterkować i czasem mam dłonie w smarach. Domycie ich graniczy z cudem więc zapewne tylko cudowny ¶rodek będzie odpowiedni do tego :-) W pracy trudno byłoby mi się pokazać z niedomytymi dłońmi :-) Jakiego ¶rodka używa się w warsztatach?

Najpierw smarujesz kremem ochronnym, potem pasta bhp.
Pasta tez dosyc dobrze daje rade jak nie zasmarujsz rak kremem.

https://sklep969221.shoparena.pl/pl/p/TRAVABON-Krem-ochronny-przed-praca-OLEJE-SMARY-1l/2209

Ale jak zababrasz sie w silniku to nie ma zmiluj, po pazurach bedzie widac zes jest chlopak robotny.

Jak chcesz miec palce jak pianista to tylko gumowe rekawiczki.
I o ile ci sie rece bardzo nie poca to to jest chyba najlepsze rozwiazanie. Stosuje i przy robocie i przy malowaniu i przy sprzataniu.
Lateksowe 100 czy 200 sztuk kosztuje jakies 20-30pln...

Data: 2018-06-26 21:30:00
Autor: Marek S
Czym myć ręce?
W dniu 2018-06-25 o 22:48, sczygiel@gmail.com pisze:

Najpierw smarujesz kremem ochronnym, potem pasta bhp.
Pasta tez dosyc dobrze daje rade jak nie zasmarujsz rak kremem.

Sęk w tym, że ręce muszę mieć możliwie czyste przy majsterkowaniu. Nie mogę nakładać kremu przed prac±.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-06-26 15:10:32
Autor: Zenek Kapelinder
Czym myć ręce?
Chyba Ci juz doradzili najlepsza metode jesli hobby nie polega na przebieraniu umazanego przepracowanym olejem tluczonego szkla zmieszanego z wiorami z kwasowki, pinezkami i gwozdziami tapicerskimi. To gumowe cienkie rekawiczki. Robia teraz z jakis cudownym materialow typu neopren itp. Uzywam takich rekawiczek przy pracach kuchennych bo tak sie zlozylo ze od pewnego czasu ja gotuje. Inna sprawa ze tak dobrego kilkadziesiat lat nie jadlem. Jak sa dopasowane rozmiarem to zachowuja sie jak druga skora. Rece sie w nich prawie nie poca jak przed wlozeniem wsypac troche talku albo maki ziemniaczanej..

Data: 2018-06-27 16:26:17
Autor: Marek S
Czym myć ręce?
Chyba Ci juz doradzili najlepsza metode jesli hobby nie polega na przebieraniu umazanego przepracowanym olejem tluczonego szkla zmieszanego z wiorami z kwasowki, pinezkami i gwozdziami tapicerskimi.

Tak, już doradzili. :-)

To gumowe cienkie rekawiczki. Robia teraz z jakis cudownym materialow typu neopren itp.

Zamówiłem na próbę jakie¶. Stosowałem pierwotnie takie jak w gabinetach zabiegowych maj± ale były g... warte. Muszę czuć w palcach drobne elementy więc grubych nie chciałem.

Uzywam takich rekawiczek przy pracach kuchennych bo tak sie zlozylo ze od pewnego czasu ja gotuje. Inna sprawa ze tak dobrego kilkadziesiat lat nie jadlem.

To zaproszenie na obiad? :-)

Jak sa dopasowane rozmiarem to zachowuja sie jak druga skora. Rece sie w nich prawie nie poca jak przed wlozeniem wsypac troche talku albo maki ziemniaczanej.

Podaj może jakie¶ detale.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-06-27 09:04:08
Autor: Zenek Kapelinder
Czym myć ręce?
Jak masz pomiedzy 30 a 40 lat i ladne cycki to zaproszenie.

Data: 2018-06-28 20:39:22
Autor: Marek S
Czym myć ręce?
Jak masz pomiedzy 30 a 40 lat i ladne cycki to zaproszenie.

:-D

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-06-28 21:06:01
Autor: Uzytkownik
Czym myć ręce?

Jak masz pomiedzy 30 a 40 lat i ladne cycki to zaproszenie.

Przyjeżdżam w sobotę. Tymczasem przesyłam zdjęcie http://tiny.pl/gs43r

Data: 2018-06-28 13:03:27
Autor: losspistolss
Czym myć ręce?
To se chłopaki pobalujecie.

Data: 2018-06-28 15:03:15
Autor: Zenek Kapelinder
Czym myć ręce?
Data: 2018-06-29 01:04:38
Autor: Adam
Czym myć ręce?
Przyjedz w takim razie z siostra a ja przyprowadze kolezanke dla ciebie https://www.google.com/search?q=bardzo+gruba+kobieta&client=tablet-android-lenovo&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwics7XrrffbAhWKFJoKHc3FA0QQ_AUIESgB&biw=1280&bih=800#imgrc=HFly6Lir9nIhaM:&isa=y

Przyprowadzisz czy przyturlasz?  ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-06-28 19:17:19
Autor: Zenek Kapelinder
Czym myć ręce?
To moze wezme dla nas jedzenie w sloiki, dla nie w wiadrze i sie u niej spotkamy?

Data: 2018-06-29 08:28:01
Autor: Uzytkownik
Czym myć ręce?

Przyjedz w takim razie z siostra

OK.
http://tiny.pl/gsnw6
Prawda, że słodka?

[...]

Mówiła, że była twoj± dziewczyn±, ale narzekała, że jeste¶ meteopat± seksualnym, że u ciebie cały czas stała ...... pogoda: z przodu opad, a z tyłu wiatry.

Data: 2018-06-29 03:25:31
Autor: Zenek Kapelinder
Czym myć ręce?
Jak wroce z Kielc to dam znac zebyscie przyjechali.

Data: 2018-06-29 16:32:44
Autor: Marek S
Czym myć ręce?
Chłopaki dajcie spokój bo traumy się nabawię :-D

--
Pozdrawiam,
Marek

Czym myć ręce?