Czym myć ręce?

Data: 2018-06-25 23:09:32
Autor: Uzytkownik
Czym myć ręce?
W dniu 2018-06-25 o 22:40, Marek S pisze:
Witam,

Pozornie głupie pytanie i NTG... Pomyślałem, że brać mechaników samochodowych będzie najlepszym miejscem do uzyskania odpowiedzi. Otóż lubię majsterkować i czasem mam dłonie w smarach. Domycie ich graniczy z cudem więc zapewne tylko cudowny środek będzie odpowiedni do tego :-) W pracy trudno byłoby mi się pokazać z niedomytymi dłońmi :-) Jakiego środka używa się w warsztatach?

Krem ochronny, a później mycie żelem: http://garchem.pl/kategoria/14/produkty

Żel ten jest naprawdę dobry.

Poza tym warto używać jednorazowe rękawiczki ochronne: lateksowe, winylowe lub nitrylowe. Rękawiczki takie kupisz w każdej aptece w cenie 10-40zł za paczkę 100 sztuk.

Czym myć ręce?