Czym myć ręce?

Data: 2018-06-26 06:34:28
Autor: Jacek
Czym myć ręce?
W dniu 25.06.2018 o 22:40, Marek S pisze:
Witam,

Pozornie głupie pytanie i NTG... Pomy¶lałem, że brać mechaników samochodowych będzie najlepszym miejscem do uzyskania odpowiedzi. Otóż lubię majsterkować i czasem mam dłonie w smarach.
Ja sobie chwalę ¶rodek Fast Orange:
http://www.eceluloza.pl/pl/p/Fast-Orange-Trounce-3%2C79L-Emulsja-do-mycia-rak/169
Zawiera pumeks, dobrze szoruje i od biedy można go używać nawet, jak nie ma wody. Przede wszystkim to używaj rękawiczek. Czy to zwykłych, czy jednorazowych (polecam nitrylowa - mocniejsze od lateksowych).
Na zakończenie stara rada:
najtrudniejsze zabrudzenia z r±k usuniesz idealnie wyrabiaj±c ręcznie ciasto, ewentualnie mieszaj±c mięso na mielone ;-)
Warunek jest tu jeden - musisz to robić jak domownicy nie widz±.
Jacek

Czym myć ręce?