Czym myć ekrany dotykowe

Data: 2013-03-07 12:02:20
Autor: uciu
Czym myć ekrany dotykowe
myje tym co mam pod ręką nie wydziwiając.... najlepiej kup jakąś super hiper szmatke za stówke - bedzie idealna...

....ludzie to mają co raz "wieksze" problemy...

....grupy schodza na psy....

uciu __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 8088 (20130307) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2013-03-07 12:54:42
Autor: Tomek
Czym myć ekrany dotykowe
Użytkownik "uciu"  napisał:

...ludzie to mają co raz "wieksze" problemy...

Dziwisz się jak "ludzie" obsługując dotykowca nie myją rąk, a później problem, bo kawałek irchy za 2,50 do czyszczenia okularów nie daje rady z brudem i smarem?

Data: 2013-03-07 06:44:14
Autor: Pszemol
Czym myć ekrany dotykowe
"Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote in message news:kh9v5n$ji$1node2.news.atman.pl...
Użytkownik "uciu"  napisał:

[...]

A dlaczego miałaby dawać radę? Nie przeceniasz jej nieco?
Tłuszczu naturalnie występującego na rękach nie zmyje tylko rozmaże.
Nie mów mi, że Ty za każdym razem jak chcesz telefonu użyć to idziesz
do łazienki myć ręce?

Data: 2013-03-07 15:37:15
Autor: Tomek
Czym myć ekrany dotykowe
Użytkownik "Pszemol"  napisał:

A dlaczego miałaby dawać radę? Nie przeceniasz jej nieco?

Nie zrozumiałeś, ale to mnie już od dawna nie dziwi.

Nie mów mi, że Ty za każdym razem jak chcesz telefonu użyć to idziesz
do łazienki myć ręce?

Gdybym miał ręce wymazane tłuszczem i smarem przez większość czasu, w którym musiałbym używać telefonu, nie wybrałbym dotykowca. Tego chyba nie trzeba Ci tłumaczyć. Natomiast nie mając wymazanych rąk jak świnia przez większość dnia, nie mam potrzeby mycia ich za każdym razem przed użyciem telefonu. Są po prostu czyste. Nie macie tam w Juesej nawyku mycia rąk po przyjściu do domu lub po wykonaniu jakichś czynności ręcznych, podczas których ręce się mogą zabrudzić? Szkoda.

Data: 2013-03-07 18:25:56
Autor: Pszemol
Czym myć ekrany dotykowe
"Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote in message news:kha8mq$a2i$1node2.news.atman.pl...
Użytkownik "Pszemol"  napisał:

A dlaczego miałaby dawać radę? Nie przeceniasz jej nieco?

Nie zrozumiałeś, ale to mnie już od dawna nie dziwi.

Jasne... Biednyś, niezrozumiany... bidulek.

[...]

O ile nie jesteś kosmitą z innej planety to masz ręce wymazane tłuszczem
jak każdy z nas - jak myślisz, skąd się biorą tzw. "odciski palców"?
Gdyby wystarczyło umyć ręce aby zmyć z nich tłuszcz to nie zostawiałbyś
praktycznie zawsze i wszędzie tłustych odcisków palców. Twoja skóra
nieustannie produkuje pot i łój i te substancje mieszając się ze złuszczającym
się naskórkiem powodują że ręce zawsze będą zostawiać plamy na ekranach
dotykowych - no chyba że tak jak sugerowałem wcześniej, przed każdym
użyciem ekranu idziesz umyć ręce mydłem.

[...]

Próbujesz ubliżyć rozmówcy aby tym zamaskować swój brak wiedzy na
temat fizjologii człowieka?

Data: 2013-03-08 10:16:43
Autor: Tomek
Czym myć ekrany dotykowe
Użytkownik "Pszemol"  napisał:

A dlaczego miałaby dawać radę? Nie przeceniasz jej nieco?
Nie zrozumiałeś, ale to mnie już od dawna nie dziwi.
Jasne... Biednyś, niezrozumiany... bidulek.

Przeczytaj jeszcze raz co napisałem o kawałku irchy i pomyśl, czy mnie to dziwi, czy stwierdziłem fakt.

O ile nie jesteś kosmitą z innej planety to masz ręce wymazane tłuszczem
jak każdy z nas

Masz problem z wydolnością? Pocisz się? Często denerwujesz? Plamy wątrobowe i wszelkie inne dolegliwości to skutek działania azbestu?
Ja nie mam rąk w tłuszczu. Myję je wtedy, gdy mam ochotę czuć, że są czyste. Czy u was higiena jest zakazana?

Twoja skóra nieustannie produkuje pot i łój

Widocznie nie w takich ilościach jak Twoja. Ale to chyba nie moja wina.

Próbujesz ubliżyć rozmówcy aby tym zamaskować swój brak wiedzy na
temat fizjologii człowieka?

Niestety jest mi obca fizjologia kogoś, kto usilnie próbuje wmówić, że tłuste i brudne ręce to normalne zjawisko.

Data: 2013-03-07 13:00:19
Autor: Chris
Czym myć ekrany dotykowe
uciu nabazgrał(a):

...grupy schodza na psy....

A tobie coś się do dupy przykleiło :)

Data: 2013-03-07 22:05:25
Autor: uciu
Czym myć ekrany dotykowe

A tobie coś się do dupy przykleiło :)

do dupy mi sie przykleja pisząc z firmowego kompa - nie moge tego wyłączyć, nie mam uprawnien administratora... sorry ale czytając ten PROBLEM nie wytrzymałem i musiałem coś napisać:)

uciu

Data: 2013-03-08 08:46:23
Autor: Chris
Czym myć ekrany dotykowe
uciu nabazgrał(a):

[...]

Spoko, niektórzy po prostu mają tak przez olewkę :)
Ja też mam to gówno w firmie ale na szczęście wyłączyli ogonek.

Czym myć ekrany dotykowe