Czym nagrywać z weeb.tv?

Data: 2011-09-22 15:20:38
Autor: z
Czym nagrywać z weeb.tv?
Czy da się w jakiś magiczny sposób nagrywać programy ze strony weeb.tv?
Wieczorami ciężko się ostatnio załapać na transfer :-)

Data: 2011-09-22 20:08:50
Autor: K
Czym nagrywać z weeb.tv?
W dniu 22-09-2011 15:20, z pisze:
Czy da się w jakiś magiczny sposób nagrywać programy ze strony weeb.tv?
Wieczorami ciężko się ostatnio załapać na transfer :-)

ciezko wyslac smsa za 3pln?

Data: 2011-09-22 22:19:20
Autor: z
Czym nagrywać z weeb.tv?
K pisze:

ciezko wyslac smsa za 3pln?
SMSem chyba się już nie da. :-(
Zastanawiam się właśnie czy nie olać TNK (tuner już swoje przeżył - inwestycja) do laptopa trzeba by kupić kolejny tuner TV - inwestycja.
Fakt jakość trochę nie teges ale jaka by była wygoda.
Tylko czy da się nagrywać z www???

Data: 2011-09-24 10:14:48
Autor: Brooks
Czym nagrywać z weeb.tv?
On Sep 22, 9:19 pm, z <zch280...@gazeta.pl> wrote:
<ciach>
Tylko czy da się nagrywać z www???

Aiseesoft Streaming Video Recorder, którego wersja 3.1.16 byla do
sciagniecia za free jakis czas temu.

Prosze dac znac o efektach poniewaz sam jestem ciekaw rezultatu.

Powodzenia, Brooks

Data: 2011-09-25 08:22:22
Autor: z
Czym nagrywać z weeb.tv?
Brooks pisze:
  > Aiseesoft Streaming Video Recorder, którego wersja 3.1.16 byla do
sciagniecia za free jakis czas temu.

Prosze dac znac o efektach poniewaz sam jestem ciekaw rezultatu.

Plus jest taki że wciąga na listę pobierania jak wszystkie linki z youtube.
Niestety minus taki że nie działa. Nie pobiera żadnych plików (0 B/s)
Dostępna jest tylko wersja demo - 5 plików dziennie :-)
Może to przez W7 64 :-(
Program prosty. Nie ma nic do grzebania, ustawiania.

Czym nagrywać z weeb.tv?