Czym najkorzystniej płacić w funtach brytyjskich ?

Data: 2011-01-12 10:34:24
Autor: ±ćęłń󶼿
Czym najkorzystniej płacić w funtach brytyjskich ?
Chodzi o amazon.co.uk i płatno¶ć z Polski.
Jak zapłaciłem jak±¶ vis± elektroniczn±, to po przeliczeniu kursów wyszły sumaryczne marże na spredach chyba z kilkana¶cie procent a
funt ponad 5 złotych.
Znacie lepsze sposoby?

Data: 2011-01-12 01:37:47
Autor: raz-dwa-trzy
On 12 Sty, 10:34, ±ćęłń󶼿 <antys...@interia.pl> wrote:
[...]

Electron z polbanku. Kurs taki jak na
http://corporate.visa.com/pd/consumer_services/consumer_ex_rates.jsp
Bez żadnych ukrytych opłat.

Data: 2011-01-12 10:29:10
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 12 Jan 2011 10:34:24 +0100, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

[...]

Ja płacę zwykł± kredytówk± Polbanku. Daje kursy zbliżone do ¶rednich NBP (+/- 0,01 zł), za¶ na koniec miesi±ca bank oddaje mi jeszcze 0,9% zapłaconej kwoty.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-12 11:53:15
Autor: Krzysiek
On 12 Sty, 11:29, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

Ja płacę zwykł± kredytówk± Polbanku. Daje kursy zbliżone do ¶rednich NBP
(+/- 0,01 zł), za¶ na koniec miesi±ca bank oddaje mi jeszcze 0,9%
zapłaconej kwoty.

Też robie podobnie, karta z Polbanku...ale to może tlumaczyc marne
wyniki finansowe tego banku?:/

Data: 2011-01-14 16:59:24
Autor: ±ćęłń󶼿
Czym najkorzystniej płacić w funtach brytyjskich ?
No nie, otwieranie czego¶ w Polbanku odpada.

-- -- -

Data: 2011-01-14 12:28:34
Autor: Krzysiek
On 14 Sty, 16:59, ±ćęłń󶼿 <antys...@interia.pl> wrote:
No nie, otwieranie czego w Polbanku odpada.

Hehe, nie ma banku idealnego, jak sie chce najlepsze kursy i wygodne
spłaty z konta o dobrym % to trzeba przecierpieć inne mankamenty ;)

Data: 2011-01-16 22:27:18
Autor: ±ćęłń󶼿
Czym najkorzystniej płacić w funtach brytyjskich ?
Wiele, wiele lat temu, za morzami i za lasami gdzie to były same dziwy na ulicach jak to w 3-milionowej stolicy 40-milionowego kraju
pewien człowiek wszedł i zapragn±ł otworzyć rachunek w banku udaj±cym greka.
Po ponad dwóch miesi±cach i kilku nagabywaniach niczego nie otwarto z przyczyn nieznanych nikomu, więc pragn±ć przestał i już
obiecuje, że więcej nigdy nie będzie.

-- -- -

Data: 2011-01-15 08:18:45
Autor: Olgierd
Czym najkorzystniej płacić w funtach brytyjskich ?
On Fri, 14 Jan 2011 16:59:24 +0100, ąćęłńóśźż wrote:

No nie, otwieranie czegoĹ› w Polbanku odpada.

Moich pieniędzy bym tam nie zaniósł. Ale dlaczego miałbym nie korzystać z ich pieniędzy?

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-12 10:56:42
Autor: Krzysztof

"±ćęłń󶼿" <antyspam@interia.pl> wrote in message news:igjshc$gvg$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

konto w funtach w BZWBK i karta debetowa Mastercard. Przy platnosciach bezgot. w funtach brak przelicznikow.

Data: 2011-01-12 02:08:36
Autor: Krzysiek
On 12 Sty, 10:56, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:

konto w funtach w BZWBK i karta debetowa Mastercard. Przy platnosciach
bezgot. w funtach brak przelicznikow.

o ile się ma te funty:)

Data: 2011-01-12 10:19:52
Autor: Miernik
On Wed, 12 Jan 2011 02:08:36 -0800, Krzysiek wrote:

On 12 Sty, 10:56, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:

konto w funtach w BZWBK i karta debetowa Mastercard. Przy platnosciach
bezgot. w funtach brak przelicznikow.

o ile się ma te funty:)

Funty można tanio kupić na BZWBK przez:
http://www.walutomat.pl/
http://www.cinkciarz.pl/

W zależno¶ci od dnia czasem taniej tu, czasem taniej tam.

Teraz BZWBK wydaje karty prepaid walutowe w funtach, koszt 3 GBP, karta ważna 2 lata. Jeżeli Ci wyszedł spread 15%, to koszt karty zwróci się już po 20 GBP.

http://blog.bzwbk.pl/2010/12/karta-walutowa-prepaid-%E2%80%93-novum-w-
ofercie-banku-na-polu-platnosci-walutowych/

Data: 2011-01-12 21:09:44
Autor: RobertS
[...]

taniej wyjdzie założyć konto w GBP i wzi±ć do niego debetówkę, w pierwszym roku jest gratis, można ten GBP z bankomatów wypłacać ;-)

a GBP kupić w walutomacie, przelew do BZWBK idzie <10 min. i nie ma oplat

RobertS

Data: 2011-01-14 16:56:52
Autor: ±ćęłń󶼿
Czym najkorzystniej płacić w funtach brytyjskich ?
W Polsce??

-- -- -

Data: 2011-01-14 19:30:43
Autor: Miernik
Czym najkorzystniej płacić w funtach brytyjskich ?
On Fri, 14 Jan 2011 16:56:52 +0100, ±ćęłń󶼿 wrote:

W Polsce??

-- -- -

| można ten GBP z bankomatów wypłacać

Nie w Polsce, a w UK.
Po co Ci gotówka GBP w Polsce?
I tak nic za to nie kupisz.

Czym najkorzystniej płacić w funtach brytyjskich ?