Czym najlepiej/najszybciej czyścić nalot?

Data: 2013-03-20 12:58:09
Autor: Rowerex
Czym najlepiej/najszybciej czyścić nalot?
On 19 Mar, 19:57, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:

Jakie macie metody na szybkie czyszczenie nalotu z linek
(...)
Linka oczywiście gorzej chodzi w pancerzu

Kupować linki w pełni nierdzewne, nie żadne galwanizowane badziewia.
Linki nierdzewnej nic nie zeżre, ani sól sypana na drogi, ani pot
lejący się z czoła.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2013-03-20 13:17:44
Autor: rmikke
W dniu środa, 20 marca 2013 20:58:09 UTC+1 użytkownik Rowerex napisał:
> [...]

Kupować linki w pełni nierdzewne, nie żadne galwanizowane badziewia..
Linki nierdzewnej nic nie zeżre, ani sól sypana na drogi, ani pot

Tak, tak, mój łańcuch też był nierdzewny...

Data: 2013-03-20 13:42:28
Autor: Rowerex
On 20 Mar, 21:17, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:

> [...]

> Linki nierdzewnej nic nie zeżre, ani sól sypana na drogi, ani pot
> lejący się z czoła.

Tak, tak, mój łańcuch też był nierdzewny...

Nie ma łańcuchów ze stali nierdzewnej - no, może jest jakiś wynalazek
Wippermana, ale w pełni nierdzewny raczej nie jest i w dodatku
koszmarnie drogi.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2013-03-21 04:41:53
Autor: rmikke
W dniu środa, 20 marca 2013 21:42:28 UTC+1 użytkownik Rowerex napisał:

Nie ma łańcuchów ze stali nierdzewnej - no, może jest jakiś wynalazek
Wippermana, ale w pełni nierdzewny raczej nie jest i w dodatku
koszmarnie drogi.

Hmmm, dobrze wiedzieć.

Ja tego łańcucha nie kupowałem jako nierdzewny i nawet nie pamiętam
producenta. "Nierdzewność" wyszła od serwisu, który mi zmieniał blat.
Nie mieli takiego samego, zmienili na większy, ładnie dobrali zębatkę
z tyłu, żebym nie miał za bardzo zmienionych przełożeń, tylko
ChainGlider już na to nie wchodził... to mi wcisnęli kit o nierdzewnym
łańcuchu. Już ja z nimi pogadam.

Data: 2013-03-20 21:31:22
Autor: szufela
Czym najlepiej/najszybciej czyścić nalot?
Tak, tak, mój łańcuch też był nierdzewny...

Ktos robi z nierdzewki ? Troche przerost formy nad trescia :)

sz.

Data: 2013-03-20 21:10:31
Autor: szufela
Czym najlepiej/najszybciej czyścić nalot?
Linki nierdzewnej nic nie zeżre, ani sól sypana na drogi, ani pot
lejący się z czoła.

Mylisz sie.

sz.

Data: 2013-03-20 13:35:29
Autor: Rowerex
On 20 Mar, 21:10, "szufela" <b...@emaila.pl> wrote:
>Linki nierdzewnej nic nie zeżre, ani sól sypana na drogi, ani pot
>lejący się z czoła.

Mylisz sie.

Gdybym nie używał przez ostatnie kilka lat linek nierdzewnych (po
marką Accent, ale zdaje się że to to samo co ponad dwa razy tańszy
Promax), to bym o tym nie pisał.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2013-03-20 22:20:00
Autor: szufela
> [...]

Gdybym nie używał przez ostatnie kilka lat linek nierdzewnych (po
marką Accent, ale zdaje się że to to samo co ponad dwa razy tańszy

To wsadz te linke na miesiac do konkretnej solanki i mieszaj raz na dwa dni to zobaczymy :)

sz.

Czym najlepiej/najszybciej czyścić nalot?