Czym odtwarza膰 Video CD?

Data: 2010-02-13 14:13:40
Autor: Aru
Czym odtwarza膰 Video CD?
Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:
Witam,

kupi艂em odtwarzacz DVD, kt贸ry ma w opisie, 偶e odtwarza DVD i CD.
Niestety odtwarzacz nie 艂yka CD z filmami. Sprzedawca m贸wi, 偶e CD i
Video CD to nie to samo i 偶e 偶adne nowe odtwarzacze DVD ju偶 nie 艂ykaj膮
Video CD. Czy to prawda? Co ja mam teraz zrobi膰? Jak znale藕膰 model
odtwarzacza, kt贸ry poradzi sobie z p艂ytami Video CD? P艂yty s膮 w
sprzeda偶y, a nie da si臋 ich niczym odtwarza膰? Dziwne to.

A wiesz co to jest ? To standard, kt贸ry ma ju偶 blisko 20 lat i jest poprzednikiem DVD. Jako艣膰 zazwyczaj tragiczna i ze wzgl臋du na ograniczenia standardu jak i podej艣cie przygotowuj膮cych materia艂.

Imo p艂yty dla os贸b, kt贸rym zupe艂nie lata co i jak ogladaj膮 a w Polsce standard do nabijania w butelk臋 nie艣wiadomych niczego ludzi, kt贸rzy w wi臋kszo艣ci nie odr贸偶niaj膮 DVD od VCD.

Odpu艣c sobie VCD

Data: 2010-02-13 15:06:30
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Czym odtwarza膰 Video CD?
W dniu 2010-02-13 14:13, Aru pisze:
[...]

No i co z tego, skoro jest na bie偶膮co i aktualnie non stop u偶ywany masowo?

Jako艣膰 zazwyczaj tragiczna i ze wzgl臋du na
ograniczenia standardu jak i podej艣cie przygotowuj膮cych materia艂.

Niekoniecznie. Wyczyta艂em, 偶e jest nawet wersja SVCD o jako艣ci prawie
DVD. Poza tym, w tym standardzie s膮 bajki, a kresk贸wki nie wymagaj膮
takiej jako艣ci. A mo偶na kupi膰 po 3z艂 nawet takie p艂yty.

Imo p艂yty dla os贸b, kt贸rym zupe艂nie lata co i jak ogladaj膮 a w Polsce
standard do nabijania w butelk臋 nie艣wiadomych niczego ludzi, kt贸rzy w
wi臋kszo艣ci nie odr贸偶niaj膮 DVD od VCD.

No wi臋c w艂a艣nie. Skoro nie odr贸偶niaj膮, to co si臋 b臋d膮 przejmowa膰?

Odpu艣c sobie VCD

Ale przecie偶 nie ja jestem wydawc膮. Ja jestem klientem. Mam takich p艂yt
od groma i jak mam dziecku powiedzie膰, 偶e nie dostanie bajki, bo bajka
jest passe i niezgodna z Duchem HadeSzmade?

Albo babci, co nazbiera艂a stos bajek z r贸偶nych gazet i przynios艂a z
rado艣ci膮 dla wnuczki powiem, 偶e jest gupia ma fszy, bo teraz BluRay rz膮dzi?

To jest dzia艂anie na szkod臋 konsumenta. W sklepach w sprzeda偶y masa VCD,
a nie ma tego jak ogl膮da膰. Bez sensu.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Czym odtwarza膰 Video CD?