Czym odtwarzaæ VCD?

Data: 2010-02-15 09:42:56
Autor: czarga
Czym odtwarzaæ VCD?
Przemys³aw Adam ¦miejek <niechce@spamu.pl> napisa³(a):
Witam,

kupiłem odtwarzacz DVD, który ma w opisie, że odtwarza DVD i CD.
Niestety odtwarzacz nie łyka CD z filmami. Sprzedawca mówi, że CD i
Video CD to nie to samo i że żadne nowe odtwarzacze DVD już nie łykają
Video CD. Czy to prawda? Co ja mam teraz zrobić? Jak znaleźć model
odtwarzacza, który poradzi sobie z płytami Video CD? Płyty są w
sprzedaży, a nie da się ich niczym odtwarzać? Dziwne to.

Od lat u¿ywam odtwarzaczy Panasonic i wszystkie odtwarzaj± VCD beproblemowo. Nawet najnowsze modele maj± obs³ugê VCD.

--

Czym odtwarzaæ VCD?