Czym odtwarzać Video CD?

Data: 2010-02-13 16:09:12
Autor: JanKo
Czym odtwarzać Video CD?
Agent Przemysław Adam Śmiejek nadaje:
Sprzedawca mówi, że CD i Video CD to nie to samo i że żadne
nowe odtwarzacze DVD już nie łykają Video CD. Czy to prawda?

Na pl.rec.kino-domowe znajdziesz ludzi którzy znają się trochę na
filmach. Tam ci pomogą. Każdy odtwarzacz powinien odtwarzać płyty
nagrane w standardzie VCD ale tych ostatnich coraz mniej. Wydawcy uparli
się aby odtwarzać ich produkty "we wszystkich rodzajach komputerów" i
pakują na płytę jakieś programowe odtwarzacze które kłócą się ze
standardem.

Data: 2010-02-13 19:31:36
Autor: Wiewior
Czym odtwarzać Video CD?
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hl6fai$1k2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pierwsze słyszę, żeby programowe odtwarzacze umieszczane na płycie kłóciły się ze standardem VideoCD...

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2010-02-14 11:40:44
Autor: sesam
Czym odtwarzać Video CD?

Pierwsze słyszę, żeby programowe odtwarzacze umieszczane na płycie kłóciły się ze standardem VideoCD...

Może tak autor wątku napisze, jakie kupił DVD?
Wtedy będzie łatwiej coś doradzić

Krzysiek

Data: 2010-02-14 16:33:31
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Czym odtwarzać Video CD?

http://allegro.pl/item903859912_odtwarzacz_dvd_samsung_f1080_full_hd_divx_mp3.html

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-14 17:33:02
Autor: zho
Czym odtwarzać Video CD?

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hl93g8$4ch$1news.interia.pl...

[...]

Dziwne ale faktycznie nie ma w specyfikacji vcd. Sam mam badziewna wiwe 238 ktora vcd ma i odtwarza wspomniane plytki.
Generalnie dowolny pecet tez powinien one plytki bez problemu odtworzyc.

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

Data: 2010-02-14 18:48:19
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Czym odtwarzać Video CD?

W dniu 2010-02-14 17:33, zho pisze:
Generalnie dowolny pecet tez powinien one plytki bez problemu odtworzyc.

pecet otwiera, ale podłączanie peceta do telewizora takie sobie jest. W
innym pokoju stoi i rzadko jest włączany.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-15 09:52:32
Autor: Dominik & Co
Czym odtwarzać Video CD?
zho rzecze:

http://allegro.pl/item903859912_odtwarzacz_dvd_samsung_f1080_full_hd_divx_mp3.html
Dziwne ale faktycznie nie ma w specyfikacji vcd. Sam mam badziewna wiwe

Czy ja wiem, czy dziwne? Raczej "typowe dla Samsunga" ;-)

Mam DVD-V6700 (combo DVD-magnetowid) i też ma w okrężnicy VCD, choć czyta
divx i to z polskimi napisami :-)

Rozwiązanie: przegrać zawartość videocd na zwykłą płytkę cd (pliki mpg1 łyka),
albo kupić inny odtwarzacz. U mnie sprawdza się KORR 2238, za 90 zł rewelacja
(poza tragicznym pilotem).

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2010-02-17 20:05:48
Autor: Jan Rudziński
Czym odtwarzać Video CD?
Cześć wszystkim

Dominik & Co pisze:

albo kupić inny odtwarzacz. U mnie sprawdza się KORR 2238, za 90 zł rewelacja
(poza tragicznym pilotem).

Mogę dodać, że stosunkowo nowy odtwarzacz BluRay Philipsa czyta także "gazetowe" vcd.

--
Pozdrowienia
  Janek          http://www.mimuw.edu.pl/~janek

Data: 2010-03-07 11:02:27
Autor: jerzu
Czym odtwarzać Vide o CD?
On Mon, 15 Feb 2010 09:52:32 +0100, Dominik & Co
<Dominik.Alaszewskinagmailu@invalid.com> wrote:

Czy ja wiem, czy dziwne? Raczej "typowe dla Samsunga" ;-)

Mam to samo wrażeni.

Mam DVD-V6700 (combo DVD-magnetowid) i też ma w okrężnicy VCD, choć czyta
divx i to z polskimi napisami :-)

Kilka lat temu kupowałem własnie combo dvd+vcr. Samsungi odpadły w
przedbiegach, własnie z powodu braku możliwośći odtwarzania VCD
(bajki). Kupiłem wtedy LG-DVC5931.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-02-22 10:39:30
Autor: Brooks
Czym odtwarzać Video CD?
On 14 Lut, 17:33, "zho" <bi...@playfish.com> wrote:
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niec...@spamu.pl> napisał w wiadomościnews:hl93g8$4ch$1news.interia.pl...

> [...]

ktora vcd ma i odtwarza wspomniane plytki.
Generalnie dowolny pecet tez powinien one plytki bez problemu odtworzyc.

Ja znalazłem tutaj: http://www.redcoon.pl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B153014
gdzie napisano w "Info": "Odtwarzacz Super Video CD / Video CD - Tak"
w zasadzie w sprzeczności z tym co napisano w opisie produktu.

Mój pomysł rozwiązania sytuacji to zapoznać się z oprogramowaniem, np:

http://programyzadarmo-legalnie.blogspot.com/2010/02/winx-dvd-ripper-platinum-ponownie-za.html

http://www.dobreprogramy.pl/VCDGear,Program,Windows,11909.html

Na próbę przenieść materiał z kilku płyt VCD / SVCD na jeden krążek
DVD.

W przypadku filmów dłuższych od 74 względnie 80 minut materiał nagrany
był na 2 płytkach. Po przegraniu na jeden nośnik unikniemy
konieczności przekładania płyt w trakcie oglądania filmu.

Na jednym nośniku DVD można umieścić kilka filmów słabszej jakości.

Czym odtwarzać Video CD?