Czym oliwić przeguby wycieraczek ?

Data: 2012-01-21 22:53:02
Autor: kamil/Endurorider.pl
Czym oliwić przeguby wycieraczek ?
Użytkownik "Aleksander222" <aleksanser2222@xyz.pl> napisał w wiadomości news:jff3he$e5b$1inews.gazeta.pl...
Jak się tego nie robi, to się zapiekają i w zimie zostają charakterystyczne "pasy" na szybie, biorące się z ich sztywności.

Ale naoliwiłem te (mikro)przeguby wycieraczej WD 40, poruszają się teraz OK, ale niestety ten WD 40 rozmarowuje się po szybie i robią się takie tłuste artefakty, długo walczyłem żeby usunąć cały tłuszcz..:/

Co kilka lat dobrze jest zdjąć plastikowe podszybie, rozpiąć ramiona, rozłożyć wszystkie punkty obrotu i wszystko porządnie wyczyścić a później nasmarować dobrym smarem stałym, który ma zakres temperatur od -30*C. Po takim zabiegu masz spokój na dłuuugo.

kml

Czym oliwić przeguby wycieraczek ?