Czym oslonic ryse na lakierze przed korozja?

Data: 2009-05-04 18:17:42
Autor: Adam Foton
Czym oslonic ryse na lakierze przed korozja?
Jakis nieuwazny/perfidnie zlosliwy kretyn zaharatal mi blotnik w aucie
i powstala dosc gleboka, nieregularna rysa. Juz mniejsza o estetyke,
ale czym moglbym to "znamie" pomalowac, zeby uchronic sie przed
korozja? Wystarczy jakis specyfik z Tesco czy trzeba kupowac cos
bardziej "profesjonalnego"? Mozecie polecic jakis produkt?

Mnie ktos przerysowal na masce taka ryse. Do podkladu a miejscami do blachy. Wpuscilem w to miejsce cortanin, kilka razy - od 4 lat nie ma sladu rdzy. A auto podatne na ruda - Astra F.

AF

Czym oslonic ryse na lakierze przed korozja?