Czym otru?....

Data: 2014-02-15 05:17:52
Autor: kogutek444
Czym otru?....
Czym otruć wła¶cicieli psów co na smyczkach podprowadzaj± swoich ulubieńców żeby szczały na koła, zderzaki itp?

Data: 2014-02-15 14:47:33
Autor: masti
Czym otru?....
Dnia pięknego Sat, 15 Feb 2014 05:17:52 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Czym otruć właścicieli psów co na smyczkach podprowadzają swoich
ulubieńców żeby szczały na koła, zderzaki itp?

wiesz, że właśnie ogłosiłeś publicznie zamiar popełnienia przestępstwa?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-15 07:06:09
Autor: kogutek444
Czym otru?....

napisał:

> Czym otruć wła¶cicieli psów co na smyczkach podprowadzaj± swoich

> ulubieńców żeby szczały na koła, zderzaki itp?

wiesz, że wła¶nie ogłosiłe¶ publicznie zamiar popełnienia przestępstwa?

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Raczej zbrodni ludobójstwa, bo takich wła¶cicieli psów jest tylu że holokaust można mi przypisać.

Data: 2014-02-15 22:25:41
Autor: John Kołalsky
Czym otruÄ?....

UĹĽytkownik "masti" <gone@to.hell>

Czym otruć właścicieli psów co na smyczkach podprowadzają swoich
ulubieńców żeby szczały na koła, zderzaki itp?

wiesz, że właśnie ogłosiłeś publicznie zamiar popełnienia przestępstwa?

Niespecjalnie. Otruć nie znaczy zawsze to samo. Z treści wynikało.

Data: 2014-02-16 13:11:53
Autor: masti
Czym otru?....
Dnia pięknego Sat, 15 Feb 2014 22:25:41 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
napisał:

[...]

O'RLY? Masz jakiś inny słownik języka polskiego?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-17 02:11:47
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Czym otruÄ?....
W dniu 2014-02-16 14:11, masti pisze:

wiesz, że właśnie ogłosiłeś publicznie zamiar popełnienia przestępstwa?

Pierdolisz.

Niespecjalnie. Otruć nie znaczy zawsze to samo. Z treści wynikało.
O'RLY? Masz jakiś inny słownik języka polskiego?

A co ma słownik do KK ?

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2014-02-17 10:01:44
Autor: masti
Czym otru?....

definiuje pojęcia

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-15 15:21:28
Autor: Tomasz Wójtowicz
Czym otru?....
W dniu 2014-02-15 14:17, kogutek444@gmail.com pisze:
Czym otruć wła¶cicieli psów co na smyczkach podprowadzaj± swoich ulubieńców żeby szczały na koła, zderzaki itp?

Sfotografować i zgłosić na policję jako dewastacja. Jeden mandat dla wła¶ciciela srajtrawnika pewnie wystarczy za 10 trucizn.

Data: 2014-02-15 15:54:31
Autor: Jacek
Czym otru?....
W dniu 2014-02-15 14:17, kogutek444@gmail.com pisze:
Czym otruć wła¶cicieli psów co na smyczkach podprowadzaj± swoich ulubieńców żeby szczały na koła, zderzaki itp?
Tu masz co¶ dla inspiracji:
https://www.youtube.com/watch?v=N8fwtkC5UJU
Javcek

Data: 2014-02-15 07:25:16
Autor: kogutek444
Czym otru?....
W dniu sobota, 15 lutego 2014 15:54:31 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]

> Czym otruć wła¶cicieli psów co na smyczkach podprowadzaj± swoich ulubieńców żeby szczały na koła, zderzaki itp?

Przy samochodzie sporo pracy żeby takie co¶ zainstalować i możliwo¶ć uszkodzenia jakiej¶ elektroniki samochodowej, co prawda niewielka ale zawsze jaka¶ jest. Jednego z s±siadów kiedy¶ oduczyłem. Miał wielkiego psa. Jak szczał to potrafił maskę oszczać. To kiedy¶ jak wyszedł na "spacer" to wyszedłem i przy nim odlałem się na jego samochód. Nic nie powiedział i pod mój samochód psa nie podstawiał. Ale pod inne w dalszym ci±gu ale pod swój nigdy. Dobrze że chuj się wyprowadził. Ale jego miejsce zajmuj± inni. Ciekawe czy jaki¶ drażni±cy zapach by nie zadziałał odstraszaj±co na psy. Ludzi się nie oduczy. Pilnowanie, robienie zdjęć i przekazywanie sprawy policji nic nie da z wyj±tkiem samowkurwienia. A problem jaki¶ jest. Szczyny powoduj± korozję. Kto¶ sobie kupi felgi co mu się podobaj± i za pół roku wygl±daj± jakby ze ¶mietnika wyci±gn±ł. Nie mam zielonego pojęcia czego by użyć do odstraszania.

Data: 2014-02-15 17:45:21
Autor: AZ
Czym otruÄ?....
Dnia 15.02.2014 kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> napisał/a:
> [...]

> Czym otruć właścicieli psów co na smyczkach podprowadzają swoich ulubieńców żeby szczały na koła, zderzaki itp?

Tu masz coĹ› dla inspiracji:

https://www.youtube.com/watch?v=N8fwtkC5UJU

Javcek

Przy samochodzie sporo pracy żeby takie coś zainstalować i możliwość uszkodzenia jakiejś elektroniki samochodowej, co prawda niewielka ale zawsze jakaś jest. Jednego z sąsiadów kiedyś oduczyłem. Miał wielkiego psa. Jak szczał to potrafił maskę oszczać. To kiedyś jak wyszedł na "spacer" to wyszedłem i przy nim odlałem się na jego samochód. Nic nie powiedział i pod mój samochód psa nie podstawiał. Ale pod inne w dalszym ciągu ale pod swój nigdy. Dobrze że chuj się wyprowadził. Ale jego miejsce zajmują inni. Ciekawe czy jakiś drażniący zapach by nie zadziałał odstraszająco na psy. Ludzi się nie oduczy. Pilnowanie, robienie zdjęć i przekazywanie sprawy policji nic nie da z wyjątkiem samowkurwienia. A problem jakiś jest. Szczyny powodują korozję. Ktoś sobie kupi felgi co mu się podobają i za pół roku wyglądają jakby ze śmietnika wyciągnął. Nie mam zielonego pojęcia czego by użyć do odstraszania.

Jedz do zoo niech samochod oszcza ci tygrys albo inny lew.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-15 22:26:25
Autor: John Kołalsky
Czym otruÄ?....

UĹĽytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>

[...]

Sam niech naszczy. W końcu to jego samochód

Data: 2014-02-15 20:36:37
Autor: Marcin N
Czym otru?....
W dniu 2014-02-15 16:25, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Ocet. Powinien wystarczyć.

--
MN

Data: 2014-02-17 20:22:04
Autor: Artur Miller
Czym otruÄ?....
On Sat, 2014-02-15 at 20:36 +0100, Marcin N wrote:
> [...]

> Przy samochodzie sporo pracy żeby takie coś zainstalować i możliwość uszkodzenia jakiejś elektroniki samochodowej, co prawda niewielka ale zawsze jakaś jest. Jednego z sąsiadów kiedyś oduczyłem. Miał wielkiego psa. Jak szczał to potrafił maskę oszczać. To kiedyś jak wyszedł na "spacer" to wyszedłem i przy nim odlałem się na jego samochód. Nic nie powiedział i pod mój samochód psa nie podstawiał. Ale pod inne w dalszym ciągu ale pod swój nigdy.. Dobrze że chuj się wyprowadził. Ale jego miejsce zajmują inni. Ciekawe czy jakiś drażniący zapach by nie zadziałał odstraszająco na psy. Ludzi się nie oduczy. Pilnowanie, robienie zdjęć i przekazywanie sprawy policji nic nie da z wyjątkiem samowkurwienia. A problem jakiś jest. Szczyny powodują korozję. Ktoś sobie kupi felgi co mu się podobają i za pół roku wyglądają jakby ze śmietnika wyciągnął. Nie mam zielonego pojęcia czego by użyć do odstraszania.

kundlozol 1000 ... nmsp ;)

@

Data: 2014-02-16 10:40:24
Autor: megrimsES
Czym otru?....
[...]

zapytaj na pl.misc.elektronika jak zrobić urz±dzenie, które
będzie pizgało ze 130dB ultradzwiękami. Ludzie nie słysz±,
a psy zwariuj± albo uciekn±.

Data: 2014-02-16 01:59:07
Autor: kogutek444
Czym otru?....
W dniu niedziela, 16 lutego 2014 10:40:24 UTC+1 użytkownik megrimsES napisał:

> [...]

zapytaj na pl.misc.elektronika jak zrobić urz±dzenie, które

będzie pizgało ze 130dB ultradzwiękami. Ludzie nie słysz±,

Po co robić jak kupić można, na dodatek specjalnie drogie nie nie jest.

Data: 2014-02-17 02:17:18
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Czym otruÄ?....
W dniu 2014-02-16 10:59, kogutek444@gmail.com pisze:

Po co robić jak kupić można, na dodatek specjalnie drogie nie nie jest.

Wskaż palcem gotowy produkt, albo kierunek. Mam problem z jebanym psim sierściuchem. Wielokrotne rozmowy z właścicielem gówno (psie) dały.

Data: 2014-02-16 18:16:22
Autor: kogutek444
Czym otru?....
W dniu poniedziałek, 17 lutego 2014 02:17:18 UTC+1 użytkownik Rafał SP Gil napisał:
W dniu 2014-02-16 10:59, kogutek444@gmail.com pisze:

> Po co robić jak kupić można, na dodatek specjalnie drogie nie nie jest.

Wskaż palcem gotowy produkt, albo kierunek. Mam problem z jebanym psim sier¶ciuchem. Wielokrotne rozmowy z wła¶cicielem gówno (psie) dały.

-- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Jak ultradĽwiękowe to na allegro widziałem odstraszacze kun itp.

Data: 2014-02-17 09:59:39
Autor: Robson
Czym otru?....
[...]

Pierwszy z brzegu:
http://www.mediasklep.pl/odstraszacz-psow-dazer-ii-u-s-a-ultradzwiekowy.html

Data: 2014-02-16 02:01:55
Autor: kogutek444
Czym otru?....
> [...]

zapytaj na pl.misc.elektronika jak zrobić urz±dzenie, które

będzie pizgało ze 130dB ultradzwiękami. Ludzie nie słysz±,

Kupić można, drogie nie jest. Tylko to działa na wszystkie psy a mnie by zależało żeby tylko na te co chc± oszczać mój samochód. Co mi takie psy zrobiły co obszczywaj± cudze auta?

Data: 2014-02-16 11:14:12
Autor: WOJO
Czym otru?....
Tylko to działa na wszystkie psy a mnie by zależało żeby tylko na te co chc± oszczać mój samochód. Co mi takie psy zrobiły co obszczywaj± cudze auta?
Ot, prawdziwy Polak...
WOJO

Data: 2014-02-16 02:31:39
Autor: kogutek444
Czym otru?....
W dniu niedziela, 16 lutego 2014 11:14:12 UTC+1 użytkownik WOJO napisał:
> Tylko to działa na wszystkie psy a mnie by zależało żeby tylko na te co > chc± oszczać mój samochód. Co mi takie psy zrobiły co obszczywaj± cudze > auta?

> [...]

A co mi zrobił ratlerek s±siadki żebym miał go straszyć? On bez tego się wszystkiego boi. To powinno działać wybiórczo. Tylko na te co mój chc± oszczać. Dlatego jaka¶ ¶mierdz±ca ale nietoksyczna chemia była by dobra. W jakie¶ cudowne dezodoranty nie wierzę bo sprawdziłem na psie i na kocie w domu. Generalnie w dupie miały dezodorant co na 110% zabezpieczał przed spaniem na kanapie i fotelu.

Data: 2014-02-16 11:30:08
Autor: Sebastian Biały
Czym otru?....
On 2014-02-16 11:01, kogutek444@gmail.com wrote:
Tylko to działa na wszystkie psy a mnie by zależało żeby tylko na te co chc± oszczać mój samochód.

Jesli szcza na felgę to przez chwile zapewne można zauwazyć zmniejszenie się rezystancji masa-ziemia i spróbowac wrzasn±c ultradzwiękami. Wada jest taka że raczej trzeba by mieć pasek zwisaj±cy z samochodu i inteligentn± elektronikę ktora z byle sniegu na oponie halasu nie zrobi. Projekt nie jest trywialny i raczej nie ma szans dzialac w zimie lub w deszczu.

Pro¶ciej chyba otoczyć się czujkami ultradzwiękowymi i walić w tubę za każdym razem jak kto¶/co¶ podejdzie na 0.5m. Jak na smyczy to najwyżej wla¶ciciel zaliczy glebę i będzie unikał, jak nie na smyczy to pytanie czemu nie jest na smyczy?

Data: 2014-02-16 03:03:26
Autor: kogutek444
Czym otru?....
W dniu niedziela, 16 lutego 2014 11:30:08 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
On 2014-02-16 11:01, kogutek444@gmail.com wrote:

> [...]

Pro¶ciej chyba otoczyć się czujkami ultradzwiękowymi i walić w tubę za każdym razem jak kto¶/co¶ podejdzie na 0.5m. Jak na smyczy to najwyżej wla¶ciciel zaliczy glebę i będzie unikał, jak nie na smyczy to pytanie czemu nie jest na smyczy?

Najprostsze jest żeby idiota wła¶ciciel psa nie podprowadzał kilka razy dziennie swojego pupila do cudzego samochodu. Ale to jest mało wykonalne w stosunku do przygłupa.

Data: 2014-02-16 13:08:23
Autor: ToMasz
Czym otru?....
Najprostsze jest żeby idiota wła¶ciciel psa nie podprowadzał kilka razy dziennie swojego pupila do cudzego samochodu. Ale to jest mało wykonalne w stosunku do przygłupa.

Psy w ten sposób znacz± teren i wbrew naturze jest zabranianie im tego. Tzn teren niech sobie znacz± ale gdzie indziej, ale te cwaniaki wiedz±, że jak auto przyjedzie na to samo miejsce, to zazwyczaj zapach ich moczu jest wyżej niż nasikali, a to stanowi o ich "sile na dzielni".
Tak więc jak już osobnik się przekona że opona w teorii pomaga mu w przetrwaniu, będzie sikał. Proponuje użyć kamer, zarejestrować fakt i powiadomić wła¶cicieli psów ze sobie tego nie życzysz. Możesz zasugerować że im też obsikasz całe auto, drzwi dom, co tam jeszcze chcesz. ale postaraj się może zachować formę zdecydowanej pro¶by, nie groĽby karalnej ani zastraszania.

ToMasz

Data: 2014-02-16 22:11:33
Autor: Marek Dyjor
Czym otru?....
ToMasz wrote:
[...]

tak realnie to kogutek winien sie udać do psychiatry i zacz±ć sie leczyć.. :)

Data: 2014-02-16 22:10:26
Autor: Marek Dyjor
Czym otru?....
Użytkownik wrote:
[...]

najpro¶ciej sie wyprowadzić w miejsce gdzie cie jeszcze nie znaj± i zachowywać sie tak aby ci ludzie nie pluli na grata.

s±dz±c po twojej działalno¶ci sieciowej to maja cie tam dosyć i specjalnie psy prowadza aby twojego trupa na kółkach obsrywały.

Data: 2014-02-16 13:21:53
Autor: kogutek444
Czym otru?....
W dniu niedziela, 16 lutego 2014 22:10:26 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
Użytkownik wrote:

> [...]

s±dz±c po twojej działalno¶ci sieciowej to maja cie tam dosyć i specjalnie psy prowadza aby twojego trupa na kółkach obsrywały.

Głupszy jeste¶ niż ustawa przewiduje. To jaki¶ cud że kto¶ tak głupi jak ty nauczył się pisać.

Data: 2014-02-18 08:04:45
Autor: uzytkownik
Czym otru?....
W dniu 2014-02-16 22:10, Marek Dyjor pisze:

najpro¶ciej sie wyprowadzić

Ja się wyprowadziłem od obszczywajacych samochody psów.
Teraz mam mam obsrywaj±ce parapety, chodniki i dach gołębie :)
O ile obszczywaj±ce psy mnie nie wzruszały i miałem to totalnie w czterech literach, o tyle mam ochotę s±siada "otruć" za hodowanie gołębi, które sobie upodobały mój dom, bo jest wyższy.

Data: 2014-02-18 08:15:11
Autor: tadzik
Czym otru?....
On Tue, 18 Feb 2014 08:04:45 +0100, uzytkownik <adres@serwer.pl> wrote:
gołębi, które sobie upodobały mój dom, bo jest wyższy.

Kup sobie sokoła albo jastrzębia
Proste :)

--
pozdro
tadzik

Data: 2014-02-16 19:39:49
Autor: Big Jack
Czym otru?....
W wiadomo¶ci
*Użytkownik* napisał(-a):

Kupić można, drogie nie jest. Tylko to działa na wszystkie psy a mnie
by zależało żeby tylko na te co chc± oszczać mój samochód.

Gdzie co¶ takiego można dostać? S±siedzi wypuszczaj± swoje kundle w samopas, a te na defekację chadzaj± przed mój garaż. Zanim zglanuję jednego czy drugiego doprowadzaj±c go do takiej traumy, że ze strachu całkiem przestanie się wypróżniać, chciałbym co¶ takiego wypróbować.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-02-15 18:53:01
Autor: nadir
Czym otru?....
Użytkownik kogutek444@gmail.com napisał:
Czym otruć wła¶cicieli psów co na smyczkach podprowadzaj± swoich ulubieńców żeby szczały na koła, zderzaki itp?
No a ten Polon nie sprawdzi się w takim przypadku?

Czym otru?....